ook de werkplaats(receptie) is hier goed op orde.

Wat mij de afgelopen 23 jaar niet is overkomen gebeurde wel met mijn 6 weken oude cx5.Ik raakte een paaltje. Eigen schuld maar wel flink balen.Geen paniek dacht ik nog "ik ben goed verzekerd". Nou niet dus ! Even Apeldoorn bellen werkt in de praktijk toch een heel stuk moeilijker.Gelukkig begreep Arnold mijn frustratie en kwam in naam van Knoop bv met een prima oplossing. Ik rij inmiddels tevreden weer rond met mijn mooie schadevrije Mazda cx5. Wel heb ik voor mijzelf de slogan "even Apeldoorn bellen" veranderd in "even Maarssen bellen" Krijg je ook nog zonder allerlei poespas direkt een medewerker aan de telefoon.

Ik voelde me meteen op mijn gemak

Bij Radgjen kreeg ik het gevoel dat hij ook in mijn voordeel dacht, en dat hij zijn uiterste best deed om aan mijn behoeften of verlangens te voldoen. En ook dat het bedrijf zelf mij met vertrouwen inspireerde toen ik met de monteur en andere sprak. Vriendelijk dank van jullie service.

Uitstekend geholpen

Onlangs op een zaterdag een minuut voor tijd even binnen gelopen om de Mazda MX30 snel te bewonderen. Geen haastige of opdringerige verkoper omdat het eigenlijk tijd was maar hij gaf aan dat we alle tijd hadden en niet hoefde te haasten, meteen een goed gevoel. Na wat vragen gesteld te hebben en uitgebreid antwoord te hebben gekregen gingen we weer ervandoor. Week erna proefrit geregeld en ook hierbij geen gevoel van een autoverkoper die graag wil schrijven en klaar. Uitermate leuk, gezellig en informeel gesprek gevoerd. Hij wilde ook echt meedenken en meehelpen in bepaalde punten waar wij nog tegen aan liepen. De volgende dag terug gegaan en met een blij en vooral vertrouwd gevoel de 'knoop' doorgehakt om de auto te nemen! Radjen, vriendelijk bedankt voor het vertrouwde gevoel en de fijne communicatie! Wordt zeer gewaardeerd.

Geweldig bedrijf Autobedrijf Knoop B.V.

Ik heb de Mazda waar ik nu in rij in november 2019 bij Autobedrijf Knoop B.V. gekocht. De verkoper was Radjen Mohes Singh, eerlijk, oprecht en kon mij dan ook uit leggen hoe alles werkt. De eerste onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd. Het is niet de eerste Mazda die ik gekocht heb, ik heb het even op gezocht de eerste heb ik gekocht in Maarn een Mazda 323 op 8 juli 1977. Tot op heden rij ik privé Mazda, ben dan ook heel tevreden met de Mazda's en hoop nog vele jaren van Mazda te kunnen genieten. Ab, Vianen

In eerste instantie goed, daarna teleurstellend

In eerste instantie goede review geschreven, nadien teleurstellende ervaring. Zal daar dan ook zeker geen volgende aankoop doen.

Meneer Ettekoven, Jammer dat u niet persoonlijk het gesprek na uw mail aan wilde gaan en nu wel een hele lage beoordeling publiekelijk geeft. Voor de lezer misschien handig om te weten waar dit dan over gaat. U bent nl niet op bezoek geweest en de medewerkers van de verkoop en werkplaats hebben dus niets verkeerd gedaan. Wat is er dan wel gebeurd: U heeft een auto gekocht en na een paar maanden bieden wij u een gebruikte set winterbanden aan, welke wij door inruil verkregen hebben. In eerste instantie geeft u aan interesse te hebben. Vervolgens doet u allerlei aannames over het rijklaarmaken van de auto, welke u eerder niet kenbaar gemaakt had en biedt een prijs lager dan de waarde van de banden. Deze aannames hebben wij ook weerlegt. [ Het gaat om een bedrag voor 4 banden met velgen voor € 300 is € 75 /band en velg] en u sluit uw mail af met "Even goede vrienden als jullie niet akkoord gaan" Wij gaan niet akkoord en vervolgens laat u zich uitschrijven uit ons klantenbestand en schrijft na 2 maanden deze review. Het is uw goed recht, maar het voelt niet fair.

Helder

Mazda 3 stond vers op internet en nog ongewassen buiten. Had zelf geen tijd voor proefrit maar afspraak gemaakt met de mededeling dat deze dan schoon voor me klaar stond. Proefrit was goed en daarna met Radjen op een goede deal uitgekomen met heldere afspraken. Oa de lak beschadigingen die bij de gepoetste versie naar boven kwamen worden zonder morren opgelost.

Top bedrijf

Zeer profesioneel en met goed advies geholpen door Radjen Mohes Singh. Ook zeer behulpzaam met hulp over dingen die je nog niet goed weet. Zeer blij met mijn aanschaf de nieuwe MX 30 hoop dat hij snel geleverd wordt . Thanks Radjen

Vandaag voor de 2e keer een auto gekocht bij Radjen. Fijn bedrijf, fijne verkoper. Als je snel een auto wilt kopen zonder slap geouwehoer dan kan dat binnen een paar minuten (zelfs via de WhatsApp op 2.600 km afstand in mijn geval). Heb je behoefte aan rust, uitleg en alle koffie die je maar wenst, ook geen probleem. Kwaliteit auto is top, kwaliteit service is meer dan goed, de (gratis? weet ik niet meer) leenauto die ik een keer mee kreeg toen de auto voor service stond... nou, daar zit absoluut ruimte voor verbetering om het netjes te zeggen. Ik kom uit een 2016 BMW 535D die 2x is leeggehaald in centrum Utrecht waar ik woon. Daarna AUDI A6 avant waar binnen een week mijn carbon competition stuur uit was gestolen. Toen een 2017 MINI Clubman JCW en daarnaast (en later als vervanging voor de MINI) een nieuwe 2020 Mazda 3. Makkelijker parkeren dan BMW en AUDI én geen diefstal uit auto meer. Net nieuwe MAZDA 3 modeljaar ‘21 besteld. Is van binnen net een BMW, een stukje anoniemer en wordt niet leeggestolen. Sommige dingen zijn fractioneel minder maar merendeel is vergelijkbaar of zelfs beter (mijn mening). Ik heb niet het gevoel dat ik er op ben “achteruit” gegaan. Ergonomie is dik in orde en de auto is lekker stil wat betreft rijgeluid. Audio installatie is TOP. Meer vermogen en een betere automaat zou de nu al goede auto nog beter maken. Volgende auto... grote kans weer een MAZDA (3/6) ben benieuwd naar de nieuwe modellen...

Positief

Vrij, ongedwongen en open toenadering door de verkoper, dhr. Radjen Mohes Singh. Geen “dwang” of opdringerig gedrag bij bespreken van onze wensen en “eisen”. Liet alle opties en mogelijkheden zien.

Deze garage is eigenlijk in één zin geweldig.

Op tijd een oproep voor een beurt, keuze om te wachten of een vervang auto. Bij wachten netjes gewaarschuwd dat de auto klaar is via een mail. alle verzoeken om iets extra te doen zonder problemen. Ik dacht dat ik een sleutel kwijt was of niet had gekregen, alles werd in het werk gesteld om uit te zoeken waar de fout lag, gelukkig bij mezelf. Geen vragen om iets extra's te vervangen of te vernieuwen, heb zelf jarenlang in de auto mobiel branche gewerkt om te weten hoe het werkt. Niets dan lof voor deze garage, ik zou er zo weer een auto kopen. heb mijn kinderen al een keer langs gestuurd.

Goed geholpen

Ben fijn geholpen door Radjen voor m'n CX5, top!

zeer goed

Buiten gewoon betrokken bij het gene wat ze doen en de klanten op hun waarde weten te schatten sjapo .

Ervaring is zo goed dat ik Knoop heb uitgekozen voor mijn volgende leaseauto.

Jermy Knoop's liefde voor Mazda's en zijn uitleg, zijn snehlheid van handelen met een offerte met al mijn wensen voor een auto en meer en binnen mijn budget, hebben mij overgehaald om bij hem mijn volgende leaseauto te nemen. Passie voor wat je doet zorgt voor mooie resultaten. En ik ben super blij met het resutaat!

Betrokken en deskundig

Medewerkers van Knoop gaan goed op mijn vragen en wensen in.Ik heb het gevoel dat ik op mijn dealer kan rekenen.

Happy to help you

Ik ben tijdens het kiezen van mij nieuwe leaseauto geholpen door Radjen Singh. Hij heeft mij op een prettige manier geholpen en op de hoogte gehouden tijdens het hele proces.

Top service en een vertrouwd gevoel

Ik heb mijn eerste auto gekocht bij Radjen. Hij heeft mij erg goed geholpen doordat hij open en eerlijk is. Krijg de auto netjes afgeleverd, ben zeer tevreden over de manier van werken!

Uitstekend enthousiast verkoop team. Verkoop en afhandeling werden fantastisch geregeld door Sam Mohamoud Ali en Joery Knoop.

Sympathiek, prettig en reëel

Afgelopen zaterdag heb ik met Radjen een mooie deal kunnen sluiten. Ik heb van hem een mooie en goede occasion gekocht en heb voor mijn inruilauto een goede en reële prijs gekregen. Dit was mijn eerste ervaring met autobedrijf Knoop en alles ging in een bijzonder prettige sfeer waarin ik vertrouwen in dit bedrijf heb gekregen.

MAZDA MX-30, J-586-PT

In oktober 2019 bezocht ik mijn Mazda dealer, Knoop in Maarssen, om meer nieuws te horen over de lancering van de Mazda MX-30. Omdat dit niet de eerste nieuwe automobiel is die ik kocht, heb ik een gesprek gevoerd met de heer Sam Mohamoud Ali, een verkoper met een rustige aard en die de cliënt nooit onder beslissingsdruk plaatst. Zijn vakkennis is fenomenaal en het verbaasde mij dus niet dat hij van een auto die nog geproduceerd moest worden de ins en outs beheerste. Ik had dus weinig tijd nodig om een beslissing te nemen over het instappen in het nieuwe tijdperk van de elektrische auto. Het lange wachten is royaal beloond, met het in gebruik nemen van mijn Mazda MX-30. Absoluut een volkomen nieuwe ervaring. De Mazda MX-30 heeft de Mazda overtroffen !

Vertrouwd, vriendelijk, toegankelijk en oog voor 'de klant'

Wederom goed en snel geholpen bij Knoop in Maarssen. Een bedrijf waar zowel de werkplaats als afdeling verkoop heel toegankelijk zijn. Geen ingewikkelde of lange teksten, maar wel mensen die zich richten op de oplossing en je ook duidelijk vertellen wat de afwegingen zijn. Tot op heden altijd vakkundig geholpen en dus een tevreden klant!

Topservice en snelle levering van de auto

Ik ben erg goed door Sam geholpen! Ik wist eigenlijk al precies wat ik voor leaseauto wilde hebben. Sam heeft na een proefritje voor mij gelijk een offerte opgesteld en deze later ook bijgewerkt toen ik toch een andere kleur wilde hebben. De auto kon ook verrassend snel geleverd worden waardoor ik al kon wegrijden na 3 weken.

Tevreden

Goed geholpen zowel door Sam als door ander personeel.

Erg goed geholpen bij Knoop

Laatst een occasion gekocht bij autobedrijf Knoop. Prettig ontvangen en rustig de tijd gehad om een proefrit te maken. Bij afleveren waren wat problemen met de blanke lak van de auto, maar dit is netjes opgelost door hun. Kreeg een leenauto in de tussentijd. Erg tevreden met het resulaat van de auto. Kan autobedrijf Knoop aanraden.

Heel goed!!!!

ben Heel goed geholpen door SAM. Hij was na mijn vraag meteen aan de slag gegaan. en heeft me op de hoogte gehouden. Ook na de aflevering helpt hij met mijn vragen SUPER. ook de werkplaats doet het goed, wordt vriendelijk geholpen( klasse.)

Zeer vriendelijke en professionele dealer

Bij aanschaf van een occasion, werd ik zeer goed geholpen door Sam. Hij nam de tijd en gaf deskundige advies. De auto werd in een top conditie afgeleverd.