Tot in de puntjes geregeld, topservice

Prettig contact, ongedwongen, alles op basis van vertrouwen. Ondanks de afstand geen seconde spijt van onze keuze om hier een auto aan te schaffen!!!

Klantonvriendelijk

Wij komen met onze beide auto's bij deze garage, er was een afspraak gemaakt voor onderhoud, echter hadden wij die dag een begrafenis, mijn man heeft contact opgenomen en gevraagd of we de auto de avond van te voren mochten neerzetten en onze dochter of haar man de auto weer op zou halen mochten we niet op tijd terug zijn, geen enkel probleem, mijn man belde aan het einde van de middag omdat we niet op tijd terug zouden zijn, moesten uit Borsele komen, ja de auto is klaar, fijn stuur je dan de factuur op, nee die moet je bij de balie voldoen, pff opnieuw uitgelegd, ok dan mail ik hem... mijn schoonzoon komt aan de balie en krijgt de auto niet mee als hij de factuur niet betaald, dat doet hij dus... ik ben laaiend en bel op, ja ik weet niet wie je bent en wie er aan de balie staat, wat een man, daar komen we nooit meer.

KLANTVRIENDELIJK

Klantvriendelijk, goede service

Mijn ervaring is prima

Het gehele SCHMIDT team is professioneel. Zij zijn klantgericht, probleemoplossend en uiterst vriendelijk.

Top kwaliteit voor goede prijs

Ja goede auto weten te vinden bij de heren van Schmidt, echt een leuke POLO. Dank voor de goede hulp. Miste alleen het bakkie koffie, haha!

Zeer goed autobedrijf

Mijn Audi A1 uit 2010 met voor de leeftijd zeer weinig kilometers gekocht met verse APK, controlebeurt en 12 maanden BOVAG garantie bij de prijs inbegrepen en dat is heel bijzonder, omdat je daarvoor bij de meeste bedrijven op Autotrack nog zo'n € 1000 extra moet betalen.

Wij hebben vorige week een auto gekocht bij Schmidt. Wij zijn prima geholpen. Van begin tot eind.

Top bedrijf

Fijn bedrijf! Ik word altijd goed geholpen door Dennis en Niek.

Goed en duidelijk geholpen

Recht door zee

goede service. kennis van zaken

Zeggen niet alleen wat ze doen maar doen ook wat ze zeggen

Dennis regelt alles volgers afspraak.

Ervaren, sociaal en zeer klantvriendelijk personeel!

Zeer tevreden over onze aankoop bij Schmidt! Goed personeel en zelfs de auto iets langer kunnen laten staan, zodat wij gebruik konden maken van subsidie! Top bedrijf!!

Knappe auto voor een knappe prijs

Wat er in de beschrijving staat van je advertentie klopt niet helemaal. Een paar opties dat niet op de auto zit. Toch de auto gekocht en ben er zeer blij mee. Rijd prima.

Aanschaf occasion

Vanaf eerste telefonisch contact tot aan de daadwerkelijke levering van onze auto zijn wij op professionele wijze door Dennis geholpen. Wat ons direct heeft aangesproken in de manier waarop Schmidt zich presenteert; geen onduidelijke randvoorwaarden en of kosten. De genoemde verkoopprijzen is waar men vanuit kan gaan. We hopen nog vele jaren van onze auto te kunnen genieten.

Snelle afwikkeling en een goed persoonlijk contact.

Vriendelijk en behulpzaam

Afgelopen week een Hyundai Kona gekocht bij autobedrijf Schmidt. Hierbij erg vriendelijk geholpen door Dennis. Een fijne proefrit gehad, auto binnen een korte periode gereed gemaakt voor het ophalen. Bedankt !

Zeer positieve indruk van Schmidt

Mooie auto gekocht bij Schmidt voor een goede prijs. Proefrit maken zonder gedoe en in alle vertrouwen. Auto is keurig netjes afgeleverd met een nieuwe APK, nieuwe voorbanden (terwijl dat laatste niet besproken was) en een jaar garantie. Toen ik de auto ging ophalen hebben ze zeer uitvoerig de tijd genomen om me alles uit te leggen (want ik had nog geen ervaring met hybride). Ik ben altijd een beetje op m'n hoede voor autoverkopers maar over Schmidt kan ik eigenlijk (tot nu toe) alleen maar positieve dingen zeggen.

Super goed

Afgelopen week een mooie auto gekocht super verkoper eerlijk en netjes geholpen wij komen zeker terug

Goed geholpen bij keuze nieuwe auto.

Wordt altijd netjes en goed geholpen.

Goede persoonlijke contacten

Verkopers begrijpen wat ik wil en regelen het. Top

Super goed geholpen en schmidt heeft een super service

Ik kom al jaren bij schmidt en heb er al meerdere auto’s gekocht. Zowel privé als zakelijk. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Bijzonder goed.

Ervaren personeel met vlot persoonlijk contact. Top!

Prima service en goede uitleg functionaliteiten nieuwe auto

Alles was prima geregeld, auto stond klaar en uitleg was erg goed. Relaxed een auto gekocht…

Prima geholpen!

Prima en goed geholpen! Alles verliep vlot!

Geweldig bedrijf

Vandaag mijn Renault captur opgehaald, auto stond er als nieuw bij van binnen en buiten. Ook de service en ontvangst is erg goed. Ook de garantie zit gewoon bij de prijs in 1 jaar bovag garantie dit maak je tegenwoordig niet snel mee. Dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen