Prima service. Prettig geholpen

Goed, snel en betrouwbaar.

Kleine hapering tussen door, gelijk verholpen.

Super.

Ik ben netjes op de hoogte gehouden

Van der Sluijs is een prima garage

Ik ervaar van der Sluijs garage als de beste garage die ik ooit heb gehad. waarom? * goede service * prima communicatie * deskundige monteurs * en vooral: Betrouwbaar

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk en flexibel

OK.

Mijn ervaring is over het algemeen wel voldoende goed. Een kanttekening in dit geval is : hoe kon het zijn dat er te weinig olie in de auto zat toen ik naar huis reed en bijna thuis was in Utrecht toen ik dit constateerde. De olie check ik toch goed en regelmatig. Dit gebeurde na de APK-keuring dus waarom is dat niet even nagekeken/gecheckt voordat ik weg reed van de garage. Daarna ben ik goed en snel geholpen bij het volgende bezoek.

Vriendelijkheid

Je word hartelijk verwelkomt door deskundige mensen die gelijk weten waarvoor je komt

Fijn dat de auto voor de deur werd afgeleverd!

heel goed

aardige mensen. alles kan in overleg. aflevering perfect geregeld.

Fijn Garagebedrijf, prima service

Goede communicatie, fijne mensen en auto loopt weer als een zonnetje.

Vriendelijke en goede service

Je wordt hier altijd vriendelijk en correct geholpen….en is er iets niet goed gegaan, dan gaan ze zorgen dat het goed komt.

Top service!

Alles wordt altijd netjes en snel geregeld!

Snelle en vriendelijke afhandeling

Snel en goed geholpen

Ben tevreden over de uitvoering vd reparatie en de service

Snelle, goede service.

Voor het vervangen van een koplamp maakt men altijd snel tijd

Prima garage zonder opgeklopte praatjes

Door verhuizing na 20 jaar niet meer bij van der Sluis. In die tijd 4 auto's gekocht, waar we met veel plezier in hebben gereden. Het is eerlijk zaken doen. Het onderhoud wordt door vaklui uitgevoerd. En is daarom goed. De prijzen zijn redelijk en de service - ook bij kleine mankementen - is erg vlot en plezierig. Veel autobedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan dit bedrijf! Het allerbeste voor Jacco en zijn mensen!

Apk

Prima apk keuring

Servicegericht, zoals het hoort!

Prettige communicatie en meedenken. Goede service, altijd vriendelijk!

Mijn eerste ervaring is erg positief .

De garage om de hoek blijkt beter en goedkoper te zijn dan de merk dealer waar ik altijd kwam.

Vlotten wissel winterwielen

Prima, alleen jammer dat op de zomerwielen niet is aangegeven waar die gezeten hebben; RA, LA, RV, LV.

Vlotten wissel winterwielen

Fine service

Denken mee en regelen het snel

goede klantvriendelijke service

Wisselen winterwielen ging vlot. Alleen viel mij op dat op de 'zomer' wielen niet is aangegeven waar ze zaten, zoals RV, LV, RA, LA. Dat is jammer omdat terugplaatsen dan een gok is monteren op een andere plek onnodige trillingen kan veroorzaken omdat iedere band een ander sijitpatroon heeft.