Goed geregeld

Goed geregeld en volgens afspraak verlopen.

Fijne uitleg! Goede instructeur.

In 2 dagdelen mijn E achter B gehaald. Zeer goed te doen met de uitleg van Rene. Kan het iedereen aanbevelen

Top gehad! Gezellig en leerzaam.

Ik had een hele leuke rij instructeur (Wout) die altijd in was voor een praatje en je lekker liet rijden! Hele gezellig en leerzame tijd gehad!

Kort en goed

2x3 uur lessen voor E achter B. To the point en vriendelijk.

Super goed!

Heb altijd fijn en leuk les gevolgd bij de Krosse! Je krijgt duidelijke instructies en goeie lessen.

Fantastisch begeleid

Heel fijn begeleid in mijn ontwikkeling in het autorijden

Rij- en theorielessen waren uitstekend

Ik kreeg goede uitleg en daardoor behaalde ik mijn examens

Onwijs goed begeleid en in 1 keer geslaagd! Erg fijne rijschool en vriendelijk personeel.

Fijne ervaring

Veel geleerd en fijne lessen

Beste rijschool ooit

Rene is de beste rij instructeur van heel Overijssel

Zeer goede rijschool

Fijne rijschool, goede instructeur en prettige begeleiding! Uitstekende rijschool! (Ook de theorielessen volgen is een goede aanrader! Zeer leerzaam.)

Heel leerzaam

Wat ik het beste vind, is dat jullie heel makkelijk te bereiken zijn!

Top rijschool!

Allemaal goed geregeld, fijne lessen en een top auto! :)

Mijn rij instructeur was René. Hele aardige man die weet wat hij doet en zorgt dat je het goed kan leren! Ik ben daarom rijschool de krosse erg dankbaar voor alles wat ik heb mogen leren

Het was een prettige, leerzame ervaring.

Als ik vragen had, kon ik altijd even appen en werd er snel op gereageerd. Aan het einde van de lessen was duidelijk wat er wel en niet goed ging en hoe ik dat dan wel moest doen. De theorielessen waren ook heel duidelijk en goed te volgen.

Effectief

Het was behalve leerzaam ook heel gezellig.

5 sterren voor goede ervaringen

Ik heb mijn B en BE bij deze rijschool gehaald, er worden goede duidelijke afspraken gemaakt en er wordt een goede uitleg gegeven.

Super rijschool

Super rijschool ook hele fijne rij-instructeur ik was even bang dat het niet goed zou gaan toen mijn oude rij-instructrise een voor haar nieuw avontuur ging beginnen maar ik heb er gelukkig ook weer een super goede en rustige rij-instructeur voor terug gekregen

Mijn rij instructeur was de beste

Ik had samen met wout rijles, hij legde alles perfect uit aan mij. Zeker bij wout rijlessen nemen als dat kan

Het was super leuk en heb veel geleerd

Fijne en leerzame rijschool

Mijn ervaring was erg goed, ik had een leuke en lieve rij instructrice. Ze heeft me alles tip top uitgelegd en luisterende naar mijn behoeften als ik ergens onzeker over was, of extra wou oefenen.

Geweldige en gezellig rijles tijd gehad

Heb bijna een jaar bij jullie les gehad. Maar heel veel lereerd en in een keer me rijbewijs gehaald. Elsemieke legt alles goed en duidelijk uit en leert je veel over hoe het examen gaat en waar je op moet letten

Goed geregeld en instructies gehad

Goede rijschool en leuke instructrice!

Goede uitleg, fijne auto en aardige en goede instructrice!

Fijne tijd gehad

De communicatie was altijd goed en de lessen nog beter. Zeer tevreden.

Ambachtsstraat 36 A

8263AK Kampen