Was niet best

Maar we hebben het na lang soebatten opgelost

Eerlijk, en duidelijk

Op een donderdag morgen zo even langs gekomen om een auto te bekijken. Alles stond klaar na de rit werd me even duidelijk verteld waar op te letten en wat er nog moest gebeuren . Kreeg een eerlijke prijs voor mijn inruil en kon de deal zo rond maken . Bedankt

Blij met de service

Blij met de snelle en goede service. Ontspannen sfeer

Uitstekende service en professioneel autobedrijf

Mijn 3e auto inmiddels hier gekocht en altijd met koffie en vriendelijkheid ontvangen. Mooie uitgebreide showroom in zowel lagere en hogere klasse auto's. Luuk, Freek weer bedankt en tot de volgende!

Het personeel was zeer aardig en reageerde accuraat op een onverwachte pech

Had al goede ervaringen met de garage, maar nu had ik echt pech en hebben ze me heel snel en goed geholpen.Personeel erg vriendelijk en zeer accuraat

Best

Goed bedrijf

Mooie auto voor redelijk bedrag gekocht Fijn geholpen(door Luuk)en als er achteraf wat is word dat naar tevredenheid opgelost. We zijn zeer tevreden.

super

Goed en snel geleverd onderhoud en goede communicatie en vriendelijk

Heel fijn

Vriendelijk personeel, persoonlijk betrokken, nemen de tijd voor de klanten. Heel fijn geholpen door Luuk, mooie deal kunnen sluiten en zeer tevreden over de auto!

Helemaal geweldig

Helemaal top Goed geholpen en zeer klantvriendelijk!

Vriendelijk en klantgericht

Zeer vriendelijk hele mooie inruil prijs gekregen vlotte afhandeling Heel prettig om zaken mee te doen

Niet volgens afspraak

We kochten een 2e hands Audi Q5 TDI die al een tijdje buiten had gestaan en daarddor vies was geworden met oa algen, niet alleen de raamrubbers maar ook in de sponningen van de deuren en kleppen. Hij zou nog een APK krijgen en uitgelijnd worden en dan zouden we hem ophalen nadat hij schoon was gemaakt. 2 dagen voor het ophalen nog telefonisch kontakt gehad met Freek en hem nogmaals herinnerd dat de auto schoongemaakt zou worden. Het antwoord was 'uiteraard', alle auto's verlaten bet bedrijf volledig schoon. Op de dag van ophalen waren de APK en uitlijning geregeld maar was de auto verre van schoon, er was niets aan gedaan. Freek was ons gesprek ook 'vergeten'. Een werknemer heeft nog even snel z'n best gedaan en wat gepoetst maar niet naar tevredenheid, ik heb hem maar meegenomen omdat ik nog een stuk moest rijden en het al laat werd. Na thuiskomst heb ik de auto naar een professioneel poetsbedrijf gebracht en hem voor €200 van binnen en buiten laten reinigen...........

Fijne ontvangst goed geholpen, levering auto volgens afspraak. Aandacht voor de klant!

net bedrijf

verkoopt goede auto,s maar service is wat minder.

Een net en m.i. Een eerlijk bedrijf

Nette service, vriendelijk, de zaken vertellen zoals het is en afspraken nakomen.

Duidelijk, netjes, komen afspraken goed na.

Goed, betrouwbaar

In één zin; SUPER TOP!

Freek, heeft ons goed geadviseerd en netjes alles afgehandeld en service geboden. Bij het kopen van een mooie occasion auto een vw t- roc Fijn bedankt!

Eerlijke, nette autobedrijf.

Ik ben heel tevreden. Alle vragen zijn beantwoord. Heel goede en begrijpelijke medewerken.

Prima service en deskundige adviezen

Perfecte auto passend bij onze wensen.

Goed in verkopen van auto"s , na de verkoop geven ze bijna niet thuis

Vriendelijke verkoper (zoals zo vaak) En als je dingen terug koppelt na de aankoop hoor je er weinig van , zoals piepende remmen , nummerplaat ontbreekt (zouden ze laten drukken) maar hoor je ook niks meer van . En dan maar zeggen we zijn aangesloten bij de Bovag tja. Je mag toch wel een beetje service verwachten als je een auto koopt van bijna 28.000 euro?????

Prettig en deskundig.

Ik werd snel en deskundig geholpen door de heer Veenstra. Ook de ontvangst was prettig evenals de contacten met de andere medewerkers die ook aangenaam waren. Tenslotte heb ik voor een redelijke prijs een mooie auto gekocht.

Geweldige service

Ik had een vrij dure reparatie voor de boeg die snel gebeurd moest worden. De reparatie was gedaan binnen een week ergens tussendoor, en de prijs viel behoorlijk mee. Ik ga mijn volgende reparaties ook hier laten doen.

Goede service tegen redelijke prijs

Van te voren te horen gekregen wat het onderhoud gaat kosten. Duidelijke communicatie en de werkzaamheden zijn goed en snel uitevoerd.

fijne ontvangst vriendelijke aandacht prima werk

mijn eerste ervaring was gelijk goed ik werd begrepen ik word snel geholpen ik zie er niet tegen op om naar de garage te gaan top

Beste autogarage

Fantastisch geholpen en een prachtige auto gekocht.

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 900 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!