super vriendelijk en goed verzorgt.en een eerlijk advies over het onderhoud

super goed

Goede service en een helder verhaal

Een dag langs gegaan om een auto te kopen en ik werd goed begeleid en geholpen met mijn keuze. Ook goede aanvullende garantie bespreekbaar indien gewenst. Zeker een aanrader om hier je nieuwe auto te kopen!

Gezellige sfeer en je wordt goed geholpen

Fijn bedrijf gezellige sfeer. Een top bedrijf

Uitstekende service en alles volgens afspraak.

Nadat de grote servicebeurt volgens afspraak is uitgevoerd, is mij ook al gewezen op het feit dat enkele vervangingen over een paar duizend kilometer actueel worden. Netjes, dan ben je daarop voorbereidt.

Koffie was lekker

Zeer klant vriendelijk

Denkt met je mee.

netjes en goed

Prima bedrijf en zeer goed behandeld

Goed zoals altijd

Recent weer een auto gekocht bij van Gorkum. Wederom denken ze met je mee en in oplossingen. Ook voor goed onderhoud van je auto's kan je daar terecht!

Vlote mensen helpen goed

Keurig geholpen en de deal was snel beklonken.

Vriendelijk, behulpzaam, snel overeen gekomen

Na een goede ontvangst en vriendelijke mensen zijn wij zeer goed behandeld en de prijs goed overeen gekomen. Mocht ik ooit weer een auto zoeken zal ik zeker op hun site kijken.

Vriendelijk en goede service

Nette prijzen, goede inruil, vriendelijk.

Prettige verkoop ervaring

De auto die ik kocht stond er prachtig bij, toen ik deze kwam ophalen na een uitgevoerde APK beurt. Alle punten overeenkomstig de afspraak waren keurig uitgevoerd. Ik zal over drie maanden, als de garantie afloopt, nog een update geven. Tot zover een zeer tevreden klant!

Vriendelijke mensen en vlotte afhandeling

Keurig bedrijf

Fantastische service, nette prijs. Denken mee in het oplossen problemen. Vriendelijk en behulpzaam!

Prima!

Alles correct en prima geregeld! Zeker aan te raden.

Zeer tevreden over van gorkum.

No nonsens

Aanschaf andere auto Snel en vlotte afhandeling Alle info over de auto aanwezig Inruil auto wordt niet afgekraakt en Floris een inruilvoorstel gemaakt

Een geweldige ervaring.

Even terug in de tijd,nog niet zolang terug heb ik deze mail van jullie al een keer beantwoord. Doe het met plezier nog een keer. Vanaf het eerste belletje tot en met het laatste contact ging alles keurig op afspraak. Gr,Kees Sijm.

keurig bedrijf

Keurig geholpen, netjes de auto in orde gemaakt ze hebben zelfs een stapje meer gedaan.

Superrr service !!

Hoihoi !! Best aardige mensen …goeie advies Ik geniet hartstikke met me auto Audi A3

Vorig jaar op hel prettige manier een voor ons nieuwe auto gekocht. Net de auto weer gewassen terug na een onderhoudsbeurt met apk. Wat een geweldige service. Helemaal top.

Fijne Garage

Fijne Garage goed personeel, komen afspraken na. Houden contact tijdens de keuring of eventuele reparatie.

Goede service, uitstekend geholpen.

Vandaag eigenaar van een mooie Toyota Aygo geworden. Koop is vlot gegaan. Door Luuk geholpen met alle tevredenheid. Prima dealer!

Helemaal top!

Een paar week terug heb ik hier een paarse ford ka gekocht waar ik ontzettend blij mee ben! Nette auto en een mooie prijs. De man die op dit moment aanwezig was in de zaak was ook erg vriendelijk en hebben we leuk mee gesproken. Zaak ziet er netjes uit en komt betrouwbaar over, ik zou hier zo weer een auto kopen als dat in de toekomst weer nodig zou zijn!

De Linge 45

8253 PJ

321380 381

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 950 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!