Toppiee

Topp

Top rijschool

Ik heb rijles gehad van Edwin, een rustige aardige en geduldige man. Achter het stuur met Edwin heb ik weer vertrouwen gekregen in het rijden, en uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald! Ook heb ik erg fijn contact gehad met de vriendelijke receptioniste Jolanda, ik kon met elke vraag bij haar terecht voor een snel antwoord. Al met al heb ik een hele goeie ervaring met de Krosse als rijschool en Edwin als rijinstructeur!

Erg goede lessen!

Het waren fijne lessen met een instructeur die alles rustig uitlegt als je iets niet snapt!

Top begeleiding!

Super leuke instructeur gehad die mij alles heeft geleerd! Altijd rustig bleef in situaties en de juiste begeleiding gaf! Ben super tevreden en erg blij met mijn rijbewijs die nu in de pocket is! Bedankt!

Alles was helemaal prima!

De rijlessen en de service zijn heel goed! Ik heb er niks op aan te merken.

Fijne rijschool en goede begeleiding.

Ik heb een zeer positieve ervaring met deze rijschool. Komen altijd netjes optijd en de afspraken na. In overleg kan erg veel.

Fijne rijschool die goed met je meedenkt!

Hele lieve mensen die hun werk goed doen! Geduld hebben en inspelen op belangrijke zaken

Erg goed!

Fijne mensen goede hulp!!

Kan terug kijken op fijne lessen

Ik had een fijne instructeur, en hen de lessen altijd als prettig ervaren. Na het behalen van m'n theorie gelijk een datum voor praktijk examen vast gezet. Dus wordt vooruit gekeken, zodat je niet onnodig hoeft door te lessen om op examen te wachten

Goede uitleg en fijne autos

Ze geven duiderlijke uitleg over de auto en De autos zelf rijden erg fijn. Ze zijn begripvol en plannen de examens snel in

Fijne & gezellige lessen

Ik heb zo’n 5/6 maand gelest bij de krosse met veel plezier. De vaardigheden zijn mij goed uitgelegd en geleerd. Erg tevreden over deze rijschool! Dankjulliewel

Fijn

Tijdens de rijlessen heb ik een fijne tijd gehad. Ik keek erg naar de lessen uit.

Rijbewijs binnen! Ik heb les gehad van Edwin en los van dat het heel gezellig was kon hij ook erg goed uitleggen! Hij had erg veel geduld en nam goed de tijd. Toppers

Super begeleiding door oude rot in het vak!

begeleiding van een zeer prettige en deskundige instructeur. Rustige benadering, kritisch waar nodig en voorziet je van positieve feedback! Aanrader!

vriendelijke, goede rijschool

goede rijlessen, vriendelijk personeel en altijd behulpzaam

Fijne rijschool met top instructeur

De autorijschool is goed te bereiken en komt betrokken over. Als er vragen zijn kan je gemakkelijk bij ze terecht. Erg tevreden ben ik over mijn instructeur Edwin Kwakkel vanwege o.a. zijn rustige en duidelijke manier van lesgeven. Hij hielp mij om vertrouwen te hebben in mijn eigen leerproces en kunde. En hij is een bekwaam instructeur; gaf duidelijk feedback wanneer en waarom er iets goed of minder ging, besprak lastige verkeerssituaties (met soms visuele ondersteuning) wat ik heel fijn vind, en hij bleef altijd kalm en geduldig. Ik vond de lessen echt heel leerzaam en het was ook nog gezellig :). Had 1 herkansing nodig, maar mooi geslaagd nu!

Hele fijne ervaring

Erg fijne ervaring met een goede instructeur

Duidelijk en veel ervaring

Duidelijk

Goede lessen, aardige mensen, alles is goed geregeld.

Goeie lessen, afspraken nakomen mag wat beter.

Ik heb altijd goeie lessen gehad, jammer genoeg ging er met plannen nog wel is wat mis. Zo is de tussentijdse toets vergeten en was ik bijna te laat op mijn examen doordat dit vergeten was door de rij instructeur. Dit kan nog wel verbeterd worden.

Helemaal top!

In 1x m’n rijbewijs gehaald door de fijne lessen.

Ik heb heb een lange tijd gedaan over mijn rijbewijs, maar door de lessen, service en advies is het mij eindelijk gelukt.

Goeie rijschool

Heb veel geleerd tijdens de rijlessen en ze denken altijd met je mee.