Goede rijschool

Mijn ervaring met de rijschool was heel fijn. Ik heb mijn rijbewijs versneld gedaan en het regelen hiervoor ging heel soepel. Ik kreeg les van marielle. Ik vond dat ze op een hele rustige en fijne manier de lessen gaf. Ze neemt echt goed de tijd voor je en geeft duidelijke uitleg. Naast dit is ze ook heel gezellig en kon ik erg met haar lachen. Ik raad het zeker aan om bij haar te lessen.

Goede rijschool!

Ik was een beetje bang om rijles te nemen omdat ik wel eens verhalen hoorde van niet hele aardige rij instructeurs. Maar bij Senda heb ik die ervaring niet gehad. Ik heb bij Edwin gelest en hij deed altijd alles rustig en duidelijk uitleggen. Ik vond het een fijne ervaring!

Fijne rijlessen gehad!

Altijd fijne ervaringen gehad hier! Edwin kijkt goed mee en zorgt ervoor dat alle foutjes beholpen worden! Alles op het tempo wat jij zelf fijn vind.

Duidelijke instructies

Ik heb gelest bij Senda bij Marielle en Edwin. Tijdens de rijlessen kreeg ik duidelijke tips en tops over mijn rijgedrag en was er altijd de gelegenheid om vragen te stellen, dit zowel bij Marielle als Edwin. Hiernaast ging het inplannen van de rijlessen makkelijk en eventuele veranderingen hierin werden optijd door gecommuniceerd en overlegd.

Top rijschool

Alles is goed geregeld, je vooruitgang wordt ook elke les bijgehouden waardoor alles overzichtelijk blijft. Ook beide rijinstructeurs zijn heel duidelijk, rustig en vriendelijk. Ik heb dankzij deze rijschool dan ook in een keer mijn rijbewijs kunnen halen.

Kei goed

Alles was top

Ontzettend goede rijschool!

Bij een andere rijschool ben ik twee keer gezakt. Ik was uitgeput. Ben ik overgestapt naar Senda. Wat een geweldige keuze is geweest. Mijn rijinstructeur Edwin gaf duidelijke instructies en hij is ontzettend vriendelijk. Ben altijd met plezier naar de rijlessen gegaan en heb veel geleerd. Ik ben in een keer geslaagd! Hartelijk dank Edwin en Senda! Zou het iedereen aanraden om hier te gaan lessen!

In 1x geslaagd met 35 lessen! Goede rijschool, alles kan je makkelijk regelen en is goed bereikbaar. Ik heb alle lessen bij Edwin gevolgd. De lessen waren altijd heel gezellig en hij legt alles goed uit! Je krijgt goede tips en is duidelijk in wat je eventueel moet verbeteren of aanpassen. Ik zou iedereen aanbevelen om hier te gaan lessen! Edwin en Senda bedankt!

Super fijn!

Ik heb na 36 lessen in 1x mijn examen gehaald! Edwin blijft heel rustig in de auto en legt alles goed uit, en het is ook gezellig lessen. Je krijgt goede tips en feedback. Goede rijschool om relaxed gewoon goed te leren autorijden! Zou het iedereen aanraden om hier te gaan lessen

Super gezellige en fijne rijschool

In 1 keer geslaagd na maar 24 lessen, super toffe rijschool die ik zeker aanraad

Vriendelijk goede uitleg en geduldig

Het was een goede ervaring en ik vond het fijn om mijn rijlessen bij deze rijschool te hebben, ee lessen waren zelfs gezellig

Ik heb hele fijne rijlessen gehad

Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en lekker een gekheidje tussendoor. Het was heel fijn als ik nog iets wilde oefenen dat dat kon en dat ik alles kon vragen. Edwin en marrielle dankjewel voor de super fijne rijlessen:)

Goede rijlessen leuke instructeur!

Heb alle 25 lessen bij Edwin gereden en vind dit persoonlijk een hele goede een leervolle ervaring! Edwin laat je op je gemak voelen in de auto en geeft je het gevoel dat je fouten mag maken maar wel dat je ze snel oppakt. Hele fijne en leuke rijschool!

Super fijne instructeurs en altijd op mijn gemak geweest.

Prettig

Fijne lessen gehad en streven erna om je zo snel mogelijk examen te laten doen!

Geweldige Rijschool!

Heb met heel veel plezier gereden bij Edwin in de auto 25 lessen en in 1 keer geslaagd, Zeker een aanrader om bij Senda te gaan lessen en te slagen Bedankt voor alles

Helemaal top

Rijlessen waren zeer duidelijk en relaxt. Tijdens de lessen was de sfeer goed, echt een aanrader.

Ze leren je echt goed rijden

Heb 32 lessen gehad bij Edwin en meteen geslaagd. Super fijne sfeer in de auto, maar je wordt wel goed gecorrigeerd op fouten, waardoor je goed leert rijden. Je krijgt vertrouwen en het voelt niet stijf of heel serieus aan, waardoor je relaxed in de auto zit. Fijne manier van lessen inplannen en de lessen worden goed benut.

Een ontspannen sfeertje, waarin je grote stappen kunt maken.

Ik raad rijschool Senda zeker aan. Ik heb in een pakket van 30 lessen mijn rijbewijs in een keer gehaald. Beide rij instructeurs zijn heel fijn en stellen je op je gemak. Ze weten precies hoe ze met jou als leerling het verste kunnen komen. Kortom, een top rijschool!

Ik heb het echt super gehad tijdens mij rijlessen

Het was altijd gezellig in de auto, ook kunnen de rij instructeurs goed en duidelijk uitleggen hoe alles werkt.

Gewoon uitstekend

Ik heb allebij de rijinstructeurs gehad. Over allebij enorm te spreken met 24 lessen mijn examen in 1x gehaald. Zeker aan te raden.

Uitstekende rijschool met goede lessen en instructeurs

In 1 keer mijn praktijkexamen gehaald door goede lessen. De instructeurs leren je erg goed autorijden.

Great school !

My instructor was very nice, very helpful and he guided me to obtain my driving license in the best way.

Super fijn

Ik heb bij Edwin en Marielle gelest, allebij heel erg fijn en ik wist wat er van me verwacht werd, na de les bespreek je de volgende les en waar je aan werkt. Plannen en afzeggen gaat makkelijk via de website, het contact is goed via whatsapp of bellen. Ik ben heel erg blij met de lessen van Senda!! Dankjewel :)

Geweldige rijschool! Ik raad iedereen deze rijschool aan!

Super rijschool! Met de beste, ervaren en gezellige rijinstructeur Edwin...!!