prima garage

In januari mijn auto hier gekocht. Super vriendelijke mensen. Niet opdringerig en wilden overal in meedenken. Zo wilde ik graag sensoren op mijn auto. Dit was geen probleem en deze zijn er zeer netjes opgezet. Bij het ophalen van de auto werd zelfs mijn telefoon nog geïnstalleerd.

Zeer klantvriendelijk

Een zeer klantvriendelijk en service gericht autobedrijf. Komt gemaakte afspraken na plus extra’s, in mijn geval 4 nieuwe banden zonder dat hier om gevraagd is.

Uitstekend geholpen!

Verkoper Dennis heeft ons prima geadviseerd en afgelopen vrijdag heb ik mijn VW E-Up opgehaald. Autobedrijf Schmidt heeft de taal in de auto van Duits naar Nederlandstalig omgezet, dat hoefde ik zelf dus niet te doen! Daarnaast heeft Dennis uitgelegd hoe de laadkabels werken en mijn mobiel via Bluetooth gekoppeld met de auto, kortom: bij het wegrijden in deze elektrische auto hoefde ik me niet meer druk te maken om bijzaken maar kon direct genieten van deze prachtige VW E-Up!

Uitstekende service , wat ze zeggen komen na Peugeot 107 gekocht , wat aangegeven was bij de verkoop qua punten zijn netjes nagekomen. Aan dit autobedrijf kunnen vele autobedrijven nog een voorbeeld aannemen. Super gedaan Zal dit bedrijf zeker aanraden

Prima garage

Keurig behandeling

Klantvriendelijk, mens vriendelijk

Is bereid om in oplossingen te denken. Heeft gevoel voor de mens die een auto koopt.

Professioneel bedrijf met luisterend oor

Fantastisch geholpen, net bedrijf wat luistert naar de klant haar wensen. Zeker aan te raden!

Goed geholpen en erg blij met mn nieuwe auto!

perfect en echt zeek nette afhandeling.

als kwaliteit en helderheid wil zou ik zeker voor deze garage gaan .

Mijn Passat hier geruild. Vriendelijk en zeer deskundig. Er werd een stuk mee gereden in de nieuwe Passat om alles uit te leggen. En hulp bij programma's op Phone. Bedrijf is een echte aanrader.

Netjes en zeer goed bedrijf.

Eerste ervaring is de beste ervaring. Meteen een klik. Hr Smidt ging zelf even mee in de aan te kopen Auto. Duidelijke uitleg en zeer vriendelijk. Autobedrijf Smidt is voormij een aanrader.

Netjes en zeer goed bedrijf.

Netjes een zeer behulpzaam.

Mijn auto bij autobedrijf Smidt ingeruild. Er was meteen een klik. Duidelijke uitleg van de nieuwe auto, en tijdens het proefrijden ook e.e.a toegelicht. Ik was blij verrast en vind autobedrijf Smidt een aanrader!

Goed geregeld, komt afspraken na.

Goed geregeld, komt afspraken na.

Snel geholpen

Goed en direct geholpen uitstekende service

Mijn vorige auto liet mij voorgoed staan en een andere uitgezocht bij dit autobedrijf. De aflevering van mijn auto werd naar voren gehaald omdat ik echt niet meer zonder auto naar mijn werk kon komen. Super service.

Zeer goed geholpen

Ben goed geholpen vriendelijke mensen zeer nette garage mijn nieuwe auto keurig afgeleverd raad autobedrijf Schmidt zeker aan.

Goede service en nakomen afspraken

Goede service . Nette afspraken . What you see is what you get!!

Uitstekende klantvriendelijkheid

Wij zijn keurig geholpen en hebben in alle tevredenheid een goede koopovereenkomst gesloten

Geweldige service en prima bedrijf!