Goede, leuke rijschool

Het was prima!

Prettig

lang gereden bij de krosse maar uiteindelijk geslaagd en daar gaat het om

Wisselvallig

Ik heb mijn examen gelukkig in 1 keer gehaald, maar ik heb van te voren proef examens gedaan samen met mijn instructrice maar ze gaf aan dat ik het zeker niet zou halen.. mijn zelf vertrouwen is daar wel erg naar beneden gegaan. En ik kreeg dan een rekening binnen die ik vervolgens al na 5 dagen moet betalen, en dat lukte mij persoonlijk niet .

Fijn

Ik heb fijne lessen gevolgd bij de Krosse

rijsschool werd mij aanbevolen door een kennis en ik ben zeer tevreden met de gemaakte keuze om bij jullie te rijlessen. Netjes is er elke week de ruimte voor mij gemaakt om wekelijks te mogen en kunnen rijlessen. Fijne rijinstructeur die mij op gemak stelt , geduldig is en goede begeleiding heeft geboden. Ik raad zonder twijfel iedereen, „ verkeersschool de krosse” aan. :) Groet Julia

Het ging goed.

IK had een fijne rij-instructrice die me alles goed uitlegde. Ik kijk er met een goed gevoel op terug.

Goede rijschool en leuke mensen

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald, eerst les gehad van Danielle en vervolgens van René, beide zijn echt top instructrice en instructeur.

Super goede rijschool

Er word goed uitgelegd wat je moet doen super aardige instructeur

Geslaagd in 1 keer

Prettige instructeur om naast te zitten. Ik heb veel geleerd en het was altijd gezellig. Waneer ik tijdens het rijden fouten maakte kreeg ik op een prettige manier feedback. Altijd op tijd voor afspraken en flexibel wanneer ikzelf niet kon op de dag. Heel erg bedankt Rene !

Goede en fijne rijschool!

De communicatie is erg goed en duidelijk bij de Krosse. De gemaakte afspraken komen ze ook netjes na. Verder helpen ze goed met advies/service, en het plannen van de examens dat gaat zeer snel maar ook vaak binnen niet al te lange tijd. Het belangrijkste is toch dat het vriendelijke mensen zijn bij deze rijschool. Ik ben tevreden over rijschool de Krosse.

Goede en nuttige tips gehad van Rene

Erg goede lessen!

Dankzij de goede lessen van René de Krosse in èèn keer geslaagd voor E achter B! De lessen zijn goed ingedeeld waarbij je al snel de handigheidjes leert om goed en veilig met de aanhanger te rijden. Door de goede voorbereidingen waren er ook geen verassingen op het examen. Bedankt voor de fijne en duidelijke lessen!

De lessen waren enorm leerzaam!

Wanneer je iets ging oefenen, bijvoorbeeld file parkeren dan werd daar echt goed aandacht aan gegeven. De ezelsbruggetjes die handig waren om te gebruiken. Daaruit leerde je heel veel, waardoor je het de volgende keer al bijna zelfstandig kon!

Fijne rijschool

Fijne rijschool met goede instructeurs !

Veel geleerd

Ik heb veel geleerd van de lessen, het was altijd gezellig

Geweldige lessen mogen volgen bij de rijschool echt een top rijschool

vakmensen, die de rijstijl goed uitleggen aan de kinderen.

vakmensen, die de rijstijl goed uitleggen aan de kinderen..

Een fijne rijschool met heel veel ervaring.

Zeer veel ervaring onder de instructeurs. Geven goede uitleg waar je in de praktijk echt wat aan hebt. Ik heb daar lessen gevolgd voor mijn E achter B en dankzij de goede instructies en tips in 1 keer geslaagd.

Zeer goede rijschool wordt goed aangeleerd en vriendelijke instructeurs en instructrices

Alles werdt me goed aangeleerd tot Je examen en ze zijn ook goed kritisch als je iets fout doet

Een hele goede rijschool met goede begeleiding.

Het word je goed uitgelegd zodat je bijna geen fouten meer maakt. Mijn ervaring was top hier

Fijne rijschool en in 1 keer geslaagd.

De rijlessen waren fijn en het was fijn dat je in Kampen begint en vervolgens naar Zwolle gaat. Zo jouw je het goed op en leer je eerst een beetje vertrouwen te krijgen in het rijden. Ook ben ik binnen de lessen in mijn pakket in 1 keer geslaagd, wat ik erg fijn vind!

Helemaal top joh

Hele fijne, goede en gezellige lessen gehad

Heel erg fijn!

Door goede instructie die wordt aangepast aan het individu, krijg je goede lessen!

Super goede instructies en goede uitleg.