was er voor de eerste keer prima service

een zeer goede service en zeer betrouwbaar

Het schakel mechanisme van mijn Ibiza was versleten. De pook kwam omhoog bij het schakelen naar \"achteruit\". Dit is keurig verholpen en mijn Seat schakelt weer als een zonnetje. Bij een afspraak voor een kleine beurt, even nagebeld of er ook een APK bij kon, dit was geen probleem en ik kan weer een tijd vooruit!

Nog maar net klant bij jullie een keer geweest. Eerste indruk zeer goed,hangt een goede sfeer en voel me na 1 keer reeds welkom.

Ben ongeveer 10 jaa klant bij autotechniek Holtjer,tot volle tevredenheid. Ze zijn eerlijk en komen hun afspraken na.Ze geven vriendelijk een goed advies,in een goede sfeer.

Dit is een bedrijf dat gebruikt maakt van alle moderne technieken, maar met die gezellige ouderwetse mentaliteit dat de klant geen nummer is.

• Reden bezoek Andere reden

Wij zijn al jaren tot volle tevredenheid klant bij Autotechniek Holtjer. Ze zijn eerlijk, recht door zee, en doen wat ze beloven of met je afspreken. Geen verrassingen achteraf, altijd een goed advies. Daar zouden veel garages een voorbeeld aan kunnen nemen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ban al jaren klant van Autotechniek Holtjer. Het hele team is vrouw- en klantvriendelijk. Ze denken mee, doen goede voorstellen en leggen uit wat de oorzaak en de oplossing is. Bovendien zijn ze eerlijk en betrouwbaar. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Zeer klantgerichte service en advies, je wordt erg vriendelijk benaderd.

Dit is een vriendelijk, klantgericht bedrijf, zeer deskundig en buitengewoon betrouwbaar. Dit geldt ook voor de medewerkers.

9 jaar geleden auto gekocht en ik rij er nog steeds mee met volle teveredenheid. Staan altijd voor je klaar met een vriendelijk, warm woord, helpen je altijd goed, denken mee. Kwalteit en goede services, top!

Zeer persoonlijke vriendelijke service, grote vakkennis aanwezig. Nooit het gevoel dat het alleen maar om geld gaat, Holtjer begrijpt heel goed dat een auto ook emotie kan zijn!

Goed !! Met een (vrij) nieuwe auto ben je hier aan een goed adres, maar ook met een heel oude auto (Opel Ascona 16S 1983, 615000 km). Nette behandeling en goede uitleg van de reparatiepunten.

Uitstekend bedrijf, verstand van en passie voor techniek en geeft een prima service. Ben er al meer dan tien jaar tevreden klant.

Klant vanaf het eerste uur en meerdere auto\'s gekocht via dit bedrijf. Altijd prima geholpen. Met name in het oplossen van niet alledaagse problemen is dit bedrijf sterk. Momenteel zelfs mijn leaseauto hier in het onderhoud. Echt een aanrader.

• Reden bezoek Andere reden

Een zeer vrouwvriendelijk bedrijf. Altijd bespreken wat te doen bij een onderhoudsbeurt. Gebeld worden als iets anders dan de afspraak gedaan moet worden. De firma en al het personeel staan altijd voor je klaar. We zijn al van het begin af klant bij deze firma en kochten er meerdere nieuwe auto\'s

De eerste garage waar ik vertrouwen in heb. Ongeveer 4 jaar geleden heb ik deze garage ontdekt, via onze buren. het heeft dus 25 jaar geduurd voor ik echt tevreden was met een garage.

Cornelis de Vriesweg 38 1746CM Dirkshorn

224551 240