Prettige ontvangst en dienstverlening in alle opzichten.

Er wordt tijd genomen, meegedacht en alle vragen beantwoord. Zijn bereikbaar en behulpzaam ook op onverwachte momenten. Klant staat op nummer één. Één nadeel: het bedrijf is gevestigd aan een drukke straat en heeft minder parkeermogelijkheden op het terrein.

Geweldige service

Echt aandacht voor de klant

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Alles was goed maar nu meer dan 3 maanden wachten op een instructieboekje van de auto

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? N.v.t.

Zeer tevreden.

We zijn door Jelle heel erg prettig geholpen. En hebben nu een geweldige auto.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn vitara hybrid door jelle, was niet opdringerig ,en een leuke inruilprijs gekregen voor mijn auto.Inmiddels al een paar honderd km gereden, het is een feest om in te rijden .Bij aflevering ook tijd genomen voor uitleg van het één en ander.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

zeer goed geholpen en afgehandeld

goed bedrijf zeer goed uitleg waren het eens over prijs en inruil

Prettig

Gewoon geen verkoop praat , to the point , ik ben heel blij met mijn nieuwe auto . En ik weet niet hoe ze deze zo schoon hebben gekregen … als nieuw ( 20 jaar ) Heel tevreden klant

Vriendelijk behulpzaam personeel

Medewerkers denken met de klant mee. Afspraak is afspraak.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

"Auto moet perfect worden afgeleverd"

Begin april ben ik langsgegaan om te kijken bij een Toyota Auris. Kevin kwam ons zeer vriendelijk helpen en wij mochten als eerst even rijden met de auto. Tijdens de proefrit kwamen we achter een aantal dingen, zoals een bestuurderstoel die was doorgezakt en hobbelen op glad asfalt (waarschijnlijk banden die gecupt waren). Tijdens het verkoopgesprek gaven we dit aan en Kevin zei, "de auto moet perfect worden afgeleverd dus we schrijven dit op om hiernaar te kijken". Ook wilde we een Hybride zekerheidscheck laten uitvoeren door een Toyota dealer. Kevin was hier erg meedenkend in. Hij gaf aan dat als zij er geen tijd voor hadden, wij zelf even met de auto naar een Toyota dealer moeten gaan en hen de factuur mochten sturen (dit moet nog gedaan worden, maar ik verwacht geen gekke dingen). We sloten de verkoop, met een APK, onderhoudsbeurt, een jaargarantie en dat de dingen die ons opvielen tijdens de proefrit verholpen werden. Na 3 weken konden we de auto komen halen en alles was perfect geregeld. Het hobbelen was verholpen en de bestuurderstoel zit weer als nieuw. Een nieuwe APK en een onderhoudsbeurt waar ze wel wat kosten aan gehad hebben, maar de auto moest perfect worden afgeleverd. Ik kan niet anders zeggen dat Suzuki Leiden by Bart een super nette, vriendelijke en fijne garage is. We zijn erg tevreden met hoe alles is gelopen. Kevin bedankt voor de fijne verkoop!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Een garage met vriendelijk en vakkundig personeel zorgt voor een uitstekende service.

Aan bovenstaande zin is weinig toe te voegen

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Prettig contact met de verkoopadviseur en medewerkers.

Prettig en vriendelijk contact met de verkoopadviseur en medewerkers. Verkoopadviseur leefde zich snel in en heeft verstand van zaken. Snelle reactie termijnen. Correcte aflevering van de nieuwe auto.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

We werden heel vriendelijk ontvangen, auto stond al klaar voor de proefrit. Na de proefrit was de deal snel rond, werd direct een goede inruilprijs op onze Kia Picanto geboden.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Auto is geheel naar wens.

Nette en vriendelijke verkoper! Goede aflevering van de auto, zijn wel tevreden. Vrouwtje had wel bij de aflevering van de nieuwe auto een bloemetje verwacht, ( Grapje!!)

Professioneel

Ik zou zelf een Nederlands talige handleiding in de auto wisselen met de Franse…. Niet iedereen is van het digitale tijdperk …

We are very happy!

Honest and reliable people/company. The delivery exactly what they promised and were very helpful and obliging during the whole buying process. Our purchase took a little extra time due to external parties, but they made everything possible to get it done. The process was simple and easy, they take care that everything is done and in order for you. We would recommend this auto dealer to anyone and if we ever need another auto, we will def come back.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Fijne garage. Geen extra kosten rijklaar maken of andere ineens bijkomende kosten. Goede en realistische inruilwaarde voor mijn auto. Fijn en snel contact.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen. Ik ben erg tevreden over de aflevering en service betreffende mijn nieuwe Suzuki Vitara!

heldere afspraken

Het terrein is wat moeilijk toegankelijk, vol met geparkeerde auto's.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart

Vertrouwen

Wij hebben een eerlijk en vertrouwd gevoel bij Bart , meedenkend en meelevend,,,

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

No nonsens autobedrijf die luistert naar zijn klanten.

Geven goed advies, zeker niet opdringerig. Laten je eerst rustig rondkijken. Kwamen voor een jong gebruikte Swift via internet, maar gingen erg tevreden weg met een nieuwe Swift. Eigenlijk precies het model en kleur die we wilde die ze op voorraad hadden staan.

• Service N.v.t.

Meedenken en service gericht

Plezierig contact

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Goed en duidelijke uitleg. Vriendelijk geholpen.

Top. Ik ben zeer tevreden.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Klantvriendelijk bedrijf met goede service!

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit later in de week en wij online al een prijs voor inruil waren overeengekomen op basis van foto's welke in had toegestuurd. ( uiteraard moest de auto nog wel echt gezien worden voor een definitieve inruilprijs ) werden wij keurig ontvangen en stond de auto netjes klaar. Na de proefrit met de auto waren wij tevreden en gaf Jelle de verkoper aan dat de inruilprijs zoals afgegeven aangehouden kon worden. De deal was dan ook snel beklonken. Een week later konden wij de auto al komen ophalen en was alles netjes in orde gemaakt zoals afgesproken.

Uitstekend geholpen.

Na een bakje koffie zeer vriendelijk te woord gestaan door Jelle. Onze auto werd piek fijn afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over Jelle en het Suzuki team.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Hele leuke Suzuki dealer!

Op een zaterdag naar binnengelopen voor een tweedehands Suzuki Swift die wij bij Bart op de site hadden zien staan. Ondanks de drukte, werd er keurig iets te drinken aangeboden en daarna kwam Jelle naar ons toe. Zij boden een goede inruil prijs voor onze Suzuki Swift en de interesse kwam al snel te liggen bij een nieuwe Swift Sport. Later in de week een afspraak gemaakt, voor een proefrit en de knoop direct doorgehakt. Buiten de schuld van Bart Leiden - RDW site lag eruit - kon de nieuwe auto niet overgeschreven worden. Werd door Jelle direct een vervangen auto klaargezet en wij hebben de volgende dag de nieuwe auto opgehaald. Top geregeld, prima service, blij met de inruil en natuurlijk met de nieuwe Suzuki Swift Sport !

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle, Kevin

Hogerijndijk 328 328

2314AN Leiden

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!