Uistekende service

Kom regelmatig langs en word keurig en goed geholpen! Bedankt voor de goede service! Met vriendelijke groet, Bern

Betrouwbaar

Staan altijd voor je klaar

Dik in orde

Voor de 1e keer naar Andringa geweest. Vriendelijk ontvangen en correcte behandeling. Prima bedrijf. Geen verrassingen achteraf.

Altijd keurig volgens afspraak,en hele goede en vriendelijke service.Zeer tevreden.

Netjes geholpen al 20 jr klant zowel met auto als camper

Omschrijvijn als boven

Eerlijk, meedenkend en snel!

Klantvriendelijk

Denkt mee, maakt waar wat ze zeggen

Correct, en vriendelijk behandeld

Voel me er thuis!

Snelle goede service

En een mooie prijs

Het werd een prima ervaring zoals altijd

In Autobedrijf J.B. Andringa hangt altijd een vriendelijke sfeer en weet je je omringt met de professionaliteit van de medewerkers. Ik vertrouw er dan ook altijd op dat ik na de APK-keuring en het onderhoud aan mijn auto, weer zo vlug als de wind naar huis kan rijden. In goed overleg wordt vooraf besproken wat er aan de auto gaat gebeuren en ook tussentijds wordt er gevraagd of je akkoord gaat met waar de monteurs mee bezig zijn. In een woord: PRIMA! De volgende keer ga ik zeker weer naar Autobedrijf J.B. Andringa. Je komt er gewoon voor het plezier en je rijdt veilig weer naar huis!

Vriendelijk en behulpzaam

Gewoon goed

Vriendelijk personeel en goede recensies

Vriendelijk personeel en goede recensies

fantastisch

De reparatie kan er wel even tussen door. Ik blij en geen lekkage meer

topteam is het!

het Andringa team staat altijd klaar zeer servicegericht en levert zeer goed werk af! Wij zijn met meerdere auto's al decennia klant bij Jan Berend Andringa

service is naast onderhoud uitstekend

onderhoud en service zijn naar volle tevredenheid

Goed geregeld

Netjes geregeld

Super !

Top bedrijf !

Prima service!

Klantvriendelijk en goede service

Onlangs voor grootonderhoud en APK binnen geweest > reparaties werden tijdig overlegd en naar wens afgehandeld. Wederom dik tevreden.

Goede en kwalitatieve service

Niks op aan te geven. Geweldig bedrijf met goede service

Prima service.

Snel geholpen.

Snelle service redelijke prijzen

Mensen met kennis van zaken, denken mee en er is altijd wel een oplossing te bedenken Mocht de auto onverhoopt niet " op tijd" klaar zijn is er altijd wel een leenauto.

heel meedenkend en ervaren

denkt mee met de klant en levert goed advies en werkzaamheden.

Een tópautobedrijf waarin je nog échte service en kwaliteit krijgt!

Inmiddels heb ik bij Autobedrijf Andringa al mijn derde auto gekocht. Mijn ervaring is dat ze met je meedenken in alle opzichten. Ze bieden een goede kwaliteit in aflevering en reparaties worden uitgevoerd met kwaliteitsonderdelen. Er is altijd vervangend vervoer. Ik zou zeggen als je op zoek bent naar een vervangende auto en je wilt kwaliteit voor een schérpe prijs zoek dan niet verder. Hebben ze niet wat er staat dan vinden ze die voor je. Ze zijn ook het soort bedrijf dat met je meedenkt als er problemen zijn. Wat het ook is ze vinden een oplossing die past bij jou als klant. Voor mij is het een topbedrijf in aanschaf, onderhoud en persoonlijk contact. Autobedrijf Andringa is een van de weinige bedrijven waar de klant nog écht centraal staat in alle opzichten en dat mist bij veel autobedrijven.

Over Bosch Car Service