Fantastische voorbereiding!

Ik ben in één keer geslaagd met veel zelfvertrouwen. Eerder reed ik bij een andere rijschool, maar na de overstap, merkte ik wat ik vooral tekort kwam bij mijn eerdere instructeur. Ten eerste miste ik vertrouwen van zijn kant, daarnaast werd me niet duidelijk gezegd wat ik fout deed en waar mijn aandachtspunten dus lagen. Ook waren deze lessen gehaast en ik voelde me niet op mijn gemak bij mijn oude instructeur. Dit alles heeft mijn Rijinstructeur bij De Pijl wel. Doordat elke gemaakte fout wordt aangestipt en je wordt verteld hoe je wel moet handelen in bepaalde situaties, leer je actief hoe het wel moet. Ik ben erg blij met mijn overstap en raad deze rijschool zeker aan!

Top rijschool

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald. Leo is een zeer gedreven instructeur die alles helder en duidelijk uitlegt. Hij neemt ook de tijd voor je. Ik zou iedereen willen adviseren om bij Rijschool Pijl te gaan lessen. Leo, bedankt voor alles!

Top rijschool

Binnen een maand twee rijbewijzen kunnen afvinken. Motor opfris cursus gehad en A gehaald ipv. A2 en aanhanger BE gehaald. Helemaal tevreden over de rijlessen. Zelfs nadat je al geslaagd bent op de terugweg wil die nog uitleggen en lesgeven.

Top school met aandacht en interesse voor de leerling.

Ondanks Corona ben ik bij Leo in zo’n 7 maanden in één keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Ikzelf ben iemand die moeite heeft met onbekende/nieuwe dingen waardoor de eerste twee/drie lessen wat moeizaam verliepen. Echter had Leo dit gauw genoeg door en wist hij mij in een rap tempo vertrouwen met de motor op te doen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat je fout/goed doet en wat er van je verwacht wordt. Ook wordt er snel gereageerd op telefoontjes/appjes wat ik vooral erg prettig vind. Ik heb namelijk nogal wat negatieve ervaringen met andere motorrijscholen in de regio op dit gebied. Om een lang verhaal kort te maken: gewoon een top school, niet langer twijfelen want deze school is één van de betere.

Voldoende ruimte en tijd om alles in de praktijk te oefenen

Veel informatie in een keer in het begin. Maar daarna voldoende ruimte voor het stellen van vragen en het oefenen in de praktijk. In één keer geslaagd voor me BE.

Super goede rijschool

In 1x geslaagd voor mijn autorijbewijs. Super rijschool en bedankt nogmaals

Top rijschool

Mijn motorrijbewijs in een keer gehaald bij Leo! Ik kan het iedereen aanbevelen! Leo is zeer gedreven in zijn manier van lesgeven,gaat niet voor een 6 maar voor een 10! Bedankt! Aj huttinga

Top rijschool voor rijbewijs BE

Rustig en duidelijke uitleg met veel humor tussendoor maakt het een top rijschool

Fantastische rijschool.

Door de effectieve les wijze van Leo, mijn motor rijbewijs A in 1 x gehaald. Met veel goede tip's en een goed gevoel voor humor heeft Leo mij voorbedreid op de examens. Veel geleerd met het gewenste resultaat. Voor rijlessen met een top kwaliteit ben je bij Pijl Rijschool aan het juiste adres. Nogmaals bedankt voor de fijne les periode ;-)

geweldige rijschool

Auto B

Lenard is a good instructor with so much patience, knowledge to share ,advice me all the time giving so much tips after the rijles even I made so much mistakes he never get mad on me but instead he corrects me calm and a nice way.I AM SO happy finally I got it!....finally I got it!!!!

Effectieve wijze van lesgeven

Net als B rijbewijs destijds (bij Lennart) nu ook mijn BE in 1x gehaald (bij Leo). Zonder aanhanger-ervaring met 5uur les geslaagd. Instructeur ‘leest’ snel je zwakke punten en laat het niet na dit duidelijk te benoemen om goed voorbereid het examen in te gaan.

Top instructeur (Leo) deskundig en een niet te serieuze leeromgeving.

Ik heb de lessen altijd goed ervaren en waren altijd heel leerzaam, in 1x geslaagd voor mijn B rijbewijs, door de adviezen en lessen van Leo. Hij weet wat hij doet en is duidelijk in zijn adviezen. Top ervaring gehad!

Vakbekwame instructeur met duidelijke motorlessen

Zojuist, in één keer, geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Hele duidelijke feedback van Leo gekregen tijdens en na het lessen waardoor ik veel heb geleerd en met vertrouwen zelfstandig de weg op ga. Naast het leren is er ook ruimte voor een grapje en een praatje. Wil je veilig leren motorrijden? Dan kan ik Rijschool Pijl aanraden.

Erg fijne rijschool met duidelijke instructeurs

Zowel mij B als BE rijbewijs in 1 keer gehaald, erg fijne rijschool met mensen die duidelijk en ervaren uitleg geven. Ronduit top!!

Streng doch (recht)vaardig!

Ik ben zeer tevreden met het halen van mij E achter B bij (Leo) Pijl. In relatief korte tijd, op flexibele tijdstippen ben ik uitermate goed begeleid. Het weggezakte kijkgedrag werd er weer goed ingewerkt door consequente instructies. Ruim voor tijd al een theorieboek en instructieboekje meegekregen om te leren. Informatie was volledig. Ook een prettige lesauto, goede aanhangwagen en alles uiteraard covid-proof. Nogmaals dank! Een echte kêhl die lest (en slaagt) bij Pijl!

Begeleiding op maat krijg je hier!

Ook hier mijn motorrijbewijs gehaald! Ontzettend fijne lessen op maat gehad en daardoor ECHT leren motorrijden op de manier die voor mij passend was. Ook staat de rijschool open voor feedback, heel fijn! Nogmaals, BEDANKT Rijschool Pijl!

Veel gelest, veel geleerd, goede communicatie!

Ik zou rijschool Pijl absoluut aanbevelen! Altijd duidelijke communicatie gehad en minstens 1 keer per week kunnen lessen. In de week naar mijn examen toe zelfs iedere dag. Ook heb ik veel geleerd en merkte ik iedere les verbetering. Er wordt goed gekeken naar wat er minder gaat en vervolgens wordt hier in de lessen veel aandacht aan besteed. Een goede tijd gehad en nu kan ik zelfverzekerd de weg op!

Zeer tevreden!

In 4 lessen mijn BE rijbewijs gehaald. Ben zeer tevreden over de manier van lesgeven. Deze rijschool is echt een aanrader!

Super gegaan

1.5 jaar gelden mijn auto rijvewijs gehaalt bij hun met Lennart als instructeur dit ging toen echt super in 1 keer geslaagd na 14 lessen nu wilde ik mijn kar rijbewijs halen en daarvoor heb ik door de eerste ervaring weer gekozen voor hun dit keer met Leo ging super was wel weer wenne zoveel spiegelen maar hij had het weer snel voor mekaar dat dat goed ging en hierdoor ook mijn kar rijbwijs in 1 keer gehaalt. Ik raad zeker aan om bij hun te gaan lessen. Mvg Jens Schakel

Scherp, geduldig en met een vleugje humor op zijn tijd

In het begin ging het starten met rijlessen moeizaam en had ik aanvankelijk moeite met de kritische feedback die ik kreeg op het lessen. Na verloop van tijd begon ik steeds meer in te zien waarvoor de feedback nodig was en leerde daardoor steeds beter vooruit te kijken en te denken. Hierdoor ging ik met een vertrouwd gevoel het examen in en geslaagd! Ik wil Leo daarom bedanken voor zijn begeleiding en geduld de afgelopen maanden en ga ik met een vertrouwd gevoel de weg op.

In 1 keer geslaagd voor aanhanger rijbewijs!

Broer en zus in 1 keer geslaagd voor hun rijbewijzen bij deze top rijschool... zoveel lovende verhalen gehoord... verder zoeken naar een andere rijschool was er niet meer bij, voor mij! Mijn B rijbewijs haalde ik dankzij top instructeur Lennert op m'n 17e! Vandaag na een rare periode van corona heeft Leo alles op alles gezet om er voor te zorgen dat ik mijn BE rijbewijs vandaag zou halen! En dat is gelukt in 1 keer!!!! Tijdens de lessen veel tips en handigheidjes gekregen! Theorie, elk staatje, elk mogelijke locatie tijdens het examen voor een bijzondere manoeuvre in Gorichem heeft hij vooraf grondig met me door genomen en geoefend, super voorbereiding op het examen! Leo top, maar zeker zeer ervaren instructeur die maat werk aflevert! Super bedankt rijschool pijl!

Een aanrader!

Ik heb recent mijn B-rijbewijs met behulp van de lessen van Leo Pijl behaald. Leo is een deskundig en ervaren rij-instructeur. Dit zie je dan ook duidelijk terug in zijn lessen: hij heeft scherp inzicht in waar de knelpunten (voor jou) liggen, geeft duidelijk feedback waarmee je aan de slag kunt en heeft een flinke portie geduld. Hij is recht voor z'n raap, streng op z' tijd, maar met resultaat! Kortom, een goede voorbereiding op mijn examen. Bedankt voor de fijne, leerzame en gezellige lessen!

Hele fijn rijschool

5 jaar geleden mijn B rijbewijs gehaald en zojuist mijn BE! Hele fijne rijschool die ik iedereen kan aanbevelen!

Top rijschool!

Bedankt Leo voor de super motorrijlessen. Direct en duidelijk! Groetjes!

Spindermolen 18

3371 RN Hardinxveld-giessend