In een woord grandioos

Bij de koop van deze occasion, waren er een aantal kleine aandachtspunten. Deze zijn in de koopovereenkomst opgenomen. Bij de overdracht van de auto was alles tot in de puntjes geregeld.

Geduld en vriendelijkheid

24 mei j.l. schreef ik al in een review dat ik mijn nieuwe auto na een paar weken zou kunnen ophalen. Het is een nieuwe zeer uitgebreide versie van mijn vorige Mazda 2 en in mijn favoriete kleur. Het was nog helemaal niet mijn bedoeling een nieuwe auto te kopen maar de verleiding met deze uitvoering was dusdanig groot dat ik het gedaan heb. Het is trouwens een leaseauto. Radjen heeft mij hier uitstekend in geadviseerd en geholpen. Uitgelegd wat er allemaal kon in deze uitvoering. Rondom camerabeelden is heel prettig om te zien dat je nergens tegenaan rijdt . Omdat het zoveel nieuwe snufjes waren heb ik nogmaals een afspraak kunnen maken om nogmaals uitleg te krijgen van Radjen . Heel geduldig heeft hij dat gedaan. Dank daarvoor. Ben erg blij met de auto en met garage Knoops. Titia Nijman

Zeer welkom en enthousiast!

Heel erg hartelijk ontvangen in mooie showroom. Adviseur/verkoper Radjen is zeer bevlogen en enthousiast en doet al het mogelijke om wensen en vragen beantwoord te krijgen. Grote klasse!

Top service in een vrolijk jasje

Ik liep toevallig binnen bij deze showroom, op zoek naar een nieuwe auto. Ook bij mensen zoals ik die niet een topbudget hebben voor een splinternieuwe of bijna nieuwe auto is de service meer dan uitstekend. Al na een paar minuten reden we weg voor een uitgebreide proefrit. Ik moet zeggen dat Team Knoop mijn verwachtingen voor wat betreft autoverkopers op een zeer positieve manier heeft weten om te buigen! En dan de autos; Uitstekende kwaliteit en volledig betrouwbaar!

Zo hoort het te zijn om een auto te kopen bij een dealer!

Ik ben zeer tevreden over het aankoop- en afleverproces bij Knoop Maarssen. Vanaf het eerste moment een prettig contact gehad met alle medewerkers. Bij de afspraak voor een testrit stond de Mazda CX-5 buiten al voor me klaar met een persoonlijke welkomstboodschap. Een eerlijke prijs kunnen krijgen voor mijn auto ter inruil - ik denk niet dat ik er zelf op marktplaats veel meer voor had kunnen krijgen. En de onderhandeling over garantie, het afleverpakket en een klein beetje korting verliep ook soepel. Dat heb ik wel anders meegemaakt bij andere dealers... Radjen dacht met me mee met wat aandachtspuntjes zoals krasjes op het deurbedieningspaneel wat ze gratis vervingen, en de mogelijkheid om de auto professioneel te laten poetsen zodat hij er weer als nieuw uitzag. Binnen twee weken kon ik hem ophalen en hij was inderdaad bijna in nieuwstaat afgeleverd, ondanks dat de auto al 4 jaar oud was! Lekkere cappucino, een doos met biologische sapjes als cadeau en met een volle tank onderweg naar huis. Enige aandachtspuntje was dat ik wel moest vragen om de tank af te vullen zoals volgens het aankoopcontract, want dat waren ze vergeten. De volgende dag kreeg ik nog even een telefoontje om te vragen of de auto goed bevalt, en te vertellen dat ze blij waren met mij als klant en dat mijn inruilauto in zo'n goede staat was. Al met al een topervaring met goede service!

Klantgericht, vriendelijk, meedenkend.

Zoekend naar een nieuwe auto, uiteindelijk beland bij autobedrijf Knoop. Verschillende auto's bekeken en uiteindelijk ook kunnen proefrijden, waar we lekker de tijd voor konden nemen. Goed gesprek gehad daarna en alle punten die we tegenkwamen bij de proefrit werden opgeschreven en zijn bij aflevering ook allemaal netjes verholpen. Onze oude auto was apk afgekeurd en ook op dat punt werd goed meegedacht. De oude auto konden we al inleveren, waarbij we in de tussentijd een leenauto konden gebruiken, wachtend op de nieuwe auto (thnx Radjen;) ). Bedankt iedereen bij team Knoop Maarssen en bij een volgende auto komen we zeker weer bij jullie kijken:).

Top bedrijf knoop maarssen

In eerste gesprek met Sam bekeken welke auto we wilde, een keurige offerte ontvangen van een mazda cx5. Vervolgens met radjen de bespreking verder doorgevoerd ivm vacantie van Sam. En keurig behandeld, goed samen gevat, hoe het plaatje er uit komt te zien.. voor mij knoop maarssen top

super tevreden

Mijn vrouw Anette en ik Hans zijn gek op een rode Mazda cx3. Na eigen speurwerk kwamen we in Maarssen uit bij garage Knoop. Wij na het maken van een afspraak erheen. Een zeer vriendelijke verkoper wees ons al telefonerend naar de auto. Staat er een A4tje met welkom Anette en Hans. Dan kost het je geld, geweldig. Verkoper Radjen bood ons koffie aan en het was of we thuis zaten. We hebben de auto gekocht en zullen hem 9 juli ophalen. Wat een feest om bij deze garage terecht te zijn gekomen. Top team. Gr. Anette en Hans.

Geweldig en persoonlijk

Wij zijn al jaren klant van Knoop en nog steeds staat service hoog in het vaandel. Bij de laatste beurt van onze Mazda is ook de auto van binnen en buiten gereinigd. Niet gevraagd maar gewoon als service van de zaak. Dat is toch de kers op de taart. Verder de persoonlijke benadering en altijd het gevoel dat je bij de “familie” hoort. Top Knoop ga zo door. Wij zijn hele tevreden klanten. En als Mazda rijder nooit een ander merk, want fijne en betrouwbare auto’s

Topdealer! Ook voor onderhoud

Vorige week mijn Mazda 6 Sportbreak gebracht voor 1e onderhoud. Vriendelijke ontvangst. Vooraf helderheid over de kosten en werkzaamheden. Ruim binnen de afgesproken tijd klaar. Extra service zoals het vervangen van een life Hammer en het kosteloos wassen en stofzuigen van de auto zodat je auto staat te glimmen in de zon! En de factuur? Nooit verrassingen. Je merkt en voelt dat het gehele team er alles aan doet om je goed van dienst te zijn. Iedere keer weer. Dat is de kracht van een echt familiebedrijf. Iedere keer ben ik blij dat 80 kilometer omrijd om bij Mazda Knoop mijn auto te kopen en te onderhouden.

Mijn ervaringen met team Knoops zijn altijd heel positief

Ik kom al jaren bij Knoops Maarssen. Altijd vriendelijk, service gericht en betrouwbaar. Zelfs toen ik éénmaal ‘vreemd’ ging en voor een jaarlijks onderhoud , op aanbeveling van een zwager, naar een andere garage ging. Toen ik mijn auto daar ophaalde zag ik dat er iets niet klopte. Teruggegaan naar de garagemonteur: die kon het niet oplossen. Schoorvoetend terug naar team Knoops. Eerlijk gezegd wat ik gedaan had. Men moest lachen en loste het probleem op. Het is altijd prettig daar naar toe te gaan. Nu was ik 14 dagen geleden met mijn Mazda 2 skyactive voor grote beurt en APK keuring in Maarssen en zag daar een nieuwe Mazda 2 in mijn favoriete kleur die ik door omstandigheden nooit had kunnen aanschaffen. Steeds een andere kleur moeten nemen. Ik sprak Radjen aan en vroeg hem het een en ander. Ook wat mijn huidige auto zou opbrengen. Hij raakte enthousiast en begon mee te denken. Hij zei dat ik er maar eens over moest nadenken. Hij zou mij niet bellen. Wilde niet opdringerig zijn. Als ik meer wilde weten moest ik zelf maar terugkomen of zelf bellen. Dat heb ik na 10 dagen gedaan. Radjen reageerde heel grappig en positief. Niets is hem te veel. Hij luistert en beantwoordt al mijn vragen. Ik mag hem altijd bellen. Ook in de avond, wat ik uiteraard niet doe. Maar de suggestie dat het kan is heel prettig te weten. Over een paar weken kan ik mijn nieuwe Mazda 2 in mijn favoriete kleur ophalen. Het ging allemaal heel snel maar nu begin ik langzamerhand heel blij te worden.

Top! Goede service en heldere communicatie.

Op onze zoektocht naar een andere auto kwamen we bij Knoop in Maarssen terecht. We zijn op een open en prettige manier geholpen door Radjen. We werden aangemoedigd om onze tijd te nemen voor een proefrit en aan tafel tijdens het afrondende gesprek was niks teveel. De auto kan (na overleg door Radjen met de werkplaats) gelukkig sneller dan gebruikelijk rijklaar gemaakt worden, wat voor ons toch wel erg belangrijk was. Ook geen enkele moeite om uit te zoeken hoe het met de trekhaak zat. Tot nu toe zijn wij zeer goed op de hoogte gehouden over de status. Dat is top, want ook wij houden van open en heldere communicatie. Wij geven geen 10 maar 48 (!) punten voor de goede service! ;-)

uitstekende service

Ik kom zelf uit Almere en daar is ook een Mazda garage maar ga graag naar Knoop in Maarsen. auto word daar uitstekend onderhouden.

prima service!

Ik ervaar de ze garage al langere tijd met een prima service. En zelfs met de laatste grote beurt voorzien van video over de staat van onderdelen die vervangen moeten worden.

Super service en komen met geweldige oplossingen.

We hebben vorig jaar augustus een Mazda 2 gekocht bij dit bedrijf terwijl we niet in de buurt van Utrecht/Maarssen wonen. Na wat opstartproblemen met onze navigatiesysteem is dit ook super door dit bedrijf opgelost en rijden we vrolijk rond door Nederland met een super werkend navigatiesysteem. Dinsdag, 3 mei jl., wilde we weg met de auto maar helaas geen stroompje meer in de accu en maar even met de Euroservice Mazda gebeld maar helaas waren we daar niet bekend bij hun systeem dus contact gezocht met het bedrijf en kreeg Joery Knoop aan de lijn die razendsnel een garage bij ons in de buurt heeft gebeld om ons weer op weg te helpen. Gisteren hadden ze nog een plekje vrij in de werkplaats zodat de auto nagekeken kon worden. Auto weer 100% en gaan weer genieten van onze Mazda. Dank jullie wel team Maarssen voor de geweldige service en jullie accurate actie.

Ik word hier als klant behandeld zoals het hoort

Vorig jaar was ik opzoek naar een CX 5 omdat ik hier een aangepaste stoel in wilde laten bouwen voor mijn vader. Mijn familie is bij Knoop al meer dan 30 jaar klant en nig altijd te vrede. Ik werd hartelijk ontvangen door Radjen een verkoper met een vlotte babbel maar oprecht eerlijk en komt zijn afspraken na. Ik heb de CX 5 een jaar en een top wagen naar helaas kan mijn vader er niet meer.in. Ik ging gisteren naar knoop toe en vroeg aan Radjen of hun een kleinere de CX 3 hadden staan en Ja zeker. We hadden binnen een half uurtje de deal rond. Ik kan iedereen zeggen dat de deal meer dan fair naar mij toe was. Ik heb heel wat dealers versleten maar nog nooit zo'n deal als deze gekregen. Dus verkoopteam Knoop en Radjen bedankt . Zie jullie bij de aflevering . Groet. Justin Louhenapessy

Autobedrijf Knoop is top!

Zeer vriendelijk, leuk en persoonlijk ontvangst; van sales, werkplaatsreceptie tot aan afhandeling, het ophalen van de auto. Deze stond als een echt cadeautje op mij te wachten in de showroom! Iedereen heeft mij zeer deskundig geinformeerd en al mijn vragen geduldig beantwoord. Tijdens ons eerste bezoek/ proefrit de auto gekocht omdat ik een zeer goed gevoel bij Knoop had en alle informatie vertrouwde. Je "voelt" de familaire sfeer. Ook de service vwb het 'verwijderen van lakschade die de auto had, perfect. Dankjulliewel lieve mensen en in het bijzonder Sam en Joery.

Een bedrijf om blij van te worden

Wij komen al jaren bij Knoop en voelen ons daar ook echt gezien als gewaardeerde klant. Of het nu om een kleine beurt gaat, een vraag of een probleem, we worden altijd met veel aandacht geholpen en vaak met net dat beetje extra (hoe fijn is het om je auto na een grote beurt schoon terug te krijgen?!). Dat wij hier zo'n 15 jaar geleden binnenliepen voor onze eerste Mazda bleek dat een uitstekend idee waar we nooit spijt van hebben gehad. We rijden nu al die jaren al weer Mazda en vinden het een geweldig merk via een geweldige dealer

Heel tevreden

Ga Zo Door

Prettig ontvangen en goed geholpen met proefrit en bestelling

In de zoektocht naar een nieuwe leaseauto terecht gekomen bij een Mazda 3 en voor een proefrit gegaan naar Autobedrijf Knoop te Maarssen. Prettig ontvangen door Radjen en het team bij Autobedrijf Knoop. De proefauto uitvoerig kunnen testen en naderhand samen met Radjen een passende offerte kunnen opstellen. Gezien de prettige dienstverlening en het goede contact heb ik uiteindelijk via mijn leasemaatschappij Autobedrijf Knoop te Maarssen opgegeven als dealer om de bestelling te plaatsen. Door de chiptekorten duurt de levering nog even tot oktober, maar ik kijk uit naar de ontvangst van mijn nieuwe Mazda 3.

Zeer fijne garage!

Ik kom nu sinds een paar jaar bij deze garage en ben zeer tevreden. Aardig personeel en vakkundig geholpen. Denken met je mee. En natuurlijk een lekker bakkie koffie.

De medewerkers van Knoop leveren uitstekende service en denken goed mee met de klant. Sam heeft ons bij de aankoop van onze volgende Mazda weer uitstekend geholpen, dank je wel!

Een goed autobedrijf vriendelijk en kundig personeel.

Wij hebben een auto gekocht bij knoop autobedrijf en zijn door sam mohamoud ali vakkundig en vriendelijk geholpen.

Een firma die luistert, met je meedenkt en samen een oplossing zoekt !!

Mijn vrouw en ik zijn al jarenlang klanten van dit geweldige en daadkrachtige autobedrijf Arie en Jermy KNOOP b.v. in Breukelen. Er bestaat in de gesprekken nooit enige ongewilde druk, maar voor de klant wel een vrijblijvend, uitstekend en eerlijk meedenken met goede degelijke adviezen, suggesties of voorstellen, waarbij alle hulp van de zijde van de zaak wordt aangeboden. Deze werkwijze kennen wij van geen enkel ander autobedrijf. Er is ook altijd sprake van een grote vakkennis. Alle controles en beurten worden perfect en op termijn uitgevoerd, met een puntje op de i. Nu, vier weken geleden, stonden wij weer voor een grote beslissing om een nieuwe auto te kopen en uiteraard vroegen wij om raad bij deze fantastische firma. Het was door onze specifieke wensen dit keer niet zo gemakkelijk maar uiteindelijk is het door een idee van de leiding, waarop wij geheel konden vertrouwen, zeer succesvol en fantastisch gegaan. Nu hebben we exact alles wat we bij een nieuwe aankoop hoopten te verkrijgen: een prachtige auto naar wens !! Werkelijk dit bedrijf kan je helemaal vertrouwen - dit zijn fantastische mensen, die zich altijd voor 100% voor een tevreden klant inzetten en dat dan ook verwerkelijken. Een grote pluim voor deze firma !! Bravo!

ik ben door Sam perfect geholpen om tot de keuze te komen voor de aanschaf van een nieuwe CX5.

ik heb het vertrouwen in Knoop als dealer. Het voelt als een familie bedrijf. Als er wat is met je auto wordt je perfect gehopen. Ga zo door.