Heel erg behulpzaam en meedenkend

Hele goede ervaring met de aanschaf van een auto. Er werd meteen goed meegedacht in de opties en ook wat logisch is. Je merkt dat het echt een garage is met kennis van en liefde voor de auto's.

Hi Jokko, Bedankt voor je vertrouwen in ons en de mooie review. We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen met het vinden van een nieuwe auto. Veel goede kilometers toegewenst! Groetjes, Het T&O Team

Prettige ontvangst in het museumkantoor

Dit bedrijf kwam op mijn PC-scherm via de ANWB site. ANWB + Bovag bij T&O. Heel tevreden met mijn als nieuw lijkende Nissan.

Hi Hans, Fijn dat je ons hebt weten te vinden via ANWB en je blij bent met je nieuwe Nissan. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! πŸ‘ Groetjes, Het T&O Team

Zeer tevreden!

Ik heb een aantal weken geleden een fiat panda gekocht bij T&O auto's en ik ben er ontzettend blij mee! Ik ben zeer tevreden over de service die ik heb ontvangen tijdens het aankoopproces.

Hoi Liset, Supergoed om te horen dat je blij bent met je Fiat Panda. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en bedankt voor het schrijven van de mooie recensie! πŸ˜ƒ Groetjes, Het T&O Team

Fijne partij!

Al jaren een betrouwbare partij voor de aankoop van een auto en voor onderhoud

Hoi Chiel, Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Leuk om zo'n positieve recensie te lezen. We wensen je veel goede kilometers toe! 😊 Groetjes, Het T&O Team

Uiterst betrouwbare garage. Schitterende auto op leeftijd gekocht. Er zijn kosten noch moeite gespaard om de auto in perfecte staat te brengen. Vriendelijke, behulpzame en kundige mensen. Ook de after-sales is prima. Je wordt goed en vakkundig tewoord gestaan en geen vraag is teveel. Er is meer aan gedaan dan ik had kunnen wensen. Hartelijk dank voor mijn mooie auto!

Hi Manuela, Leuk om je positieve review te lezen. Fijn dat we je goed hebben geholpen en je vragen konden beantwoorden. Veel rijplezier met je nieuwe aanwinst! πŸš— Groetjes, Het T&O Team

Zeer vriendelijk ontvangst en de verdere afhandeling was ook prima.

Bij binnenkomst stap je een museum binnen wat direct al een geweldige indruk geeft. De ontvangst was zeer vriendelijk meteen aan de koffie en leuke gesprekken. De aankoop van mijn nieuwe auto ging ook soepel. Bij het ophalen van mijn nieuwe auto was ik blij verrast. De trekhaak was zwart gemaakt.(deze was roestig) En de auto was gepoetst en zeer schoon. Dus zeer tevreden over deze garage! Ik zeg - Het mag wel zo!

Hoi Tiemo, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons. Goed om te horen dat je blij verrast was toen je de auto kwam ophalen, daar doen we het tenslotte voor. πŸ˜ƒ Veel goede kilometers toegewenst! Groetjes, Het T&O Team

Samen met mijn vriendin een auto gekocht. Waren nog wat op- en aanmerkingen aan de nieuwe auto, maar dat hebben ze allemaal opgelost voordat we de auto gingen ophalen. Oude auto erop in kunnen ruilen en nog een prima bedrag voor terug gekregen. Zijn ook zeer vriendelijk en geven goed advies. Aanrader!

Hi Maikel, Leuk om je positieve recensie te lezen. Fijn dat we alles goed hebben opgelost en jullie het juiste advies hebben kunnen geven voor de aankoop. Veel rijplezier met jullie nieuwe auto! πŸš— Groetjes, Het T&O Team

Betrouwbaar garagebedrijf die je zeker moet bezoeken.

Ik kocht medio December 2023 een hele mooie Renault Capture. De auto had weinig kilometers gereden. Na een zeer prettig en open gesprek met Ton een proefrit gemaakt en besloten de auto te kopen. Vooral dit proces is mij erg goed bevallen en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Heb er inmiddels meer dan 2000 km probleemloos mee gereden. T&O Auto's is zeker een betrouwbare plek als je op zoek bent naar een gebruikte en betrouwbare auto.

Hi Eric, Fijn om te horen dat je het aankoopproces zo goed hebt ervaren en je blij bent met de Renault Captur. We wensen je nog veel goede kilometers toe en bedankt voor je mooie recensie! 😊 Groetjes, Het T&O Team

Uitstekend geholpen door Ton van T&O

Zijn zeer goed geholpen en wat een leuke zaak in Amerika vibe. Ook na aankoop konden we terecht met vragen. Zeker een aanrader!!

Hoi Paul en Patricia, Wat een mooi compliment dat jullie de zaak zo leuk vinden! Blij om te horen dat we jullie vragen goed konden beantwoorden. Mochten jullie ons nog eens nodig hebben in de toekomst dan staat onze deur altijd open. Groetjes, Het T&O Team

De eerste indruk is waar kom ik nou terecht. Maar dan krijg je de verkoper te spreken en word je zeer vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen. Vandaar ook ons 5 sterren. We hebben daarom ook daar onze andere auto gekocht.

Hi Cor, Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen bij het vinden van een auto. We wensen je veel goede kilometers toe. Bedankt voor de mooie vijfsterrenrecensie! ⭐ Groetjes, Het T&O Team

Hele goede service

De eerste auto voor mijn dochter hier gekocht. Een Renault Twingo. Leuke auto met weinig km. Service van de eigenaar is heel goed.

Hi Yara, Fijn om te horen dat we je dochter goed hebben geholpen bij het vinden van haar eerste auto. Veel goede kilometers toegewenst met de Renault Twingo! πŸš— Groetjes, Het T&O Team

Super klantvriendelijk

Uitstekend Tom denkt met je mee !

Hi, Bedankt voor je 5-sterrenreview! Fijn dat we goed met je mee hebben kunnen denken. Groetjes, Het T&O Team

Perfect!

Afgelopen jaar kocht mijn moeder een paarse Fiat Panda. Bij de aankoop werden wij al zeer vriendelijk geholpen. Helaas had mijn moeder pech en ging de Panda vorige week kapot. Gelukkig had ze 12 maanden garantie. Even gebeld en TNO kwam snel de auto halen om hem te repareren. Dit werd erg snel gedaan, wat echt top is!. Toen de auto terug werd gebracht, waren ze de keuring vergeten. De Panda werd weer netjes meegenomen om te keuren. Ook dit was zeer snel en top geregeld. Mijn moeder is ontzettend blij dat ze haar auto bij TNO kocht, wat een goede service?? DANK JULLIE WEL!

Hi Caroline, Bedankt voor je mooie recensie. Autopech is vervelend en we zijn blij dat we het goed voor je moeder hebben kunnen oplossen. Service en de klant zijn hier prioriteit nummer 1: mooi dat jullie dit ook zo hebben ervaren! Mocht je moeder ons nog een keer nodig hebben, dan weten jullie ons te vinden. πŸ€— Groetjes, Het T&O Team

Aardig personeel en goed geholpen bij het zoeken van me eerste auto

Hoi Mike, Superleuk dat je bij ons je eerste auto hebt gekocht. πŸš— Veel goede eerste kilometers toegewenst en bedankt voor je positieve recensie! Groetjes, Het T&O Team

Zeer goede met de man daar

De man ben altijd klaar om te helpen dus is zo een mooi zak.

Hoi meneer Fernando, Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en je onze zaak mooi vindt. ✨ Bedankt voor de positieve recensie! Groetjes, Het T&O Team

fijne service

echt een aanrader vriendelijke mensen goede service en de wijn was echt lekker.

Hi, Leuk zo'n review, dankjewel! Top dat de service goed was en de fles wijn die je meekreeg goed smaakte. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 😊 Groetjes, Het T&O Team

Top en een eerlijk bedrijf

Perfecte service was jaren geleden al klant en be er weer terug gekomen

Hi Sylvia, Fijn dat je je weg naar ons hebt teruggevonden. πŸ˜ƒ Blij om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en bedankt voor de positive recensie! Groetjes, Het T&O Team

Super club !!

Goede service, ook voor de APK en ruim aanbod van jonge auto's met weinig kilometers.

Hi meneer Winters, Bedankt voor je mooie recensie. Fijn dat we je een goede service hebben geleverd. Je bent altijd welkom als je ons nog eens nodig hebt! Groetjes, Het T&O Team

Goede en vriendelijke service

Wordt top geholpen. Doen geen onnodige kosten en anders overleggen ze. Overleggen ook wat ze gaan doen. Vriendelijk en fijn dat een leenauto mogelijk is. Kortom top garage

Hi Ankie, Mooie recensie, bedankt daarvoor! Communicatie naar de klant is bij ons belangrijk: fijn dat je dit zo positief hebt ervaren. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden. ☺️ Groetjes, Het T&O Team

Persoonlijk, professioneel en ontspannen

Een prachtige nieuwe occasion met lage kilometerstand. Een fijne klantervaring vanaf het eerste mailcontact tot en met de overdracht, met alle betrokken medewerkers.

Hi Jos, Dankjewel voor de mooie recensie. Goed om te lezen dat je zo positief bent over de klantervaring en overdracht. We wensen je veel goede kilometers toe! πŸ‘ Groetjes, Het T&O Team

In een woord SUPER, kundig, meedenkend, eerlijk, geduldig, oplosgericht, familiegevoel.

Uitstekend! De beste!

Hi I van Herk, Bedankt voor de mooie review! πŸ˜ƒ Groetjes, Het T&O Team

Mooie auto, vlotte afhandeling!

Hele mooie Kia bij Ton gekocht! Aardige man en goede auto!

Hi Bas, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen je veel rijplezier met je nieuwe mooie Kia! πŸš— Groetjes, Het T&O Team

Bedrijf dat vertrouwen uitstraalt en dat hoog in het vaandel heeft!

We hebben een Skoda Yeti gekocht. Deze ziet er als nieuw uit met een lage kilometerstand. We zijn er blij mee!

Hi Henk en Karin, Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de Skoda Yeti! Bedankt voor de vijfsterrenreview ⭐ en veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groetjes, Het T&O Team

Snel en goed!

Niet te beroerd om even een appje te sturen met een update, snel in de hulp en afhandeling en er wordt enorm met je meegedacht. Hele fijne ervaring met T&O!

Hi Suzanne, Dankjewel voor je mooie recensie. We zijn blij om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Mocht je ons nog eens nodig hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden! 😊 Groetjes, Het T&O Team

Super aardig en recht door zee

Eindelijk eens een garagebedrijf die vertrouwen uitstraald , snelle afhandeling , super service Ik heb mijn auto ( VW Tiguan) nu een paar dagen en ik ben er zeer tevreden over , ik zou T&O. Auto dan ook zeer aanbevelen …

Hi Pieter, Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen en we vertrouwen uitstralen! Leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe VW Tiguan. Bedankt voor je recensie en we wensen je veel goede kilometers toe. πŸš— Groetjes, Het T&O Team

Middenweg 141 1394AH Nederhorst den berg