Goede en ervaren rijschool!

Het lessen was voor mijzelf af en toe best intensief; ik miste bij mezelf de focus en het overzicht. Leo Pijl is hier met veel geduld, flexibiliteit en scherpte mee omgegaan. Dat waardeer ik zeer! De lessen zelf waren: leerzaam, gezellig en divers. En nu op naar veel (veilige) kilometers maken!

In 1 x geslaagd motor rijbewijs

De lessen zijn erg prettig. Leo legt goed en duidelijk uit wat er van je verwacht wordt en wat er goed gaat en waar je verbeterpunten liggen. Feedback waar je iets mee kunt. De sfeer tijdens de lessen was altijd erg goed, ik heb dit als zeer prettig ervaren. Bedankt voor alles Leo!

Prima rijschool!

Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald dankzij de leerzame lessen en het rijden in examengebied. Bedankt Leo!

Een gedreven instructeur die met passsie (en geduld) zijn lessen geeft

Leo geduldig was je zeker, toen je weer eens buiten in de stromende regen stond en ik de kar compleet anders achteruit reed dan bedoeld was, of het zoveelste stoeprandje meenam. Ook ik ben net als Mark een hele zaterdag overal met de kar de bijzondere verrichtingen en oneindig veel bochtjes achteruit wezen oefenen met goed resultaat. En alle tips en tics ter hand genomen. Goed voorbereid en ook wel met een beetje gezonde examenstress heb ik mijn BE behaald. Heel even had de instructeur ook "examen stress" toen bleek dat de verlichting vd kar het even liet afweten. Uiteindelijk met een rustige examinator naast me is alles goed gekomen en zal ik nog vaak aan je adviezen en ezelsbruggetjes denken Leo bij het rijden met een kar.

Als goed ervaren erg leerzaam

Een aanrader voor iedereen

na 30 jaar BE gehaald!

Het was even wennen na 30 jaar weer rijlessen voor BE, maar na 4 lessen met duidelijke instructies van Leo nu in het bezit van een BE rijbewijs! Een goede tip was een dagje rondrijden met een aanhanger voor de bijzondere verrichtingen, achteruitrijden met een aanhanger viel niet mee want ik had helemaal geen ervaring.. Daarnaast was de laatste les voor het examen in Gorinchen erg goed, alle straatjes leerde ik kennen die ik daarna ook met de Examinator reed!

Goede rijschool met ervaren instructeurs!

Bij Rijschool Pijl zowel mijn A2 als mijn A rijbewijs gehaald. Ze geven tijdens het rijden goede en duidelijke instructies en geven aandachtspunten waar je iets mee kan. Goede ervaren instructeurs die duidelijk aangeven wat je goed doet en waar de verbeterpunten liggen. Een fijne ervaring om hier mijn rijbewijs te halen!

Heldere en duidelijke uitleg van Leo, top!

Heldere en duidelijke uitleg van Leo. Me motorrijbewijs A gehaald in 1x. De manier van lessen is echt fijn!

Gedreven en professioneel!

Voor mijn motorrijbewijs lessen gehad van Leo Pijl; altijd behulpzaam en flexibel. De duidelijke lessen waren leerzaam en hebben mij verder geholpen; dit is (hoop ik) de basis voor veel veilige kilometers.

geslaagd dankzij de Goede lessen en uitleg van Leo. De sfeer was, ondanks dat ik het lessen soms zat was, altijd goed

in 1 keer geslaagd bij leo, hij legt het goed uit

Altijd goede uitleg, dankzij de goede uitleg plus weinig lessen geslaagd!

Fijne rijlessen gehad met Lennert en ook in 1 keer geslaagd.

Zeer goede rijlessen gehad en in 1x geslaagd en een fijne sfeer.

Een paar maanden na mijn 18e verjaardag begonnen bij deze rijschool. De eerste die in mijn zoekresultaten verscheen. De website was voor mij voldoende om mij direct aan te melden. Heb hele fijne lessen met Leo gehad in de automaat. Fijne manier van lesgeven, een goed onderhouden auto en altijd erg duidelijk! Kortom, een aanrader!

Leo, heeft veel geduld. Soms was ik er echt ff klaar mee met lessen, maar hij gaf wel weer de doorzettingsvermogen. Nu ik morgen mag afrijden hoop ik ook dat ik al mijn leerervaringen morgen kan laten zien.

Recent bij Leo m\'n E achter B gehaald. Leo is betrokken, helder en zeer direct. Zegt waar het op staat en daar leer je van. Hij geeft je zelfvertrouwen tijdens het rijden en deelt z\'n handige geheugensteuntjes met je, om zo te zorgen dat je uiteindelijk écht goed rijdt.

Ik ben heel erg tevreden over Rijschool Pijl! Ik heb altijd met plezier gelest! En natuurlijk met resultaat!! heel erg bedankt hiervoor Leo!

Eerst bij een andere rijschool gereden, maar niet tevreden. Ik kreeg te weinig instructies. Op aanraden van een bekende bij Leo begonnen met lessen. Na relatief weinig lessen ben ik geslaagd en mag ik mij vanaf heden een \"biker\" noemen! Bedankt!

ik heb een hele leuke tijd gehad bij Leo. Hij weet je op je gemak te stellen en is een leuk gezelschap tijdens het rijden. Het is een flexibele rijschool.

In September 2017 begonnen en in 1x geslaagd. Doordat ik bij Pijl heb gelest kan ik zeggen dat ik écht auto kan rijden en me goed kan aanpassen in elke situatie, heel erg bedankt Leo!

na een korte aantal lessen geslaagd voor het motor rijbewijs A. Leo bedankt voor de gezellig intensieve lessen!

Deskundig en motiverende begeleiding.Ik ben op een wat latere leeftijd begonnen aan mijn rijbewijs,soms dacht ik dat het niet goed zou komen,maar Leo Pijl hield hardnekkig vol.Eindresultaat is dat ik afgelopen donderdag geslaagd ben.Toppie LEO !!

In 1x geslaagd voor mijn E achter B rijbewijs door t hoge opleidings niveau Is de slagings kans veel groter

In 1x geslaagd voor mijn E achter B. Dinsdagmiddag begonnen met lessen en volgende dag geslaagd voor mijn examen. Lessen waren leerzaam en praktisch. Bedankt.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.