Goede service van aardige en kundige mensen, kom hier zeker nog een keer weer

Alles volgens afspraak verlopen zoals altijd!

Op een zeer professionele en constructieve wijze tot een inruil gekomen van mijn S60, die ik zes jaar geleden bij Autobedrijf van Gorkum had gekocht. Al die jaren aldaar in onderhoud geweest.

Zeer goede en eerlijke ervaring! meerdere malen contact gehad met Nick en ik kan zeggen deze man weet waar die mee bezig is! Zeer vriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en verstand van zaken. Dit in tegenstelling tot vele andere auto bedrijven!

Open en eerlijk

Proefrit en kopen auto.

Al jaren klant, vriendelijke, bekwame mensen.

Je merkt het al als je dit bedrijf binnenkomt, ziet er erg netjes uit. Je wordt heel vriendelijk benaderd, zonder blabla verhaaltjes. Alles wordt heel realistisch gebracht zonder dat er druk wordt uitgeoefend. Dit voelt gelijk heel erg prettig. Ze nemen ook echt de tijd voor je! Je ziet tevens dat het personeel onderling op een goede manier met elkaar omgaat. Uiteindelijk een heel mooie Volvo C70 gekocht bij dit bedrijf en eigen auto ingeruild. De Volvo stond scherp geprijsd, voor de auto die we inruilden tevens een bovengemiddelde prijs gekregen. De auto aangeschaft zonder extra garantie maar ondanks dat kregen we voor een nodige reparatie, die uitgevoerd moest worden bij de dealer, een ruime tegemoetkoming in de kosten. Echt heel erg schappelijk. Verder werden wat kleine probleempjes ook direct verholpen. Voor ons was dit bedrijf wat verder van huis, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt. Omdat het een heel goed, net bedrijf is en zeer klantvriendelijk!!

Keurig bedrijf. Afwijkende zaken worden keurig telefonisch overlegd. Als service ook nog de auto gewassen en de winterbandvelgen opgeknapt. Top.
  • Deskundigheid N.v.t.

Goede garage voor de middenklasse auto.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had de afspraak na het weekend teruggebeld te worden. Inmiddels is het een week later en nog steeds niks gehoord. Jammer. Het is een mooi bedrijf maar bij uitstek autohandel ipv compleet gerennomeerd autobedrijf

Geachte heer Van Kerkhoven, Inmiddels is uw bericht onder de aandacht gekomen. Het is natuurlijk op zijn zachts gezegd zeer spijtig dat de desbetreffende afspraak niet is nagekomen. Wellicht is hier een reële verklaring voor, echter begrijpen wij heel goed dat u teleurgesteld bent. Kunt u mij nader verklaren wat er precies is afgesproken en of dit betrekking heeft tot de showroom en/of de werkplaats? Alvast dank voor uw oprechtheid. Met vriendelijke groet, Autobedrijf van Gorkum

Mooi bedrijf, ook leuk dat wij een presentje kregen voor onze zoon.

2 sterren: slechter dan verwacht

Na een geschikte auto te hebben gezien op internet bij van gorkum ben ik met mijn gezin wezen kijken. Eerst mochten we niet proefrijden, maar later wel. WE zijn meer dan drie uren in de showroom geweest en hebben geen koffie of thee aangeboden gekregen. Het gaat mij niet om de koffie maar om het principe. Dit terwijl verkoper Nick wel zelf ging lunchen. Hier zijn nog wel wat verbeterpunten te halen op het gebied van klanten benadering

Geachte heer De Jong, Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat u niet volledig naar wens bent geholpen. Vanuit ons oogpunt weten wij te herinneren dat u zonder afspraak bent langs gekomen en te kennen heeft gegeven dat u (even) oriënterend aan het kijken was. Uw vriendin en kinderen zijn allereerst in de auto blijven wachten omdat jullie in feite op doorreis waren. Naar aanleiding van ons voorstel was de belangstelling toegenomen en besloot u telefonisch contact op te nemen met een familielid. Aangezien u druk aan het telefoneren was, heeft Nick (zoals u weet) besloten om in de tussentijd even snel te gaan eten. Vervolgens heeft u de gewenste proefrit gemaakt en zijn wij aansluitend zeer snel tot een overeenkomst gekomen. Helaas is de koffie (gezien de samenloop van omstandigheden) aan de aandacht ontschoten. Mocht u nog eens in de buurt zijn, bent u uiteraard van harte welkom om te genieten van een heerlijk kopje koffie en/of thee! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf van Gorkum

vakkundig en vriendelijk bedrijf

Prima. Afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen.

Zeer net bedrijf en we zijn goed geholpen.

Ondanks dat ik de auto zonder garantie had gekocht,zijn de verborgen gebreken door hun perfect opgelost tegen een kleine vergoeding.Echt prima behandeld door hun.