Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Goede ervaring gehad bij het kopen van een auto. Eerlijke en vriendelijke mensen met een geweldig ingerichte garage voor auto liefhebbers. Het is net een klein museum.

Hey Romee, Dankjewel voor je positieve beoordeling! Altijd leuk om te lezen als een klant ons als eerlijk en vriendelijk ervaart. Veel rijplezier met je nieuwe auto en als je ons nog eens nodig hebt, dan staat onze deur altijd open. 😃 Groetjes, Het T&O Team

Geweldige service. Prima ontvangst, lekkere koffie.

Leuk bedrijf, aardige mensen. Prima service.

Hi Anneke, Dankjewel voor je positieve review! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en het ontvangst en de koffie ☕ goed waren. We wensen je veel rijplezier toe met je mooie auto. Groetjes, Het T&O Team

Zeer vakkundig fijn eerlijk klantgericht bedrijf

Geweldige service !!

Hoi Arthur, Top om te lezen dat je ons als een vakkundige en servicegerichte garage hebt ervaren. 👍 Je auto is een echte aanwinst en we wensen je veel goede kilometers toe! Groetjes, Het T&O Team

In een zin, geweldig

Ton is zeer klantvriendelijk, behulpzaam en geduldig. Hij staat je heel goed met raad en daad bij. Deze man heeft hart voor de klant en voor zijn zaak.

Hoi Wim, Dankjewel voor je mooie review: daar worden we blij van! Fijn dat we onze passie en hart voor auto's op je over hebben kunnen brengen en we je goed hebben kunnen helpen. We wensen je veel goede kilometers toe met je mooie auto. 🎉 Groetjes, Het T&O Team

Fijne en goede service gehad

Oplossingsricht, betrouwbaar en afspraken nakomen. Dat is T&O.

Hi Arie, Bedankt voor deze mooie drie steekwoorden: dat is ook precies waar wij voor staan! Top dat we je goed hebben kunnen helpen en als je ons nog eens nodig hebt, dan staat onze deur altijd voor je open. 🚗 Groetjes, Het T&O Team

Betrouwbaar en fijn!

Ton heeft mij ontzettend fijn geholpen. Ik had een bepaald budget waarin ik echt opzoek was naar een veilige en fijne auto. Ton heeft mij goed geholpen en heeft goed met mij meegedacht in alle opties die er vooral wel mogelijk waren. Tot nu toe ben ik heel blij met mijn nieuwe auto waarin ik ook met mijn dochtertje veilig de weg op kan!

Hoi Mariska, Nog heel erg bedankt voor je positieve recensie. Fijn dat we je goed hebben geholpen bij het vinden van een betrouwbare auto. We wensen jou veel veilige en goede kilometers toe! 🚗 Groet, Het T&O Team

Fantastisch fijne auto bij T&O gekocht. Uitstekende service. Blij mee!

Hey Tess, Wat een leuke positieve recensie: dankjewel! Blij dat we je hebben kunnen helpen. Veel goede kilometers toegewenst en als je ons nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden. ☺️ Groetjes, Het T&O Team

Grote keuze in goede betrouwbare auto’s klein en grote prijs. Perfecte aflevering , vriendelijke mensen . Wij zijn heel blij met een auto van T & O AUTO ‘S

Hi Bert en Trudy, Bedankt voor de positieve review! ⭐ Top om te lezen dat jullie blij zijn met jullie nieuwe aanwinst. Hopelijk hebben jullie nog lang plezier van jullie mooie auto! Groetjes, Het T&O Team

Zeer klantvriendelijk!

Uitstekend geholpen, goede service, uitermate vriendelijk personeel, een gemoedelijke sfeer en alles zeer verzorgd en netjes. We vinden T&O absoluut een aanrader.

Hoi Vera, Leuk om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen en je onze garage zo positief hebt ervaren. We wensen je veel goede kilometers toe met je mooie auto! 🚗 Groetjes, Het T&O Team

Fijn en eerlijk auto bedrijf

Betrouwbaar autobedrijf met jarenlange ervaring. Goed en netjes geholpen! Kortom echt een aanrader!

Hoi Fleur, Bedankt voor je mooie review. Top dat we je goed hebben kunnen helpen. Heb je ons nog een keer nodig in de toekomst, dan weet je ons te vinden. 😃 Groetjes, Het T&O Team

Superbedrijf

Bedrijven zoals T&O zijn er niet genoeg. We hebben uitvoerig met Ton gesproken. Een man met veel passie voor auto’s. Iemand van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt. Daar kun je met een gerust hart een auto kopen. Bedankt Ton!

Hey Danny, Wij worden blij van je review, dankjewel! Leuk om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen en je ons als een betrouwbare garage hebt ervaren. 👍 Groetjes, Het T&O Team

Ik vind dit een betrouwbare autogarage

Goed geholpen, ik ben tevreden. Betrouwbaar! Blij met mijn Kia :)

Hoi Amir, Heel veel plezier met je Kia en bedankt voor de mooie review. 😊 Groetjes, Het T&O Team

gewoon OK

ik vind jullie leuk, creatief en ook nog buitengewoon degelijk. Wij hebben er een prima auto aan overgehouden

Hi Dico, Bedankt voor de leuke review! Top om te horen dat je blij bent met de auto. We wensen je veel goede kilometers toe. 👍 Groetjes, Het T&O Team

Uitstekend, vriendelijk en klantgericht

Ze maken de tijd om met je mee te denken aan een geschikte fit. Ze winden geen doeken om de feiten, dus eindelijk eens niet die vervelende verkoop uitspraken. Top!

Hi mevrouw Bohr, Bedankt voor de vijfsterrenbeoordeling. Fijn om te horen dat we je goed hebben geholpen! Als je ons nog een keer nodig hebt in de toekomst, staat onze deur altijd open. Groet, Het T&O Team 🚗

Topbedrijf

Vriendelijk, goede service en vakmensen.

Hi Manuela, Bedankt voor je mooie review en het compliment. Als je ons nog eens nodig hebt in de toekomst ben je altijd welkom. 😊 Groetjes, Het T&O Team

Total klaar om de klant te helpen .en dat is weel goede

Hoi Fernando, Dankjewel voor je positieve review! 👍 Groet, Het T&O Team

geweldig

Ontzettend lieve en eerlijke mensen. Ik heb er mijn Peugeot 207 gekocht en heb er ontzettend veel plezier van. Ik heb eerlijk advies gekregen over de voor- en nadelen van de auto. In wat voor staat de auto is en hoe ik de auto het beste kan onderhouden. Het is een familiebedrijf waar eerlijkheid en kwaliteit voorop staat!

Hi Maiwand, Dankjewel voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je zoveel plezier hebt van je nieuwe Peugeot 207 en onze service zo positief hebt ervaren. Veel rijplezier! Groet, Het T&O Team

Komt zijn afspraken na.

Zoals gezegd T&O komt zijn afspraken na.

Hi Yvonne, Dankjewel voor je vijfsterrenbeoordeling. ⭐ Groet, Het T&O Team

Goed en vlot geregeld

Vorige week kwam ik kijken naar een andere auto, deze week heb ik mijn eerste kilometers al gereden! Ik wist waar ik naar opzoek was en dan nu ook nog een auto met veel minder kilometer op de teller dan ik voor me had gezien voor deze prijs!

Hi Nancy, Leuk dat de eerste kilometers met je nieuwe auto erop zitten en je er zo blij mee bent. Veel plezier ermee. Onze deur staat in de toekomst ook altijd voor je open, mocht je ons nodig hebben. 🚗 Groetjes, Het T&O Team

Wat een top service en fijne mensen!

Onlangs hier een auto gekocht en wat ben ik er blij mee! In dit bedrijf doen ze er echt alles aan dat jij gelukkig en blij naar huis gaat. De auto kregen ze echt net binnen en bijna een week later was alles al geregeld en kon ik hem ophalen. Echt Top service!!!

Hi Isa, Top dat je zo blij bent met je nieuwe auto en we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier ermee! Groetjes, Het T&O Team

helemaal Top

Gemoedelijk en in alle rust een proefrit kunnen maken en na een lekkere bak koffie met de nieuwe aanwinst naar huis gereden.

Hi, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met T&O Auto's. Mocht je ons nog een keer nodig hebben, dan staan we voor je klaar (met uiteraard een lekkere bak koffie ☕)! Groetjes, Het T&O Team

Een bijzonder vakkundig en klantvriendelijk garagebedrijf!

Wij hebben een Suzuki Alto gekocht en een Suzuki Celerio ingeruild. Zowel de onderhandeling over - als de uiteindelijke uitlevering van de aangeschafte auto verliep prettig (met koffie) en ongedwongen hetgeen ons als klant een zeer goed gevoel heeft opgeleverd.

Hi Rob, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring met T&O Auto's. Top om te horen dat je de inruil en verkoop zo goed hebt ervaren. Veel plezier met je Suzuki Alto! Groetjes, Het T&O Team

Transparant, goede communicatie

Ik heb bij T&O auto’s een auto in consignatie gekocht, oftewel de auto werd in opdracht van een externe partij verkocht. De verkopende partij was nogal … stug en kortaf in de communicatie, maar Ton (van T&O auto’s) zorgde voor een uitstekende bemiddeling waarbij we uiteindelijk naar een overeenkomst konden werken. Inmiddels zijn we een week verder en kan ik met een glimlach terugkijken naar het proces, ik hou het maar op passie van de verkopende partij en terecht, de auto die ik er heb gekocht is ronduit perfect. Het prettige in de communicatie met T&O auto’s is het direct en transparant zijn, maar wel met respect. Ton is een “mensenmens” in tegenstelling tot het stereotype autoverkoper die er om bekend staan mooie beloftes te doen, tot aan de deur, daarna mag je het zelf oplossen. Het ontvangst is verder goed, de werkplaats oogt professioneel en afspraken worden nagekomen.

Hi Ingmar, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met jouw nieuwe perfecte auto. De service en communicatie staan bij ons op nummer één, daarom is jouw beoordeling een heel mooi compliment. We wensen je veel rijplezier toe en als je ons nog eens nodig hebt in de toekomst, ben je altijd welkom. 😊 Groet, Het T&O Team

Fijn bedrijf

We zijn erg goed geholpen in onze zoektocht naar een nieuwe (tweedehands) auto. Er is geen sprake van opdringerige verkoop, Ton geeft je de ruimte om rustig rond te kijken en waar nodig licht hij geduldig zaken toe. Erg blij met de keuze voor dit autobedrijf (en de auto natuurlijk!)

Hi Kevin, Bedankt voor je mooie recensie. We wensen je veel rijplezier toe met je auto! Groetjes, Het T&O Team 🚗

Super fijn

Hele fijne eerlijke mensen

Hi Ricardo, Dankjewel voor je vijfsterrenreview en het mooie compliment! 👍 Groetjes, Het T&O Team

Middenweg 141 A

1394AH Nederhorst den berg