Fijne garage wordt naar je geluisterd als je vragen hebt. Zou deze garage zeker weer kiezen mocht ik toe zijn aan een andere auto.

Super goed en fijn geholpen en een tevreden aankoop gedaan!

Super vriendelijk, eerlijk, open, en goede wagens te koop. Mooie deal en aankoop gedaan, geen spijt van.

Het is een net bedrijf, met mooie auto's het is echt een aanrader.

Het is een net bedrijf, met mooie auto's het is echt een aanrader.

Prima. Vlot een lampje vervangen en autopas verlengd. Super service.

Eerst gebeld dat een lampje in de koplamp het niet deed. Ik kon onmiddellijk terecht, wat mij goed uitkwam. Ter plekke kon ik wachten en vlot was een nieuw lampje in de koplamp geplaatst. Later bij de betaling is automatisch de Van Gorkum autopas verlengd. Vlotte goede service in zijn totaal.

Open, vriendelijk en kundig. Top!

Open, vriendelijk en kundig personeel.

Erg vriendelijk en meedenkend

Positief: creatief meegedacht over mijn bezwaren inzake de aanschaf van een occasion, afspraken volledig nagekomen, zeer vriendelijk en voorkomend. Verbeterpunt: interne communicatie met als gevolg dat ik nu extra geld kwijt ben aan een oplaadunit. Dat had handiger gekund.

Professioneel en vriendelijk behandeld.

Online afspraak gemaakt, tijdens de APK en onderhoudsbeurt gebeld over de staat van de banden. Na wat overleg kwamen zij met een prima oplossing.

Zeer goede service en vakbekwaam personeel

Al twaalf jaar ben ik klant bij van Autobedrijf van Gorkum, dit tot grote tevredenheid. Klantvriendelijkheid staat hoog bij hen in het vaandel. Eerlijke prijsopgave voor dat het onderhoud wordt gedaan. Een goede service en vakbekwaam personeel zijn voor mij zeer belangrijk en daarom blijf ik klant bij Autobedrijf van Gorkum.

Verkoper en rest van de medewerkers zeer vriendelijk Verkoper stelt zich voorkomend maar ook zakelijk op zodat je weet waar je aan toe bent Wel zo prettig geen flauwekul verhalen De afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen dus prima autobedrijf

Formidabel

Uitstekende service en nog wel als je zelf op vakantie bent, waar tref je dit.

Snel, vriendelijk en professioneel

Altijd correct en snel geholpen door vriendelijke verkoper Nick en eigenaar Dick. Met dit bedrijf en deze mensen doe ik graag zaken!

Prettige ervaring

Goede ontvangst, zeer vriendelijk. Enige minpuntje: afhandeling mag iets uitgebreider.

Fantastisch!

Ik kan iedereen aanbevelen om een auto te kopen bij Autobedrijf van Gorkum. Wat een service! Wat een inlevingsvermogen van verkoper Nick Jonker. Na heel wat jaren dromen heb ik eindelijk MIJN droomauto kunnen kopen en dat voelde Nick goed aan. Hij heeft er alles aan gedaan om de auto perfect af te leveren, helemaal naar mijn wensen. Hij nam ruim de tijd voor mij en de auto stond op de afgesproken tijd helemaal te pronken om opgehaald te worden. Nick ook via deze weg, bedankt!

Prettig bedrijf met een mooi aanbod auto's

Bij binnenkomst in de showroom waren we verrast door het aanbod van auto's. Vriendelijk ontvangen met koffie. Ondanks de drukte en het feit dat we geen afspraak hadden konden we toch een proefrit maken met de auto die we op internet hadden gezien.

Persoonlijke benadering, gericht op kwaliteit, hart voor de autoverkoop

Via autosite op internet bij dit familiebedrijf uitgekomen om fraaie Audi A3 te komen bezichtigen en direct te kopen. Incl op site is uitgebreid, is zoals het is, en auto’s zijn kwalitatief hoogwaardig. Nette aflevering, overigens wel 450€, maar in overleg eea onderhandelbaar in service en aflevering, vervanging banden. Ben erg blij met de nieuwe auto. Autosales-man Nick heeft passie is n zijn vak en doet t oprecht en met plezier in en met gevoel voor auto’s. Aanrader. Waar voor je geld.

Goede service, komen afspraken na, fijne plek om even te wachten tijdens APK, prima prijs.

goede service en problemen netjes opgelost

Goed gevoel bij het eerste gesprek.

Bij het binnen komen wordt je vriendelijk benadert en zijn niet opdringerig nemen de tijd en ga er van uit dat ze betrouwbare auto's verkopen. Kom zeker terug en zal dut aan andere mensen positief doorgeven.

Prima geholpen en duidelijke uitleg en meedenken.

Met vragen altijd welkom en goed geholpen. er wordt goed meegedacht.

Uitstekend!

Bracht de auto voor reparatie rond 09:00 werd verteld dat hij voor de middag klaar was. Was mijn sleutels vergeten dus kwam een half uur later terug en toen was die al bijna gereed! Top service

Goed zaken mee te doen

Prettig personeel, persoonlijke benadering

Prima service en goede ervaring

Afspraken worden goed nagekomen. Je krijgt netjes een belletje als er iets is en als de auto klaar is. Supervriendelijk en meedenkend personeel. Goede uitleg en antwoorden op vragen.

Klasse /soepel /vriendelijk

Wij rijden nu 3 weken rond in een Jetta hybride . Aan gekocht bij van Gorkum Wat je ziet koop je! Gewoon duidelijk, gezellig kletsen met koffie. En als je een afspraak maakt Komt het goed. Bij ons was de poetsbeurt minder Bij thuiskomst na het ophalen Dat is minder Naar een mailtje werd dit meteen opgelost Ik woon 80 km er vandaan en kreeg een poetsbeurt bij mijn in de buurt Ik zeg goed geregeld👍 En rijd nu trots rond in ons autootje Bedank autobedrijf van Gorkum

Geweldig goede service

Zowel afspraak als afspraak nakomen.