Veel geleerd in zeer korte tijd!

Ik ben bij Senda gekomen na eerst gelest te hebben bij een andere rijschool, het was pas toen ik bij Senda kwam dat er een wereld voor mij open ging. Ik heb veel geleerd van de vriendelijke en bekwame insctructeurs!

Goede rijschool!

Duidelijke en goede instructeurs die op 1 lijn zitten. Altijd gezellig in de auto en genoeg ruimte om zelf aan te kunnen geven wat je vaker en minder vaak wil oefenen. Eigenaar Jan bijna altijd telefonisch bereikbaar wat fijn is. De prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Plezierige duidelijke lessen

Ben van de zomer gestart met motorrijlessen en nu geslaagd. Van het begin af aan heldere en plezierige lessen gehad. Daarbij zijn telkens duidelijke en realistische verwachtingen gegeven. Nu afgerond met een positief resultaat.

Eerlijke en constructieve feedback.

De service die geleverd werd was naar behoren en ik heb genoten van de geruststellende gesprekken met de instructeur. Doordat er na iedere les word opgeschreven wat je kan verbeteren groei je snel. Ik heb enorm van mijn rijinstructeur Edwin.

Voor iemand met faalangst zeer fijn ervaren

Voor iemand met intense faalangst heb ik de lessen als zeer fijn ervaren, al was ik soms enorm zenuwachtig voor dat ik de auto instapte, als de les eenmaal begonnen was zeer goed begeleid door alle instructeurs. Goede feedback word gegeven en je wordt aangemoedigt en gerustgesteld als de faalangst soms de leidende hand neemt.

Je kunt altijd het tijdstip van de les kiezen op de Senda-website, erg handig

Goed bevallen zo'n pakket

Het is goed bevallen, ook de dagen van 2 uur les achterelkaar. Hier leer je veel.

Top rijinstructeurs!

Elke les leerde je weer wat erbij! De rijinstructeurs waren altijd gezellig en je had leuke gesprekken tijdens het rijden.

Goede begeleiding en eerlijke feedback

Erg goede ervaring met de rij- en theorielessen van Jan en Mariëlle. Zowel theorie als praktijkexamens in een keer gehaald en dat is zeker te danken aan hun expertise en ervaring in het lesgeven. En dan is het ook nog eens gezellig!

Goede duidelijke uitleg.

Goede uitleg tijdens de rijles. Vriendelijk en behulpzaam.

Ik leste bij Mariëlle. Het was een gezellige vrouw maar op de momenten waar het serieus moest zijn was ze het. Ze was niet streng maar als het nodig was wel.

In een korte tijd (goed) leren autorijden

Fijne rijinstructeur die helder en duidelijk les geeft.

Toppp

Fijne lessen, altijd gezellig

Doen precies wat ze moeten doen en zijn erg vriendelijk.

Ik had een slechte ervaring bij een andere rijschool en zij hebben mij geholpen toch weer snel op de goede weg te komen! Binnen twee maanden was mijn rijbewijs in de pocket.

In een keer geslaagd

fijne en goeie lessen

Goede ervaring, fijne rijlessen net als mijn oudere broer en zus.

Mijn oudere broer en zu hebben als eersten bij Senda hun rijlessen gevolgd, in 3 weken alle rijlessen achter elkaar. Ik heb dit nu ook tijdens de vakantie gedaan en dat is goed bevallen en ik ben dan ook geslaagd.

Veel geleerd en veel plezier gehad

Dat ik het goed heb gehad dat ik veel heb geleerd. Ik heb veel goefend maar daar heb ik ook veel aan gehad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rustige rij instucteur letten goed op

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede rijschool, makkelijk afspraken maken en duidelijke instructies tijdens het rijden.

Goed, Leuk, Gezellig, Vriendelijk.

Goede begeleiding, toppie.

erg goede rijschool, vriendelijke instructeurs, goede instructie tijdens de lessen

Een zeer prettige ervaring gehad met rijschool Senda. Het zijn aardige en deskundige mensen die je echt verder wil helpen.