Vriendelijk, geduldig en meedenkend.

Laatste ervaring met Kevin (en past jaar geleden ook met Jelle). Beiden nemen de tijd zonder te haasten of je op te jagen. Je wordt niet geforceerd een directe beslissing te nemen. Ze geven alle tijd er over na te denken.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Eind januari daar mijn Suzuki Ignis gekocht, waar ik heel blij mee ben. Heel vriendelijk en goed geholpen door Jelle, mijn auto werd afgeleverd met grote beurt, volle tank ,mooi gepoetst, 1 jaar service voor pech onderweg, mooie inruil prijs gekregen voor mijn Citroën C1 . Ik was vergeten mijn spaarslot uit te zetten dus toen ik het geld over wilde maken ging dat niet (duurt 24 uur).maar ik mocht de auto gewoon meenemen en later betalen. Dus mijn ervaring is goed,en vind Suzuki Leiden by Bart een aanrader

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Geweldige garage, komt afspraken na.

Wij hebben een nieuwe Suzuki S-Cross gekocht,en zijn op zeer prettige manier door Kevin Schuurhuis geholpen. Deze verkoper is goed op de hoogte en verteld alles op een enthousiaste manier. Kevin bedankt voor alles, en bedank ook de chauffeur voor het ophalen van de Fiat.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

De zaken uitstekend en keurig geregeld

Zakelijk en prettige verkoper.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Zeer klantvriendelijke service bij een auto in perfecte staat

Bart heeft erg goed geholpen bij het uitzoeken van een auto die voldoet aan mijn wensen. Ook de aflevering en service rondom de verkoop waren prettig en zonder verrassingen. De auto rijdt goed en voldoet aan de omschrijving en verwachting.

Zeer gericht en klantvriendelijk

In alle rust werd de auto afgeleverd, zeer professioneel bedrijf, hele prettige heren die ons geholpen hebben (Jelle en Kevin)

Fantastische eerste auto gekocht

Ik heb een fijne ervaring gehad met Bart en Kevin tijdens de aankoop van mijn eerste auto. Tijdens het weekend kon ik telefonisch een afspraak maken voor een bezichtiging. Kevin en Bart zijn aardige verkopers die prettig meedenken en voor mijn gevoel eerlijk onderhandelen. De aflevering was top!

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin

Goede ontvangst

Vriendelijk ontvangst en goede uitleg.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Suzuki Leiden is gewoonweg fantastisch! Ik heb de afgelopen 20 jaar verschillende auto's bij hen gekocht en elke keer was de service top. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en maakt het hele koopproces een plezier. En laten we het hebben over de snelle service – het is alsof ze weten dat je niet kunt wachten om de weg op te gaan met je nieuwe aanwinst. Al met al een geweldige ervaring waarom ik telkens weer terugkom bij Suzuki Leiden!

Kan niet beter ✅✅✅✅✅✅

Autobedrijven, iedereen heeft er wel ervaring mee... En met het internet onder de arm delen we ook veelvuldig die ervaringen en heel vaak lusten de honden er geen brood van! Inmiddels ben ik met pensioen en heb derhalve een zeer ruime ervaring met het aankopen van auto's. Maakte laatst een rijtje en het zijn er tientallen. Vooral in mijn jonge jaren wisselde ik nogal snel Vroeger had je op elke hoek van de straat een autohandelaar en meestal wist je van tevoren dat je getild werd... En zo geschiedde ook meerdere malen. Maar wie denkt dat het in de huidige tijd heel anders is vergist zich! De handelaren zijn verkoopadviseurs geworden met een pak aan en nog steeds gebeuren er heel vaak dingen die echt niet kunnen. Het internet is onze getuige. Bij mijn zoektocht naar een Lexus UX kwam ik terecht bij Suzuki dealer Carz by Bart te Leiden. De reviews alhier zagen er zeer goed uit en de nieuwsgierigheid was gewekt. De ervaring die mijn vrouw en ik hier hadden maakte bijna alles goed wat er de afgelopen 50 jaren met regelmaat was misgegaan met onze aankopen. En dat is niet overdreven, wat dit bedrijf laat zien, voelen en horen om de koopervaring 100% te laten zijn is een ware topprestatie! Persoonlijke aandacht, transparantie, visie, eerlijkheid, vakmanschap en vriendelijkheid zijn de kernwaarden waar dit bedrijf op draait! Daar bovenop hanteren zij uitstekende garanties, reële prijzen en goede inruilprijzen. En ze doen wat ze beloven. Kan dus echt niet beter, wat een verademing in autoland!

Come a casa

Ho conosciuto Bart durante un catering e mi è sembrato subito una brava persona. Per questo motivo ho scelto Suzuki leiden per la mia prima auto in Olanda. JELLE mi ha seguito con pazienza e professionalità sin dalla prima visita e si è preoccupato della mia scelta anche dopo l acquisto.

• Ci consiglieresti? Si
  • N/D
  • Si
  • Si

Prima autobedrijf cijfer q0

In 1 woord,prettige verkopers en uitstekende service. Dikke plus!

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle
  • Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? N.v.t.
  • Verliep de aflevering naar wens? N.v.t.

Fijne persoonlijke benadering en een mooie deal

Persoonlijke aandacht en een goed begrip voor wat wij belangrijk vinden bij de keuze van de auto. Gezellig contact en veel flexibiliteit en meedenken. We kozen voor een ander merk dan Suzuki en vonden het eigenlijk jammer dat daar ook een andere dealer bij hoorde. Gelukkig kwam er een nog vrij nieuwe occasion beschikbaar van dat merk bij Bart, dus toen hebben we daarvoor gekozen.

Super geregeld

Klantvriendelijk, goede informatie maar bovenal heel behulpzaam. Door langdurig verblijf in buitenland was mijn bonus malus teruggevallen naar 0. Kevin heeft er toch nog iets eruit weten te slepen. Echt super geweldig. En er was bij aflevering auto koffie en gebak! Ook Bart is geweldig. Hij heeft aangeboden onze auto in Spanje bij vrijkomen, naar Nederland te transporteren en te kopen van ons. Geweldig toch!

Ongecompliceerd zaken doen

Fijne occasion gekocht die netjes en volgens afspraak is afgeleverd. inclusief een nieuwe keuring , Voertuigrapport en een volle tank. Hoop dat deze mooie Skoda Yeti mij veel probleemloze kilometers zal geven.

Vriendelijke verkoper

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en doen hun best om een auto naar jou wensen te verkopen.

Uitmuntend

Goede inruilprijs. Klantvriendelijk. Opgeven reparaties zijn uitgevoerd bij auto die we gekocht hebben en zelfs reparaties die vooraf niet opgegeven waren. Omdat we een zeer goede ervaring bij aankoop van onze eerste auto hebben we hier onze tweede ook gekocht. Ondanks de grote afstand komen wij hier in de toekomst zeker terug.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Heel goede en duidelijke service, fijn contact met alle medewerkers gehad en met al mijn vragen vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!

Goede, deskundige eerlijke service

Bij de koop van onze nieuwe auto (tweede hands) werden we vriendelijk en deskundig geholpen door Jelle. Ik heb geen moment het idee gehad dat hij me zo snel mogelijk een auto wilde smeren en nam alle tijd om ons te helpen. We kregen een reële prijs voor mijn auto die we in wilden ruilen. De nieuwe auto werd keurig afgeleverd met o.a. twee nieuwe banden. Ik kreeg zelfs nog een jaar gratis Pechhulp van Suzuki en een jaar garantie

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Met plezier een auto gekocht

Dit is de zeldzame dealer waar gastvrijheid en vriendelijkheid écht voorop staan. Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord, Jelle had duidelijk veel kennis van zijn auto's, dacht mee en toonde veel enthousiasme. Afspraken over de aankoop, inruil, aflevering en wat er voor aflevering nog in orde gemaakt zou worden waren duidelijk en transparant. Ook een grote plus: geen rare praktijken met afleverpakketten en kleine lettertjes. Ik ben 100% tevreden en heb hier met plezier een keurige en toffe auto gekocht.

Positieve indruk achter gelaten

Vond het een goede service, ben goed geholpen.

erg prettige begeleiding

Werd erg prettig begeleid bij de aankoop van een te importeren tweedehands auto, waaronder zoeken naar de gewenste auto, onderhandelen over de prijs, aankoop en vervoer naar Leiden, import administratie en rijklaar maken. Bart deed alles, van begin tot eind, fantastisch. Hij hield mij goed op de hoogte en gaf nooit verkeerde informatie. Ben tevreden koper.

Tor nu toe voortreffelijk

Heb alleen de verkoopfase beleefd en hoop dat het vervolg ook goed kan worden

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Ontzettend fijn en snel geholpen!

Ruim 2 weken geleden heb ik mijn zo goed als nieuwe demo auto bij Suzuki Leiden by Bart gekocht. Ben erg fijn geholpen door Kevin en heel erg blij met mijn nieuwe Suzuki Vitara! Bedankt voor het snelle schakelen en de service Kevin!

Hogerijndijk 328 328 2314AN Leiden

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!