Een top garage!

een vrij bijzonder onderdeeltje nodig welke niet normaal "op de plank ligt" maar gevonden, snel binnen en vervolgens "tussendoor" even geplaatst... kijk, zo ga je met een glimlach toch weer op weg!

Een autobedrijf waar ik al meerdere malen uitstekend ben geholpen

Mijn auto heeft onderhoudsbeurten en apk-keuringen gehad bij Knoop en dat bevalt me uitstekend. Het autobedrijf denkt met je mee en is flexibel als dat nodig is. Het bezitten van een auto is niet goedkoop kunnen velen mij beamen, maar het is een fijn gevoel als je een betrouwbare dienstverlener hebt gevonden die kwaliteit kan leveren voor de juiste prijs.

SUPER en snel geholpen bij noodreparatie

Betrof nood reparatie, om 13:00 gebeld, en om 16:00 kon ik terecht voor vervanging dode accu. Was een ongebruikelijk model ook nog, die kwam binnen 2 uur uit anderen locatie. Echt SUPER geholpen. Die service heb je niet meer met leasemaatschappijen tegenwoordig!

Geweldige service!

Door gezondheidsproblemen moest ik mijn onderhoudsbeurt voor de auto afzeggen. Tot mijn verrassing werd mij een haal- en brengservice voor de auto aangeboden. Zo bijzonder dit gebaar en klantvriendelijk! En verder alles net als anders tip-top geregeld: keurige toelichting wat er moet gebeuren + kosten en een informatief filmpje van de monteur. Netjes gewassen en gezogen werd m'n auto weer voor de deur geparkeerd. Dank!

Uitstekend autobedrijf met top service

Altijd vriendelijke ontvangst en bereidwillig om een passende oplossing te bieden. Dit bedrijf is echt een aanrader voor nieuw en onderhoud aan alle merken.

Al jaren klant,en dat is niet voor niks

Koppeling deed raar. Gelukkig dicht bijde garage dus er snel heen. Meteen geholpen en ik kon weer verder rijden. Dikke pluim voor de service!!

In een vervelende noodsituatie werd ik snel, begripvol en persoonlijk geholpen.

Ga zo door! Het voelde persoonlijk en met alle begrip door Hans voor de lastige situatie die ik had. En dat persoonlijke begrip ontmoet ik altijd bij jullie. Ik ben een zeer tevreden klant.

Mooi bedrijf, vriendelijk en gastvrij.

Voor het jaarlijkse onderhoud van mijn Mazda ga ik graag naar Autobedrijf Knoop. Knowhow goed, overleg onderhoud, kosten, duidelijkheid, geen verrassingen. En waar ik helemaal blij van wordt, mijn Mazda gewassen en uitgezogen terug krijgen. Service hoog in het vaandel.

Goed meedenken voor de beste oplossing

Arie Knoop heeft een lichte beschadiging opgelost door poetsen. Hij legde uit dat een andere beschadiging aanwezig was op een plastic bumper en dus nooit zou gaan roesten. Hij raadde aan het zo te laten en geen nieuwe bumper te kopen. Ik was blij met zijn hulp en advies en heb het opgevolgd

prima en snel geholpen

Mijn ruitenwissers moesten vervangen worden. Een afspraak was zo gemaakt en de vervanging zo gedaan. De monteur gaf achteraf uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.

Uitstekende service!

Extra werkzaamheden konden in dezelfde afspraak worden uitgevoerd

Tijdens groot onderhoud bleken de voorremmen aan vervanging toe te zijn. Dit kon door de werkplaats toch binnen dezelfde afspraak uitgevoerd worden waardoor geen vervolgafspraak nodig was. Top geregeld.

Professioneel, vriendelijk, to the point en klantgericht.

Autobedrijf Knoop verdient wat mij betreft een mooie aanbeveling. Ze stralen service uit en ik kom er graag binnen. Als ik weer een Mazda ga rijden, zal ik dat zeker via Knoops doen.

Een garage die zegt wat tie doet en doet wat tie zegt!

Wij rijden nu in onze tweede tweedehands Mazda auto van de familie Knoop. Het was een relatief goedkope auto €1500,- die wel af en toe wat onderhoud nodig had, maar nooit grote reparaties. De geschatte onderhoudskosten werden altijd keurig van te voren gemeld en overlegt. Boven (mijn) verwachting kwam de auto elk jaar weer door de keuring met dus soms wat kleine reparaties. Dat is nu al een paar jaar zo. Dit jaar was het ineens “schrikken” dat de Mazda wel echt grote reparaties nodig had waarvan een deel, dat moet gezegd worden, ook door eigen toedoen (iets vaker dan goed is stoepetjes meepakken) bleek te zijn ontstaan. Knoop heeft een zorgvuldige offerte gemaakt met alle verwachte kosten. Ze hebben geholpen de plussen en minnen op een rijtje te zetten om samen tot de conclusie te komen dat het voor ons de moeite waard zou zijn te repareren. Tijdens de reparatie kreeg ik een top leenauto alhoewel het maar één dag nodig was. Toen ik onze eigen auto weer kwam halen was hij prachtig wit gepoetst en de rekening lager dan voorspeld. Echt een verassing! Ik kom nu al meer dan tien jaar speciaal uit Amsterdam gereden voor Knoop garage en dat blijven we dus zeker doen!

Betrouwbaar en correct.

De problemen die er zijn worden gewoon opgelost. Dat is geen discussie. Elk automerk heeft weleens wat dus ook bij mazda. Het is dan aan de dealer hier juist mee om te gaan. En de klant hierin te ontzorgen. Bij deze garage weten ze hier goed mee om te gaan. Het is mijn eerste mazda en ook mijn eerste auto bij deze dealer. De manier waarop de dealer en mazda de auto continu willen verbeteren en aanpassen waar nodig geven mij veel vertrouwen. En hebben er voor gezorgd dat ik met veel plezier dagelijks in me auto stap. Met andere woorden GA VOORAL ZO DOOR! Jullie hebben er in ieder geval een tevreden mazda rijder bij.

Fijn en goed geholpen bij de controlebeurt en APK van mijn auto.

De afspraak voor de controle en APK van mijn auto werd in overleg gemaakt. Ik werd aan de balie netjes en vakkundig geholpen. Er stond ook een leenfiets voor mij klaar. Na afloop werd er goed uitgelegd wat er allemaal gedaan was aan de auto. Met een goed gevoel ben ik weer naar huis gegaan. Mocht er iets met mijn auto zijn, dan heb ik wel het gevoel dat ik serieus genomen word en dat er naar gekeken wordt.

Ben nieuw als klant maar ben heel erg tevreden over Knoop Mazda

Ik heb tot nu toe nog weinig ervaring maar tot op heden is het contact goed en werkzaamheden die gedaan zijn aan mijn Mazda zijn goed.

Goede service, en vriendelijk geholpen !

Zeer te vrede met de reparaties aan mijn auto !

Kwaliteit, betrouwbaar, fijne service!

Wederom een prettige ervaring met jullie garage bedrijf. Van afleveren tot ophalen, op de hoogte houden van de werkzaamheden tot de prijsopgave, alles als zeer goed ervaren. Communicatie is fijn en duidelijk en vooral; de auto is weer helemaal in orde. Tot volgend jaar!’

Topbedrijf met een uitstekend gevoel voor klanten

De mensen van Knoop doen er alles aan om je te helpen. Terwijl zij aan de gang gaan met je auto kan jij rustig in de koffiehoek een kop koffie nuttigen. Vooraf krijg je een prijsopgave. dat is soms even slikken maar wel eerlijk en direct gebracht. De keuze voor reparatie ligt te allen tijde bij jezelf. Geen gepush maar wel een eerlijk advies.

Heel fijn dat je direct geholpen kan worden als je pech hebt

Ik had een accustoring. Na hierover gebeld te hebben kon ik direct komen en werd ook direct geholpen

Uitstekende service en prima klantgerichtheid

Er is door de medewerkers uitstekend meegedacht met mij als klant. Men was zeer oplossingsgericht, waardoor ik mij als klant zeer serieus genomen voel en uitermate tevreden ben. Erg fijn.

Zoals altijd: perfect met alles!

Al jaren lang kom ik met veel plezier bij Autobedrijf Knoop Maarssen. Vriendelijk en deskundig personeel. Zelfs nu ik niet meer in de buurt woon (reistijd van 1,5 uur) ben ik nog steeds klant. Ik kan Autobedrijf Knoop Maarssen van harte aanbevelen!

Prima service goed gesprek/voorlichting vooraf je service opdracht.

Na constatering van een lekke band direct geholpen. We mochten even wachten tot de auto weer klaar was onder het genot van een kopje koffie.