Tor nu toe voortreffelijk

Heb alleen de verkoopfase beleefd en hoop dat het vervolg ook goed kan worden

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Ontzettend fijn en snel geholpen!

Ruim 2 weken geleden heb ik mijn zo goed als nieuwe demo auto bij Suzuki Leiden by Bart gekocht. Ben erg fijn geholpen door Kevin en heel erg blij met mijn nieuwe Suzuki Vitara! Bedankt voor het snelle schakelen en de service Kevin!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Tot dusver niets op aan te merken

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Fijne mensen, goede service!

We zijn erg goed geholpen, uitgebreid te woord gestaan en uiteindelijk tevreden de deur uit gereden in onze nieuwe auto! Deze werd tip top afgeleverd en alles wat we tegenkwamen wat betreft de auto werd verholpen of aandacht aan besteed voor we de auto mee mochten nemen.

Goed en fijn contact

Goed contact, goede service en ook de na service is goed.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Contact met verkoper verloopt heel soepel

We hebben onze auto probleemloos ingeruild en we zijn blij met de nieuwe. Tot nu toe is het: afspraak is afspraak. Er speelt nog een nazorgpuntje. Mijn verwachting is dat dit ook goed opgevolgd gaat worden.

• Medewerkers N.v.t.

Betrouwbaar overkomend bedrijf

Goede service, nette afwikkeling. Serieuze verkooppartner.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle, Kevin

Goed geholpen, aardige mensen

Ik heb prettig zaken gedaan

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle
  • Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? N.v.t.
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

Fijne benadering, komt afspraken na.

Goede, niet te dure auto gekocht. Overschrijving, goedkopere verzekering werden meteen goed geregeld. Afspraken werden nagekomen. De 2e hands auto zag er als nieuw uit toen we hem ophaalden. Kortom: top!

• Medewerkers N.v.t.

informeel

Hoewel iedereen weet dat autoverkopers slimme snelle jongens zijn en je dus op je hoede moet blijven bij aankoop, ervaarde ik een open informeel contact in heldere taal en duidelijkheid. Toen ik na aankoop wat digitale bancaire problemen had met de overboeking "kreeg" ik de auto toch mee zonder te betalen: wat een service!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Een correct bedrijf met vriendelijke mensen.

Vanuit Friesland naar Suzuki By Bart Leiden gereden voor een 2e hands auto. Bij aankomst werden wij erg vriendelijk ontvangen en mochten we de auto even rustig van binnen en buiten bekijken zonder een hijgende verkoper in de nek, heerlijk was dat. Nadat we een goed gevoel bij de auto hadden gekregen werd ons een proefrit aangeboden. Na de proefrit tijdens een heerlijk bakje koffie zijn we tot overeenstemming gekomen en hebben we de auto gekocht met de afspraak om deze een paar dagen later op te komen halen. 2 dagen later zijn we de auto gaan halen, deze stond geheel volgens afspraak klaar, er waren zelfs nog wat extra dingetjes aan gedaan. Na een bakje koffie en het overschrijven zijn we met een zeer tevreden gevoel weer naar Friesland terug gereden. Gewoon een topbedrijf met een ouderwetse vriendelijkheid en service zonder opdringerige verkopers, een aanrader dus. Klaas Kits.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

betrouwbaar, correct en goede service

Aanschaf van auto: helderheid over de kwaliteit, goede prijs-kwaliteit verhouding. Rustig de tijd om uitgebreid te overwegen. Prima service. Onderhoud: idem. Aanrader.

Duidelijk eerlijk

Ik vond een occasion die als inruil was ingenomen, de informatie op de site was eerlijk en duidelijk. Ik had het contact formulier ingevuld en binnen een uur reactie gekregen. Een afspraak gemaakt voor een proefrit de volgende ochtend. Bij aankomen vriendelijk ontvangen door Kevin en collega's. De auto werd voorgereden en ik mocht meteen wegrijden voor de proefrit. Prima auto en de omschrijving op de site was accuraat, dus heb besloten tot aankoop. Ik was met openbaar vervoer en de auto kon niet gelijk mee, Kevin was zo vriendelijk mij af te zetten op het station. De auto werd voorzien van een nieuwe APK en een aantal dagen later kon ik hem mee nemen. Al met al zeer tevreden!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Van begin tot einde, alles prima geregeld!

Altijd wordt je prettig geholpen en van begin tot einde, wordt alles keurig voor je geregeld!

vertrouwd

vanaf het moment dat we naar binnenliepen tot de oplevering van onze Suzuki s-cross gaf Suzuki by Bart ons een vertrouwd gevoel en een no nonsens gesprek over de inruil van de auto

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Gewoon goed hoewel Goed is zeker niet altijd zo gewoon.!!

Het klopte vanaf mijn eerste bezoek even de Opel agulla bekijken zonder afspraak . met als alternatief een eveneens aangeboden Suzuki splasch met een lage kilometer stand . die stond nog niet in de schouw room ,stond nog in de werkplaats. daar heb ik een afspraak voor gemaakt . voor de agulla gelijk een aankoop /inruil meegekregen . de volgende dag terug met mijn echtgenoot een proef rit in de splasch gemaakt . enige logische verklaringen voor de lage kilometer stand . en uitleg voor de 12 maanden BOVAG garantie . en besloten tot aankoop over te gaan .de garantie en de staat van de splasch over tuigde ons . het koopvoorstel van de aguila diende als basis voor de koop . Ik ben benieuwd naar de ervaringen komende 12 Maanden!! Ik houd U op de hoogte .

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle, Kevin

Uitstekend servicegericht autobedrijf

Zoals gebruikelijk weer veel lof voor Suzuki Leiden, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staat hier duidelijk op één, ondanks de drukte. Parkeren is af en toe wat lastig, maar het team van Suzuki Leiden doet je dit weer snel vergeten.

Absolute aanrader

Fantastische service, alle tijd voor informatie, proefrijden, tips voor de verzekeringskeuze Auto thuis afgeleverd.

Doen wat ze beloven!

Ons eerste telefonisch contact met verkoper Kevin verliep erg duidelijk en plezierig. Na daadwerkelijk de aan te kopen nieuwe auto fysiek gezien te hebben, besloten wij tot aankoop over te gaan. Onze oude auto konden we inruilen. Na enkele dagen konden we de nieuwe auto ophalen en ook dit ging op een zeer prettige manier. De auto zag er keurig uit en alles ging zoals was besproken. Kortom : onze ervaring met Suzuki Leiden by Bart en speciaal met Kevin schuurhuis ging op een fijne manier.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin

Meer gedaan dan afgesproken

Ben 2 weken terug langs geweest om te kijken voor een Citroën Cactus uit 2015. Afgesproken dat roest bij de deuren aangepakt zou worden en gevraagd of een ander minder mooi plekje op de auto meegepakt kon worden. Hierbij kwamen ze mij tegemoet in de extra kosten. Bij aflevering hebben ze een nieuwe distributieriem laten monteren en twee nieuwe banden, zonder dit afgesproken te hebben (de distributieriem zou over 1,5 jaar aan de beurt komen) puur uit service. Lang verhaal kort, ze doen er alles aan om een betrouwbaar en mooi product af te leveren.

Fantastische auto geleverd!

Voor mij werd een KIA NiroPHEV geïmporteerd uit Zweden en het positieve advies van verkoper Jelle blijkt echt een schot in de roos te zijn. Wat een heerlijke wagen en de service die geleverd werd bij en rondom de aankoop was positief. Met Suzuki Leiden kun je gerust zaken doen!

Helemaal Top

Heel goed geholpen door Jelle vriendelijk en behulpzaam wij zijn zeer tevreden en ook voor de medewerker bij de balie een compliment kortom een heel fijn adres om een auto te kopen

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Een dealer die zijn klanten aandacht geeft

Na veel (mindere) ervaringen bij andere dealers zijn we op zoek gegaan naar een heel ander merk en dus een andere dealer. Na veel uitzoekwerk leek ons een nieuwe Suzuki S-cross wel wat voor ons. In eerste instantie kwamen we bij de dealer in Hilversum terecht. Er was geen auto aanwezig voor een proefrit en de wachttijd was 7 maanden. Een Suzuki dealer in Almere waren de recensies (van buren) niet goed. Toen zijn we gaan kijken naar andere dealers en kwamen bij Suzuki Leiden by Bart tegen. Deze dealer had zelfs een nieuwe S-cross in voorraad. Op naar Leiden (heen en weer 130 km). Het is de rit waard geweest. Een geweldige ontvangst, zelfs een identieke S-cross aanwezig om een proefrit te maken. En ..... heerlijke chocolademelk:). We zijn uiteindelijk tot een koop gekomen. Wat ons het meeste aansprak was de "toon" naar ons toe. De klant is koning was het motto. Dat betekende dat wij ook het onderhoud in Leiden gaan doen. De afstand is het meer dan waard.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Jelle

Goede, vriendelijke service van A-Z

Goede voorlichting over de Suzuki Swace, proefrit geboekt en deze was geheel naar tevredenheid, aflevering van de auto was echt top. Rond de winterbanden en hondenrek werd meteen in handige oplossingen gedacht. Kortom, een bedrijf dat vijf sterren helemaal verdiend!

Hogerijndijk 328 328

2314AN Leiden

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!