Goede garage snelle deal vriendelijk personeel blij met mijn auto.

Vriendelijke medewerker mooie auto goede inruilprijs kortom niks aan te merken.

Prima!

Alles is naar wens uit gevoerd dus een prima service!!!

Vriendelijk, degelijk, snel en betrouwbaar!!

Ben al een paar jaar klant bij dit bedrijf. Alleen maar goede ervaringen. Een befrijf dat met je meedenkt en de beste meest voordelige oplossimgen voor problemen probeert te vinden. Een 100% goed gevoel bij dit bedrijf!!!

Hele prettige communicatie, vriendelijk en behulpzaam autobedrijf

Wij wonen best op afstand van Dronten (±275km enkele reis), dus wilden wij graag van tevoren zoveel mogelijk informatie hebben over de betreffende auto en zaken vooraf regelen en afspreken, waaronder inruil van onze auto. In een paar dagen zeer prettig contact onderhouden met de eigenaar Dick van Gorkum. Daarna op een en dezelfde dag erheen gereden, proefrit gemaakt, inruil en aankoop/ tenaamstelling gedaan. Zeer tevreden met hoe Autobedrijf van Gorkum, en met name Dick en zijn dochter ons te woord heeft gestaan en geholpen met de aankoop.

vriendelijk, snel en goed geregeld

Prima tevreden, maar om een kleinigheidje dan nog te noemen, ik miste achteraf eigenlijk even het laten zien / beschrijven van de auto zelf. Had ik wellicht om kunnen vragen natuurlijk maar het is geen dagelijkse kost voor mij. Maar verder echt prima tevreden.

Fijn contact met verkoper

Op het bezoek voor de bezichtiging van de auto zeer prettig geholpen door de verkoper. Hij liet ons de auto in alle rust bekijken en ook de proefrit hebben we op ons gemak kunnen doen. Totaal niet opdringerig; dat gaat wel eens anders! Vervolgens in mail- en telefonisch contact snelle reacties en een prettige tot standkoming van de verkoop. Op de dag van het ophalen van de auto was het helaas wat drukker in de zaak. We werden toen geholpen door de eigenaar die niet het fijne van onze verkoop wist. Toch een beetje jammer dat als je dan vraagt of enkele dingen geregeld zijn, je het idee krijgt dat hij van niets weet. Bovendien lijkt het me goed om voor het tekenen van de overeenkomst of tenaamstelling, eerst nog even langs de auto te lopen i.p.v. dat dit pas daarna gebeurd. Kleine dingetjes die misschien net wat beter kunnen. Maar al met al een fijn en mooi bedrijf! Ik zou iedereen die op zoek is naar een auto zeker aanraden om hier eens te gaan kijken.

Waardeloos en onbetrouwbaar

via de telefoon contact gehad vervolgens een prijs afgesproken laten je dik 100kilometer rijden en kraken vervolgens de inruil auto volledig af verwachten een nieuwe auto voor een paar euro die showroom klaar is

Alles perfect in orde

We kwamen voor een specifieke auto kijken bij autobedrijf Van Gorkum. Betrouwbare verkoper, vertrouwenwekkend verhaal bij de auto en goede afleverservice. Nu al een paar duizend kilometer verder en de auto doet het erg goed. Autobedrijf van Gorkum krijgt van ons een 10!

Leuk bedrijf, no nonsens .

Auto ingeruild voor een mooie prijs en nieuwe auto volgens afspraak afgeleverd met nieuwe apk en een puntje dat opviel tijdens de proefrit. Verkoper zeker niet opdringerig.

Complimenteus

Gezien mijn leeftijd ook ditmaal weer aan al mijn vragen voldaan en volledig geholpen. Ik kreeg zelfs de auto gewassen terug. En dat alles precies volgens afspraak voor een zeer redelijke prijs.

Wat afgesproken wordt , wordt nagekomen.

Reparatie uitstekend uitgevoerd en ook precies zoals afgesproken.

Prima geholpen, aanrader!

Keurig geregeld.

Heel prettig ontvangen.

Persoonlijke benadering

Eerlijke en persoonlijke benadering

Topservice

Ik wordt altijd goed geholpen. Ze denken in oplossingen en dat is heel fijn. Ik heb al mijn auto’s al 20 jaar bij van gorkum in onderhoud en heb alle vertrouwen in hun kennis en kunde.

Uitstekende service

Afgelopen periode 2 auto’s aangeschaft bij van Gorkum. Ondanks de problemen rondom Corona werden wij uitstekend geholpen. Een probleempje met onze huidige auto werd ook nog even snel verholpen. De Verkoper denkt mee met de wensen en weet zo de juiste auto voor ons aan te bieden.

Werd goed geholpen

Mooi en professioneel bedrijf

Prachtige showroom en professionele werkplaats.

Goed, zoals gebruikelijk

Ik vind het op dit moment nogal irritant dat er aangedrongen blijft worden, door een mail en een herhaalmail, op een beoordeling, alsof er nu in de wereld niets belangrijkers aan de gang is! Heeft een punt gekost!

Beste heer Petersen, Wij doen op dit moment ons uiterste best om ondanks alle Corona perikelen u als klant zo goed mogelijk te bedienen en om u mobiel te houden. Hierbij staat de gezondheid van onze bezoekers en medewerkers op de eerste plaats! Binnen ons bedrijf zijn per direct de nodige maatregelen genomen waarbij ons geautomatiseerd reviewsysteem niet op onze priolijst stond. Wij sluiten ons volledig bij u aan dat een reminder in deze periode zeker niet gepast is. Onze excuses hiervoor. Wij zullen een en ander zo spoedig mogelijk aan laten passen. Met vriendelijke groet, Gwenda van Gorkum

Goed geholpen en heerlijke auto gekocht

Afspraak voor proefrit was makkelijk via de mail gemaakt. Bij aankomst bleek er per ongeluk een dubbele afspraak gemaakt te zijn, omdat ze iemands telefoontje om te komen kijken hadden verward met mij. Gelukkig had ik de afspraak wel eerder staan, dus mocht ik de auto eerst bekijken. Na de proefrit was ik meteen verkocht en ben ik met de auto naar huis gegaan. Inmiddels al 10 maanden verder, en nog steeds super blij met de aankoop!

Ik ga nergens anders heen

Hele goede service! Sinds ik bij van Gorkum kom, kom ik nergens anders meer.

Alles keurig verzorgt

prettig contact

Goed geholpen er werd ons niks opgedrongen er wordt alle tijd voor je genomen zoals ze zelf zeggen: wij verkopen geen auto’s maar helpen mensen met auto’s kopen.

super

super goeie mensen en echt eerlijk!! bedrijf wat je niet vaak tegen komt waar het zo goed werkt..

Het is uiteindelijk goed gekomen.

Het is de eerste keer dat ik een auto koop en vervolgens als eerste moet tanken omdat er bijna geen benzine in de tank zat. Dat er geen volle tank brandstof ⛽️ bij aflevering zat klopt. Heb niet goed de afleverpakketten bekeken op de website waarin staat dat bij het pakket medium, waar ik voor gekozen had, een kwart tank? brandstof is inbegrepen. De afspraak om winterbanden te lenen is goed verlopen. De verkoper heeft mij gebeld en aangeboden om andere tekortkomingen op te lossen. Dit waardeer ik.