Vlot en klantvriendelijk en ook nog deskundig.

Dit keer alleen de winterbanden verwisselt , vlotte behandeling en binnen de afgesproken tijd.

goede afspraken en tevreden

Bandenwissel volgens afspraak vlot uitgevoerd naar volle tevredenheid.

Top bedrijf, met goede service

Goede service, en wijze raad. Mooi bedrijf om auto te kopen!

Auto was zoals omschreven en op de foto's stond. Prima geholpen, zowel telefonisch (moesten toch een stukje rijden) als ter plaatse. Prettig zaken doen.

Heel goed bedrijf

Fantastische hulp bij garage Andringa.

Woon nog niet zo lang in Burgum. Door omstandigheden 3x de hulp van Andringa nodig gehad. Werd onmiddellijk geholpen tot mijn volle tevredenheid. GEWELDIG !.

een prima ervaring

Afgelopen week voor apk keuring en jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de auto geweest ,alles naar overleg nagekeken en naar wens afgehandeld. Dik tevreden.

Vlot, klantgericht, betaalbaar

Ik werd meteen geholpen met mijn lekke band. Vriendelijke bejegening. Goede adviezen. Zeer tevreden.

Goede service, volle tank benzine bij aflevering.

Hét autobedrijf waar service en kwaliteit écht wordt waargemaakt!

Voor een tijdje geleden had ik een Ford Ka gekocht. Prima auto. Alleen vanwege rugklachten kon ik hierin niet zitten. Andringa heeft dus zonder problemen binnen een paar weken zo ingeruild voor een andere pasbare auto. Deze auto had flink wat onderhoudsachterstand maar ze hebben alles in A-kwaliteit hersteld en afgeleverd. Er is niet één onderdeel half afgeleverd. Zelfs de stoelzitting is vervangen door nieuw, ondanks de leeftijd van de auto. Voor mij is het topbedrijf in service, communicatie en het meedenken van de klant. Zij werken oplossingsgericht in alle opzichten. Bedankt!!

Prima service, snel auto gevonden die ik wou.

Opdracht gegeven om auto te zoeken binnen paar dagen al een auto voor me

Zeer professioneel

Ik ben al 2 jaar klant bij deze auto garage. Zeer proffesionele autogarage die ook meedenkt met de klant. Houd zich aan de gemaakte afspraken en belt als er nog een mankement aan de auto gevonden wordt. Ik kan deze garage iedereen daarom ook aanbevelen!

Altijd een vriendelijke en professionele behandeling als klant zijnde!

Ik kom hier nu een paar jaar als klant en heb niks dat positieve ervaringen gehad, zowel met reparaties dan wel met het kopen van een auto! Ik heb net weer een andere auto gekocht hier en ik weet dat ik hier eerlijk en oprecht als klant wordt behandeld!!

Hier kom ik graag terug!

De eerste indruk van Garage Andringa is de moderne website. Heel toegankelijk. De website navigeert de klant snel naar waar hij/ zij op zoek naar is! Garage Andringa is een betrouwbare, klantvriendelijke garage. Het onderhoud van mijn VW en de APK zijn ook deze keer weer prima uitgevoerd. Er werkt deskundig personeel die samen een prima team vormen. Garage Andringa geeft passend advies. Denkt met je mee! Ze zijn duidelijk over de kosten. Professionele houding en komen de gemaakte afspraken altijd na. Garage Andringa staat voor je klaar! De klant is in vertrouwde handen! Je rijdt met een veilige auto weer naar huis. Tot ziens, Garage Andringa!

Zeer tevreden over de kwaliteit en service van dit bedrijf.

Mijn vader en ik nemen beide de auto mee hier naartoe. We zijn erg tevreden over de service en we worden altijd super geholpen.

Vriendelijke mensen. Goede service.

Kom hier al vanaf de eerste dag datze geopend zijn. Altijd netjes geholpen en reparaties in prima overleg.

Klantvriendelijk

Inmiddels 3 auto's van Andringa gekocht. Belt altijd eerst even bij onverwachte dingen. Meedenken.

Klantvriendelijk,vakkundig en snelle afhandelIing

Vorige week gebeld en maandag kon ik de auto brengen voor een grote beurt(inkl. APK) Op het eind van de middag heb ik hem weer opgehaald !!! In de loop van maandagmiddag heb ik ff gebeld of hy ff by de boot kon kijken want die wilde niet starten!! Hij kwam direct maar kon hem ter plaatse niet repareren wel met een schroevendraaier op gang gebracht en vanmorgen ff nader bekeken en de kontaktdraden wat vaster gemaakt en een zekering vernieuwd en hij liep weer!! Andringa bedankt voor zowel auto als boot.De vakkundigheid en vlotte manier van het onderhoud van de auto en reparatie van de boot!!!!!!!

altijd super service!

meerdere auto's in onderhoud en altijd geweldige service ook niet te beroerd je eens op zaterdag te helpen als de nood aan de man is (lekke band)

Een snelle en goede service

Vriendelijk personeel en snel geholpen. Direct vast gesteld wat er defect was en ze hebben het direct gerepareerd. Dat noem ik nog eens een goede, snelle en vriendelijke service. Als er weer iets met de auto is komen we hier zeker terug.

Meteen geholpen ondangs drukte zeer proffessioneel

professionele uitstraling

het is een goed bedrijf wat aan te bevelen is

auto rijd weer prima na reparatie bij j b andringa

een zeer goede garage goed en kundig personeel.

minimaal 20 jaar al klant en zeer tevreden!

top

goed bedrijf vriendelijke mensen snelle service.

Over Bosch Car Service