2 sterren: slechter dan verwacht

Aanvankelijk voor de aankoop van mijn 2e hands saab vriendelijk behandeld, niets op aan te merken. Wel gaf de eigenaar ons enkele keren mee dat gezien de auto net een nieuwe turbo had gekregen hij niets verdient aan de auto. Er waren nog enkele dingetjes die hij moest doen maar daarvoor moest ik dan s terug komen. Het ging om een airco ventilator en een lampje. Bij het wegrijden maakte de auto een tikkend geluid en het check engine lampje brandde. Hiervan werden we gerust gesteld als dit zo bleef we dan maar eens moeten terug komen en hij het oplost. Wij zijn verschillende keren terug geweest met de auto, elke keer wachten en achteraan bellen.Telkens niets opgelost en maar weer achteraan bellen. Wij kregen zelf onze auto helemaal onder de vogelpoep mee na 3 dagen daar te staan. Op zo een moment kan je wel janken, ik weet niet hoe het voor andere mensen is. Maar ik ken de waarde van mijn spullen en ik werk er hard voor en om iemand die je zou moeten helpen daar zo mee te zien omgaan is walgelijk. Uiteindelijk heb ik de moed bijeengeraapt en gevraagd waarom het allemaal zo moeilijk loopt, of het komt doordat hij al weinig winst had op deze auto. Dat was niet het geval zei hij en om het tikken van de auto op te lossen zou hij een nieuwe ontstekingskast plaatsen. Ik heb met hem nog telefonisch over de kosten gesproken en dit kwam hem ten laste. Eenmaal in de garage wil hij dit niet meer zelf bekostigen en schermt hij met \"de auto heeft geen garantie\". Als koper trek je altijd aan het kortste eind en het kan hun niet schelen dat jij je zuur verdiende spaarcenten in een auto hebt gestopt. Ik ben nuchter genoeg om te weten dat met een 2e hands auto zonder garantie altijd dingen kunnen zijn. Maar iets wat je aan het begin van de koop mondeling overeenkomt geldt als een overeenkomst. Nadien je woord niet houden is gewoon smerige service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen met mijn oude Saabje.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en snel, deskundig en voor een nette prijs.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opnieuw uitstekend geholpen voor een eerlijke prijs. Daarnaast een uiterst creatieve oplossing geboden voor een klein defect, dat nu prima en tegen lage kosten is verholpen. Bedankt!

• Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede service. Staan altijd voor je klaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Arthur en z\'n mannen staan direct voor je klaar als je ze nodig hebt. Klantvriendelijk, en kwaliteit voor een redelijke prijs staan ervoor garant dat je weer veilig de weg op kunt. Garage is in mijn ogen, met ruim 40 jaren rijervaring een voorbeeld voor vele anderen!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, vakkundig en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne service! auto was kapot en binnen het half uur stond er een vriendelijke monteur met leenauto!