goede klantvriendelijke service

Wisselen winterwielen ging vlot. Alleen viel mij op dat op de 'zomer' wielen niet is aangegeven waar ze zaten, zoals RV, LV, RA, LA. Dat is jammer omdat terugplaatsen dan een gok is monteren op een andere plek onnodige trillingen kan veroorzaken omdat iedere band een ander sijitpatroon heeft.

Heel goed geholpen

Wordt altijd goed en prettig geholpen

Altijd fijn

Word met je meegedacht. Afspraken worden nagekomen.

Waardeloos bedrijf

Meer dan €80 betaald om in 10 minuten een verkeerde diagnose te stellen. Vervolgens zeggen ze dat een nieuwe benzinetank waarschijnlijk niet te krijgen is voor “zo’n oud ding!” Uit 2004. Dan wordt ik ook nog 2 maanden later gebeld dat er een rekening open staat, die ik direct met veel tegenzin had betaald!!! Hoe durven ze!!! Oplichters zijn het!!!

Arrogant

Volgens de veel te net geklede man in het kantoor was mijn Opel agila uit 2004 te min om te repareren. Want een benzinetank voor “zo’n oud ding” is waarschijnlijk toch niet meer te vinden! En dan ook nog met een rekening van meer dan €80 komen om te constateren dat mijn tank lek was! Tssss… Gelukkig was ASS in Soest zo vriendelijk om hem bij jullie weg te slepen en hem wel te maken.

Topgarage

WE hoeven maar te bellen en kunnen bijna altijd dezelfde dag terecht voor wat er ook aan de hand is super service

Fijne garage om de hoek

Flexibel, fair en goed

Fijn dat er ondanks de drukte toch altijd een plekje kan worden vrijgemaakt voor vaste klanten.

Uitstekende service en vriendelijk en deskundig personeel!!

Ik kom hier al jaren bij deze garage. Wordt altijd snel geholpen ze zijn vriendelijk met deskundig personeel. Klein minpuntje:het "werkplaats tarief is aan de hoge kant.

vriendelijke service

men was heel flexibel en kon mij tussendoor helpen. helaas kon het motorprobleem niet worden opgelost en rijd ik nog steeds met een storingsmelding rond.

snelle vakbekwame service

Door tastende monteurs die verder kijken dan alleen de klacht

Super klantgericht bedrijf!

We zijn nieuwe klanten en super tevreden. Binnen 10 min was er iemand bij mij thuis na een vraag. Zeer klantgericht - heerlijk in deze tijd!

Zorgvuldig en klantvriendelijk!

Van (auto)techniek heb ik geen verstand. Maar de zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid maken dat ik daarin alle vertrouwen heb. Wat groter onderhoud of reparatie ging keurig in overleg. En... de auto was tot mijn verrassing ook nog eens spic en span gewassen!

Voldoende hulp en service.

Voldoende tot goede hulp en service en afspraken goed in te plannen.

Een 1 al top, top service en top personeel zijn niet te beroerd om wat extra's te doen voor je.

Kwaliteitsgarage

Duidelijk,vriendelijk, deskundig

prima en snelle service voor een nette prijs

Snelle en goede APK keuring, alle puntjes zorgvuldig gecontroleerd en zo weer een jaar rijplezier.

Super goede service!

Behulpzaam en professioneel personeel! Perfecte prijs kwaliteit verhouding en gemoedelijke sfeer. Heel tevreden met mijn nieuwe auto! Zeker een aanrader voor zowel reparaties als de aankoop van een occasion.

Perfecte service met een glimlach!

Fijne (eerste) onderhoudsbeurt gehad, en mijn ouwe auto (10 jr) rijdt weer als een zonnetje. Ze bellen om te overleggen wat er vernieuwd moet worden en ik krijg een leenauto of -fiets mee.

Prima klantvriendelijk en goede service

Oké blijf bij jullie zeker komen en bevelen jullie aan!

Snelle en accurate service!

Al jaren meer dan tevreden klant. Kwam nu langs zonder afspraaak voor vervangen dimlicht: geen probleem, werd direct opgelost!

Top Service

Super snel, en meedenkend!

Transparent en adequaat

Wederom een goede ervaring gehad bij Van der Sluijs. Vriendelijk en competent personeel. Nooit onduidelijkheid en verrassingen. En altijd op tijd! Zeker een aanrader!

Traay 170 3971 GV Driebergen