Heel erg fijn!

Door goede instructie die wordt aangepast aan het individu, krijg je goede lessen!

Super goede instructies en goede uitleg.

Goede school, makkelijke afspraken, geduldige instructeurs!

Makkelijk contact met de school, snel terug bellen, makkelijk afspraak met instructeur, examen planning is goed geregeld. Administratie werkt prima en natuurlijk super ervaren en geduldige instructeur!

In 1x geslaagd!

René heeft alle tijd genomen om de oefeningen voor EB te oefenen en net zolang door te gaan totdat het lukte!

Fijne rijschool, met dank aan Daniëlle

Ik heb het als goed ervaren, alleen jammer van de Corona tijd.

Super goed!

Meedenkend, flexibel en gezellig!

Ontzettend fijn!

Fijne rijschool! Ik ben halvewege mijn pakket gewisseld van rijschool, maar dit werd goed opgepakt!

Alles is goed ,.

de instructeur was heel duidelijk en geduldig om me alles uit te leggen,

Uitstekend. Super

Vakkundige uitleg bij alle handelingen en verrichtingen die mij aangeleerd moesten worden. Kundig personeel en goed materiaal. Een aanrader voor eenieder die nog een rijbewijs nodig heeft. Groet Arjen Hoekert

Hele fijne rijschool! In 1x geslaagd.

Erg fijne rij instructeur

Rijden voor e achter b Erg fijne rij instructeur. Erg rustig en kalmerend.

Deskundig en ontspannen

Ik heb mijn BE lessen als ontspannend ervaren. Deskundige begeleiding en goede voorbereiding op het examen.

Prettige school om te lessen

Instructeur heeft er veel verstand van en kan alle vragen beantwoorden. Vragen over administratie is ook zo beantwoord op kantoor.

Goede uitleg en rustig en aardig personeel

Heel goed!

Fijne ervaring, goed begeleid.

Goede instructeur, fijne ervaring.

Goede persoonlijke aanpak om de fijne kneepjes van het autorijden te leren.

Goede rijinstructeurs

E bij b in 1 keer gehaald

Super rijschool!

De rijschool regelt dingen heel snel! Rij instructeur heeft veel geduld! Fijn dat er ver in te voren wordt gepland met lessen e.d.! Zou jullie zeeeeker aanraden bij iedereen!

Leerzaam, leuk en erg gezellig.

Ik heb door de leuke en goede lessen in 30 uur aan lessen, mijn theorie en examen in een keer gehaald. Het was heel erg leerzaam en erg gezellig.

Goede begeleiding

Een fijne en goede begeleiding

Alles is mij goed uitgelegd

Ik heb op een fijne manier autorijles gekregen en werd goed voorbereid op mijn pratijk examen

Super!!

Een super goede rijschool. Aardige mensen. Een goede service en super fijne en leerzame lessen gehad.

Mooi alles in 1x gehaald

Het was top

Fantastisch geholpen om mijn rijbewijs zsm te behalen!!

Ambachtsstraat 36 8263AK Kampen

383319695