Deskundig en snel geholpen met een storing aan de turbo. Auto rijdt weer als een zonnetje.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima no nonsense autobedrijf. Prima service en zeer accuraat. Auto (Skoda Octavia) voldoet aan alle verwachtingen. Krijg je de kans om met deze vriendelijke Adriaan Pauw zaken te doen twijfel dan niet en maak gewoon een afspraak.

Een open en nuchter bedrijf, waar de no-nonsense Achterhoekse mentaliteit heerst. Hier ben je geen nummer maar klant. Men laat hier ook zien wat er is gerepareerd of vervangen, zodat je ook ziet wat er uitgevoerd is. Mijn auto is hier in onderhoud geweest, waardoor ik bij de zoektocht na en jonger exemplaar ook gelijk bij Adriaan ben uitgekomen. Dit is wederom zeer prettig en professioneel verlopen.

Net een auto gekocht bij Adriaan. Erg vriendelijk man. Geen gepush en komt eerlijk en betrouwbaar over. Alles netjes uitgelegd. Erg goed gevoel bij dit bedrijf! Hier ben je nog klant! We hebben een Peugeot 206 gekocht en net 120 km mee gereden en hij rijdt als een zonnetje. En dat voor een hele schappelijke prijs! Wij zijn erg tevreden! Adriaan, bedankt. Wij zullen je zéker aanbevelen! Thessa en Marco

Voltastraat 8 7006 RV Doetinchem