Hele fijne lessen gehad, was altijd gezellig en natuurlijk erg leerzaam. Erg blij dat ik voor rijschool pijl gekozen heb.

Ik zat al enige tijd tegen te filegevoelig woon-werkverkeer aan te hikken. Dus besloten motor rijbewijs (A) te halen. Op aanraden van een vriend bij Pijl gaan lessen. Zowel les gehad van Lennert als van Leo. Goede lessen. Soms kritisch, maar niet onterecht. In een keer geslaagd!

Prima lessen, zeer flexibel en een deskundige instructeur. Top!

Al een tijdje was ik van plan om E achter B te gaan halen. Omdat ik mijn B rijbewijs ook via rijschool Pijl heb gehaald was de keuze makkelijk. Ditmaal had ik les van Leo. Zowel mijn B rijbewijs (10 jaar geleden) als mijn E achter B had ik in 1 keer. Dit komt zeker door de duidelijke uitleg.

In precies 40 lessen heb ik mijn rijbewijs binnen. Na eerst twintig lessen bij Leo en daarna 20 stuks bij Lennert bleek ik capabel genoeg om zelf de weg op te gaan. In die lessen heb ik gemerkt dat Leo heel duidelijk is, maar soms iet wat fel in zijn reactie. In de auto stappen bij Leo deed ik dan soms ook met knikkende knieën. Bij Lennert was dat heel anders. Het rijden was relaxed, waar nodig werden aanwijzingen gegeven. Kortom, een overwegend goede ervaring met rijschool Pijl.

Het is een goede rijschool. Ik heb veel leerzame lessen gehad. Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

Goede rijschool! Fijne en leerzame lessen gehad voor mijn B rijbewijs. Ik ben ook 1x geslaagd. Echt een aanrader!

Fijne rijschool! Ik werd snel benaderd voor mijn BE-rijbewijs. Gedegen theorie kreeg ik mee en de instructeur wist precies wat belangrijk was en ook gevraagd werd op het examen.

k heb een hele goede ervaring met rijschool Pijl! Deskundige ervaring tijdens de rijlessen. En een prettige sfeer, je voelt je gewoon op je gemak. Heel direct en leerzaam. En ook ik ben geslaagd!🎉 Ik raad het iedereen aan.

Plezierige Rijschool! Je krijgt goed en duidelijk les met goede onderbouwing, argumenten en achtergrond. Goede prijskwaliteit verhouding en prima materiaal. Iedere les heb ik als ontspannen met humor en plezier ervaren. van harte aanbevolen, je krijgt er geen spijt van, Bert

Ik heb een hele goede ervaring met rijschool Pijl! Snelle service, deskundige ervaring tijdens de rijlessen. En een prettige sfeer, je voelt je gewoon op je gemak. En de eerste keer geslaagd voor rijbewijs E! Bedankt

Goeie ervaring met Rijschool Pijl.(E achter B) Vergeleken met eerder gekozen rijschool heb ik het als zeer leerzaam en prettig ervaren een aantal \"ezelsbruggetjes \"hebben daarbij ook geholpen. Leo is zeer direct en helder weet de info goed uit te leggen.

Kben net geslaagd!! Prima les gehad!!

Ik heb de rijlessen als prettig en professioneel ervaren. Er wordt flexibel omgegaan met de indeling van de les tijden en ook wanneer de examens in zicht zijn, wordt uitvoerig de tijd genomen om jou hierop voor te bereiden, gebaseerd op jaren lange ervaring. De rijschool wordt gerund door 2 heren met passie voor het vak. Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald, iets wat al jaren op mijn verlanglijstje stond. Leo en Lennert, bedankt!

Zeer goed les gekregen van Leo. Een aardige man met veel geduld. Voor iedere leerling een aangepaste aanpak. In 1 keer voor voor beide motorexamens geslaagd!!!

Superleuke lessen gehad veel geleerd en in 1 keer geslaagd! Wat een toprijschool!!

Prima rijlessen gehad zowel bij Leo als bij Lennert met resultaat: in 1x geslaagd.

Ik kijk met plezier terug op mijn lessen in de afgelopen maanden. Ik werd deskundig geholpen. Mijn instructeur was rustig en duidelijk en dit was voor mij een fijne manier om nieuwe dingen te leren. Zo werd ik goed voorbereid om mijn examen goed en veilig te rijden. Alles bij elkaar blij met mijn keuze voor Rijschool Pijl. Ik mag terugkijken op een leerzame, fijne en gezellige tijd!

Zeer leuke rijschool met goede persoonlijke begeleiding. Altijd gezellig in de auto. Als je moeite hebt met iets wordt dat meteen verholpen. Zeker een aanrader!!

Fijne manier om te lessen voor mijn E achter B rijbewijs. Ze weten precies wat je kan verwachten bij het CBR en bereiden je ook goed voor om met een gerust hart het examen in te gaan. Top!

Super rijschool! Rustig en duidelijke uitleg en complimenteus! Is zeker een aanrader!

ik heb deze rijschool als zeer prettig ervaren, vriendelijk, geduldig en betrouwbaar. Ook goed in advies geven.

Ik ben begonnen bij een andere, slechte rijschool. De fouten die ik daar geleerd heb, werden goed opgevangen en verbeterd.

Na 2 jaar A1 in één keer A2 gehaald. Ondanks ervaring weer veel bijgeleerd dankzij Leo! De rijlessen waren zeer flexibel in te plannen.

Zojuist ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn B-rijbewijs. Hartelijk dank voor de leuke maar vooral leerzame lessen!

Spindermolen 18 3371 RN Hardinxveld-giessend