Klant vriendelijk

Ze zijn klantvriendelijk en denken met je mee

Betrouwbare autobedrijf - garage met goede service

Ik heb half augustus jl. voor een schappelijke prijs een mooie en goede occasion gekocht bij autobedrijf Van Gorkum, en heb daarbij mijn oude auto op ingeruild. Ik heb hiervoor een hele mooie inruilprijs geboden gekregen. De verkoper, Luuk van Tilburg, heeft ten aanzien van de wensen die bestonden bij het aankopen van de occasion zo goed als alles ingewilligd en heeft daarbij de occasion net voor mijn vakantie aan mij geleverd. Inmiddels al veel kilometers gereden met de nieuwe auto en tot dusver geen enkel probleem ervaren. Fijn aankoopgesprek gevoerd, proefrit geen probleem, en alle BOVAG-garanties werden aangeboden. Al met al een zeer tevreden klant.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Zeer vriendelijke mensen bij het bedrijf. Auto zag er uit zoals omschreven. Vlotte afhandeling. Zou er zeker weer terug komen.

Kapotte veer, deze werd snel en vakkundig vervangen. Ik kom snel verder.

Vriendelijk, duidelijk in uitleg, neemt de tijd voor je

Goed en eerlijk bedrijf

Fijne polo fun gekocht,veel plezier van,prettig verkoopgesprek

Goede ervaring bij een mooi en prettig bedrijf.

top servie

goed servie top bedrijf

Komt afspraken na en denkt mee.

Goed advies over de gewenste auto. Uitgebreide afleverbeurt conform fabrikant.

Fantastisch geholpen

Goed, vriendelijk, correct

Nette auto gekocht bij ze....vlot en netjes geholpen...prima zaak

Zeer correct en netjes, top service!

Zeer correct en netjes, top service!

Topbedrijf. Aanbeveling!!!

Goede en vriendelijke ervaring met van Gorkum. Mooie auto gekocht zeer tevreden.

Vriendelijke verkoper

Deskundig en goede service

Een auto via van Gorkum gekocht en mijn wagen ingeruild bij dit Autobedrijf. Zelf woon ik in Dronten. De nieuw gekochte wagen stond bij een ander autobedrijf dat niet in Dronten gesitueerd is. Van Gorkum heeft zowel het inruilen als koop van de nieuwe wagen perfect geregeld zodat ik 5 min van mijn huis mijn nieuwe wagen kon ophalen.

zeer goed

Goede auto met qua verhouding goede prijs. En met een relax gevoel vanaf het begin tot einde.

plezierig betrouwbaar bedrijf

Snelle verkoop afhandeling en perfecte aflevering

Gewoon een goed autobedrijf

Bedrijf met een ontspannen sfeer. Kreeg alle tijd om de auto van mijn keuze te bekijken en bij vragen de verkoper erbij te halen.

Gewoon top. Goed en duidelijk.

Netjes, goede communicatie. Nette auto, goed geregeld

Belangstellend en kundig!

Hartelijk aan de telefoon. Goede mogelijkheid voor het plannen van een afspraak. Ook het halen en brengen van de auto waardeer ik enorm.

Top service niets op aan te merken.

Prettige aanschaf tweedehands en inruil geregeld

In anderhalf uur de overdracht geregeld op een vriendelijke en transparante manier.

Snel en vakkundig geholpen

Netjes en vriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk, vlotte afhandeling

Alles snel geregeld, nette prijzen en vriendelijk personeel!!

Klantgericht

Auto werd voor de APK thuisnopgehaald en weer thuis gebracht. Ik wist vantevoren wat de kosten waren. Duidelijke communicatie en goede service.

super vriendelijk en goed verzorgt.en een eerlijk advies over het onderhoud

super goed

De Linge 45 8253 PJ

321380 381

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 950 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!