Betrouwbaar, werkt goed op afspraak en klantvriendelijk! Ben erg tevreden met de werkzaamheden die aan mijn auto zijn uitgevoerd.

Superservice, vriendelijk, en auto voor niet veel geld gemaakt. En dezelfde dag klaar zonder afspraak.

Goed en snel geholpen :)

Mijn ervaring met dit bedrijf is uit de kunst, geen problemen, altijd in oplossingen denkend.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Via een vriend kwam ik bij dit bedrijf om een reparatie uit te voeren,na een afspraak te hebben gemaakt voor de reparatie die een volle dag in beslag zou nemen stond er een auto klaar voor mij die ik mee kon nemen voor zolang ik mijn eigen wagen terug zou hebben. Ik hoefde geen formulier in te vullen voor de leen auto, alleen maar brandstof erin doen en klaar. Voor mij geen andere garage meer, goede service en direct contact zonder eerst doorverbonden te worden. Als ze iets tegenkomen tijdens de reparatie geven ze een belletje om je te waarschuwen, dus geen gekke rekeningen waar iets op staat waar je niet om hebt gevraagd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Plezierig-, klant vriendelijk en service gericht bedrijf, waar de klant nog echt klant is.

Wel iets duurder dan een \"Beun de Haas\", maar een stukje zekerheid is ook wat waard. Goed en leuk bedrijf waar ik al vanaf dag één kom, niets is te veel. Je leert zelfs na al die jaren de klanten kennen,

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer fijn bedrijf waar de klant nog voorop staat,denken samen mee aan een goed onderhoud aan je auto. Klant is koning.Geen woorden maar daden mentaliteit.