Super goed geholpen!

Auto gezien op de site en via de site gemaild. Kreeg een snelle reactie terug van Robert. Binnen een week stond de auto op kenteken en kon ik hem ophalen... Top geregeld!

Geweldig om hier een auto te kopen

Rob van Roy heeft mij een prachtige Tesla Model S geleverd. Precies zo als ik hem wilde. Daar is hij goed in en geeft zeer goede adviezen. Hij maakt alles makkelijk voor de klant wat moeilijk lijkt en denkt met de klant mee zoals geen ander dat denk ik kan. Het hele aankoopproces verliep zeer prettig en de auto werd netjes thuis gebracht zonder meerkosten. Van Roy: Echt de omgekeerde wereld van arrogante dealers.. bij mijn volgende auto zal ik zeker weer kijken wat Rob heeft staan!

Een Aanrader

Heb een week geleden een Mercedes E 53 AMG gekocht m’n eigen auto ingeruild Ben super netjes geholpen vriendelijk ontvangen auto klopte ook zoals Robert had gezegd Goede prijs voor m’n eigen auto gehad was zo geregeld Kortom een mooi en eerlijk bedrijf Als je een mooie exclusieve auto zoekt met goede service Is dit een aanrader Ruben Dordrecht

Roberts en vrouw staan voor prettig en ongedwongen

Prettig, persoonlijk, betrokken, oprecht Mooi assortiment, zeer nette wagens

Wereld zaak

Je kan er met een gerusthard een auto kopen alleen maar mooie nette klasse wagens Mooie nette zaak met een top service Thank you..

Aan alle kanten straalt het kwaliteit uit en dit ga je hier ook zeker krijgen!

Super strak en zeer net bedrijf

Ik heb veel bedrijven bezocht maar dit slaat echt alles heel gewoon en netjes behandeld zelf tegenover mijn kinderen zeer open zelf de Lamborghini nog even laten lopen echt een ervaring voor de twins van 12 en mijn groot kind van 18 topy robert

Zeer net bedrijf en klantvriendelijke mensen

Nu voor de 2de keer een auto gekocht. Het zijn stuk voor stuk autos niet van nieuw te onderscheiden. Je wordt er zeer goed en netjes geholpen. Er is alle tijd voor je tot en met de afhandeling. Wij reden nu weer gewoon gelijk naar v Roy.

Chique auto’s, nette service!

Hier recent mijn auto aangeschaft! Net bedrijf, mooie auto’s en alles conform afspraak geregeld en afgeleverd.

Erg klantvriendelijk en goede service

Onlangs een mooie auto gekocht bij van Roy die zeer goed bevalt. Paar puntjes die de auto had zijn keurig en netjes opgelost. Alles top geregeld. Ik zou zeker terugkomen om nog een keer daar een auto te kopen. Nu nog even niet, voorlopig eerst lekker genieten van deze auto. Bedankt Robert.

Een zaak met mooie auto’s en een goede service

Van Roy heeft een prachtig aanbod van mooie auto’s. Het bleek de enige zaak in NL die de uitvoering van de droomauto had zoals gewenst. Je merkt direct dat de eigenaar zijn zaak gezond wil houden. Hij doet er alles aan onzekerheden bij je weg te halen. Er bleek een defect te zijn na de koop maar dit werd keurig kosteloos gerepareerd. Nu een half jaar na de koop geen problemen met de auto. Ik zou nog een keer zaken doen met Van Roy.

Echte Brabantse vriendelijkheid die nakomen wat ze afspreken.

Eerst telefonisch contact gehad over de inruil omdat ik niet dichtbij woon. En ondanks dat Robert ziek was toch keurig netjes door hem geholpen en dus naar Eindhoven gereden. Wat een prachtige zaak en schitterende auto's . Heb een mercedes A 250 gekocht die keurig netjes is afgeleverd. Wat bij de koop was afgesproken is ook netjes nagekomen. Kortom dik tevreden. Robert is een man van zijn woord en dat is erg prettig om zaken mee te doen. Fijn bedrijf waar je goed kan slagen. Grt John

Zeer mooi autobedrijf met prachtige auto`s

Mercedes gekocht bij dit bedrijf. Wat een prachtige auto`s hebben ze hier in de showroom. Keurig verzorgd ziet alles eruit. En je wordt hier zeer correct en vriendelijk ontvangen en geholpen. We kregen er nog een set winterbanden bij en een extra grill. Dit is een bedrijf wat ik zeker iedereen kan aanraden! Dank voor de fijne en eerlijke samenwerking.

Mooi bedrijf, mooie voorraad en met een glimlach weggereden in mijn nieuwe auto!

Van de eerste binnenkomst en de proefrit tot de aflevering een hele fijne behandeling. Eerlijke inruilprijs en secuur met de afleverpunten. Dat alles zonder de ‘arrogantie’ die soms heerst bij de bedrijven uit dit segment maar met het enthousiasme dat past bij liefhebbers. De mooie en verzorgde showroom verraadt het eigenlijk al.

Topbedrijf met zeer nette behandeling.

Heb gisteren mijn auto opgehaald bij robert en was weer top inmiddels de 2e auto daar gekocht en ga hier ook weer veel rijgenot mee beleven. De auto,s staan er allemaal top bij en met zorg afgeleverd. Bedankt voor de service.

Uiterst vriendelijk en zeer snel met antwoord geven.

Vandaag 29-01-2020 mijn handtekening gezet onder het koop contract. Na een uitvoerige mailwisseling over de te kopen auto, een uitgebreide proefrit gemaakt. Daarna nog wat details doorgenomen en wat adviezen gekregen. Uiteindelijk direct een goede prijs kunnen afspreken. Geen geneuzel over de in te ruilen auto. Kortom hulde voor dit bedrijf!

Afgelopen zaterdag onze Tiguan opgehaald, We wilden nog wat dingen aanpassen, heel goed geholpen door van roy! Bedankt

Alle auto’s zien er top uit !!!

Alles ging zoals verwacht !!

Heb mijn auto gekocht bij Frank en de aflevering is afgehandeld via Robert. Twee hele klantvriendelijke mannen die je met alles proberen te helpen. Prachtige auto's in de showroom. Hier kan je gewoon blind een auto uitzoeken want ze selecteren alleen maar het beste. Ook voor me volgende wagen ga ik eerst hier kijken. Nogmaals bedankt en veel goede zaken gewenst.

Perfecte service!

Onze ervaringen met Van Roy zijn tot nu toe perfect! Toen wij (onaangekondigd) voor een aangeboden auto kwamen kijken bleek deze net door de mensen voor ons gekocht te zijn. Desondanks door Robbert vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan waarbij wij aangegeven hebben waar wij naar op zoek waren. Binnen 2 weken had hij de perfecte auto voor ons gevonden. Ook de verdere afhandeling tot aan de feitelijke levering afgelopen zaterdag is erg soepel verlopen. De auto zelf is keurig gepoetst en overtreft onze verwachtingen! Top service! Zou niet twijfelen om hier nogmaals een auto aan te schaffen!

Superservice en fantastische auto's

Ze zijn er nog, autobedrijven die service bieden met dat beetje extra. Een mooie auto kopen wordt hier nog nog leuker (en er staan ook wel echt heel mooie exemplaren). Frank was deskundig, vriendelijk, reageerde snel en dacht aan alles. De nieuwe aanwinst staat nu in topconditie te stralen thuis.

Prettig, snel en alles correct

Heb inmiddels 2 auto’s gekocht bij Van Roy. Uitstekende en vriendelijke service en een mooi aanbod van auto’s die met zorg zijn uitgezocht.

Deskundig, open en eerlijk

Via Van Roy een Mercedes gekocht. Auto stond er mooier dan nieuw bij toen deze werd afgeleverd. Prima service en dat is tegenwoordig lastig te vinden. Ook diverse mensen doorverwezen en zij zijn ook te spreken over Van Roy. Mijn volgende komt ook weer bij Robert vandaan!

Zeer net autobedrijf met mooie handel!

Robert en zijn team hebben een prachtig eigentijds autobedrijf opgebouwd gedurende de afgelopen 25 jaar! De auto's staan er allemaal top bij in de ruime showroom in Eindhoven. De heerlijke koffie is de 'kers op de taart'!

Prima, goed, eerlijk bedrijf!

Het bedrijf heeft in de loop der jaren een mooie ontwikkeling doorgemaakt. Ze hebben een goed aanbod van sportieve auto’s met net dat tikkeltje extra die er in de mooie showroom goed bij staan. Het contact met eigenaar en personeel is prettig, persoonlijk en goed.

Boschdijk 898 5627AB Eindhoven