Heldere en duidelijke uitleg van Leo, top!

Heldere en duidelijke uitleg van Leo. Me motorrijbewijs A gehaald in 1x. De manier van lessen is echt fijn!

Gedreven en professioneel!

Voor mijn motorrijbewijs lessen gehad van Leo Pijl; altijd behulpzaam en flexibel. De duidelijke lessen waren leerzaam en hebben mij verder geholpen; dit is (hoop ik) de basis voor veel veilige kilometers.

geslaagd dankzij de Goede lessen en uitleg van Leo. De sfeer was, ondanks dat ik het lessen soms zat was, altijd goed

in 1 keer geslaagd bij leo, hij legt het goed uit

Altijd goede uitleg, dankzij de goede uitleg plus weinig lessen geslaagd!

Fijne rijlessen gehad met Lennert en ook in 1 keer geslaagd.

Zeer goede rijlessen gehad en in 1x geslaagd en een fijne sfeer.

Een paar maanden na mijn 18e verjaardag begonnen bij deze rijschool. De eerste die in mijn zoekresultaten verscheen. De website was voor mij voldoende om mij direct aan te melden. Heb hele fijne lessen met Leo gehad in de automaat. Fijne manier van lesgeven, een goed onderhouden auto en altijd erg duidelijk! Kortom, een aanrader!

Leo, heeft veel geduld. Soms was ik er echt ff klaar mee met lessen, maar hij gaf wel weer de doorzettingsvermogen. Nu ik morgen mag afrijden hoop ik ook dat ik al mijn leerervaringen morgen kan laten zien.

Recent bij Leo m\'n E achter B gehaald. Leo is betrokken, helder en zeer direct. Zegt waar het op staat en daar leer je van. Hij geeft je zelfvertrouwen tijdens het rijden en deelt z\'n handige geheugensteuntjes met je, om zo te zorgen dat je uiteindelijk écht goed rijdt.

Ik ben heel erg tevreden over Rijschool Pijl! Ik heb altijd met plezier gelest! En natuurlijk met resultaat!! heel erg bedankt hiervoor Leo!

Eerst bij een andere rijschool gereden, maar niet tevreden. Ik kreeg te weinig instructies. Op aanraden van een bekende bij Leo begonnen met lessen. Na relatief weinig lessen ben ik geslaagd en mag ik mij vanaf heden een \"biker\" noemen! Bedankt!

ik heb een hele leuke tijd gehad bij Leo. Hij weet je op je gemak te stellen en is een leuk gezelschap tijdens het rijden. Het is een flexibele rijschool.

In September 2017 begonnen en in 1x geslaagd. Doordat ik bij Pijl heb gelest kan ik zeggen dat ik écht auto kan rijden en me goed kan aanpassen in elke situatie, heel erg bedankt Leo!

na een korte aantal lessen geslaagd voor het motor rijbewijs A. Leo bedankt voor de gezellig intensieve lessen!

Deskundig en motiverende begeleiding.Ik ben op een wat latere leeftijd begonnen aan mijn rijbewijs,soms dacht ik dat het niet goed zou komen,maar Leo Pijl hield hardnekkig vol.Eindresultaat is dat ik afgelopen donderdag geslaagd ben.Toppie LEO !!

In 1x geslaagd voor mijn E achter B rijbewijs door t hoge opleidings niveau Is de slagings kans veel groter

In 1x geslaagd voor mijn E achter B. Dinsdagmiddag begonnen met lessen en volgende dag geslaagd voor mijn examen. Lessen waren leerzaam en praktisch. Bedankt.

Hele fijne lessen gehad, was altijd gezellig en natuurlijk erg leerzaam. Erg blij dat ik voor rijschool pijl gekozen heb.

Ik zat al enige tijd tegen te filegevoelig woon-werkverkeer aan te hikken. Dus besloten motor rijbewijs (A) te halen. Op aanraden van een vriend bij Pijl gaan lessen. Zowel les gehad van Lennert als van Leo. Goede lessen. Soms kritisch, maar niet onterecht. In een keer geslaagd!

Prima lessen, zeer flexibel en een deskundige instructeur. Top!

Al een tijdje was ik van plan om E achter B te gaan halen. Omdat ik mijn B rijbewijs ook via rijschool Pijl heb gehaald was de keuze makkelijk. Ditmaal had ik les van Leo. Zowel mijn B rijbewijs (10 jaar geleden) als mijn E achter B had ik in 1 keer. Dit komt zeker door de duidelijke uitleg.

In precies 40 lessen heb ik mijn rijbewijs binnen. Na eerst twintig lessen bij Leo en daarna 20 stuks bij Lennert bleek ik capabel genoeg om zelf de weg op te gaan. In die lessen heb ik gemerkt dat Leo heel duidelijk is, maar soms iet wat fel in zijn reactie. In de auto stappen bij Leo deed ik dan soms ook met knikkende knieën. Bij Lennert was dat heel anders. Het rijden was relaxed, waar nodig werden aanwijzingen gegeven. Kortom, een overwegend goede ervaring met rijschool Pijl.

Het is een goede rijschool. Ik heb veel leerzame lessen gehad. Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

Goede rijschool! Fijne en leerzame lessen gehad voor mijn B rijbewijs. Ik ben ook 1x geslaagd. Echt een aanrader!