Ondanks alle drukte, toch mijn auto snel weer op de weg gekregen!

Ondanks alle drukte, toch mijn auto snel weer "rijdend" op de weg gekregen! Ze houden je goed op de hoogte tijdens de reparatie. Vriendelijk personeel :)

Goed geholpen en goede service

Goed geholpen staan je netjes te woord en nemen de tijd voor je. goede service

Deal snel gesloten. Komen afspraken na.

Goed gevoel bij van Gorkum

Volvo C30 voor groot onderhoud en Apk. Alles zonder problemen doorlopen maar dit komt ook door het toch wel betrouwbare merk auto. Vriendelijk personeel, netjes factuur kort doorgenomen.

Hele vriendelijke mensen en top service!

Bij binnenkomst meteen een goed gevoel, Zodoende mijn auto hier meteen gekocht en meegenomen! Zeker voor herhaling vatbaar

Top service met een glimlach

De service die geleverd wordt is altijd van zeer goede kwaliteit. Je wordt professioneel en super vriendelijk geholpen. Of het nu gaat om een APK keuring, een beurt of gewoon even een controle voor olieprijs o.id. De medewerkers nemen altijd de tijd. Ook altijd een vast team, waardoor je elkaar leert kennen en men weet wat je wil. Vaste klant bij van Gorkum kan ik iedereen aanraden. Compliment voor het team en de service.

Supergoed geholpen door Freek

We zijn erg goed geholpen, we kochten een auto van €650 maar kregen dezelfde service als dat we een auto uit de showroom zouden kopen. alle kudo`s Naar Freek En al aan velen aanbevolen

Een hele fijne garage vriendelijk personeel je wordt fijn geholpen,hebben alles voor je over, goed

Heel fijn, Michel haalt auto op, volgende dag brengt hij hem thuis, en dat vinden wij heel erg fijn.

Er is super goed meegedacht en ik ben nu helemaal blij met mijn auto!

Bij een tweedehandsauto heb je eenmaal wat risico, helaas ging mijn auto stuk. Ik baalde natuurlijk enorm maar ik ben zo goed geholpen dat ik het alweer vergeten ben. Freek heeft ontzettend goed meegedacht en echt een stapje extra voor mij gezet! Nu rij ik weer heerlijk in mijn paarse autootje. Bedankt!

Prettig zakelijk

Onze Hyundai ix35 had problemen met de versnellingsbak gelukkig hadden wij 3 maanden garantie op de bak . Luuk heeft het geweldig opgelost, auto rijdt weer prima. Het is een topbedrijf daar kan je wel een auto kopen . Hartelijk bedankt voor de goede service.

Fijn en behulpzaam autobedrijf

Tijdens het kopen van mijn eerste auto ben ik erg goed geholpen door autobedrijf van Gorkum. Goede service en erg behulpzaam.

Zeer goede ervaring

Heb hier een auto gekocht en werd goed geholpen. Alle afgesproken zaken werden goed en op tijd nagekomen. Top service geleverd en erg klantvriendelijk.

Behulpzaam

Goed en klantgericht met een goede prijs-en kwaliteitverhouding.

Prima aflevering en service

De auto rijdt zoals verwacht, helemaal prima. Zeer blij mee

Professioneel

Alles heel goed uitgelegd. Goede klantenservice en kennis van auto's.Ik raad deze salon aan.

Prima en snelle afhandeling

Goede service, snel respons, nette afhandelling.

Top service, duidelijke communicatie en overleg vooraf. Mocht achteraf reparatie van een onderdeel niet nodig zijn, wordt dit zoals het hoort niet berekend en gecorrigeerd op de rekening. aanrader

Eerlijk en transparant

Eerlijke medewerkers die meedenkend te werk gaan om een passende auto voor mij te vinden.

Autobedrijf met eerlijke auto's

Mooie en eerlijke auto's. Alleen de "verkoper" is meer monteur dan sales manager naar mijn smaak. Een goede verkoper zou het bedrijf hoger op een voetstuk zetten De Eigenaar zelf heeft iets meer met auto's. Maar ik denk dat het bedrijf niet uit passie is onstaan. Verder net bedrijf met mooie Volvo's in de showroom.

Prima bedrijf met vriendelijke mensen, die verstand van zaken hebben

Goede zaken gedaan

Zeer goede ervaring

Op vrijdag 14 juli kocht ik mijn Volvo V60 bij Van Gorkum, na prettig geholpen te zijn. Ik had de auto na een week nodig om op vakantie te gaan. Het lukte voor Van Gorkum niet om in deze termijn de auto met beurt en APK af te leveren, dus haalde ik hem zaterdag 15 juli op zonder beurt en APK en tegen een minderprijs. Mijn eigen garage had maandag 17 juli wel tijd voor een beurt en was vol lof over deze Volvo van Van Gorkum.

Goeie service en klantgericht.

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 950 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!