Prettige omgeving met betrouwbare mensen

Tweedehands Grand Picasso gekocht bij Lijzenga. Helaas technische problemen wat natuurlijk kan gebeuren. Hiervoor nam Lijzenga zonder slag of stoot de volle verantwoordelijkheid (ik had Bovaggarantie) Omdat ik geen goed gevoel meer had bij deze auto, heb ik hem kunnen ruilen. Hiervoor hebben we een coulante regeling getroffen. Dus, ondanks technische problemen, een prima gevoel overgehouden aan de firma Lijzenga!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn altijd goed. Deze week met pech stil komen staan (wiel viel onder de auto vandaan), garage Lijzenga gebeld en ze zijn meteen gekomen om hulp te bieden. Mijn Auto is door Lijzenga opgehaald een meegenomen naar Damwoude, de auto is hier verder hersteld. Omdat ik ineens zonder auto zat en toch wel geschrokken was, ben ik door personeel van Lijzenga thuis gebracht. Net als altijd goed op de hoogte gehouden over hoe het er voor stond met de auto. Er is mij goed verteld wat er allemaal gedaan is aan de auto en wat ik kan doen om de schade die ontstaan is, te herstellen. Al met al een hele fijne service en opvang na dit pech geval.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijke autohandelaars zijn zeldzaam maar dit is er eentje.

Top citroen grand piccaso uit 2017 gekocht. Wij zijn er super blij mee. 3de auto die ik bij deze dealer heb gekocht. Goed gedaan Anne Lijzinga. Top citroen grand picasso út 2017 oankocht. Wy binne der super bliid mei. 3e auto kocht ik by dizze dealer. Goed dien Anne Lijzinga.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg goede ervaring gehad met dit bedrijf. Op marktplaats een auto gezien, een week later opgehaald en mijn oude auto met schade probleemloos ingeruild. Fijn contact met het bedrijf via de chat en whatsapp. Bij aankomst werd ik goed ontvangen met een bak koffie een praatje en na afloop een bloemetje! De auto die ik heb gekocht rijd als een zonnetje. Zeer tevreden en kom hier zeker terug voor mijn volgende wagen.

Vakkundig en snel geholpen alles verliep volgens planning.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooi bedrijf een echte Citroen garage en met super recensies en precies de auto die ik zocht voor een redelijke prijs en met mijn kleur rood een Ara Picasso met automatische versnelling die ik nodig had omdat ik niet kan schakelen! Op zaterdag de auto helemaal vanuit Maastricht de auto betaald en meegekregen! Maar de tank was bijna leeg en dus eerst een tankstation opgezocht om te tanken en wat bleek: het motorstoringschalmpje brandde en omdat het zaterdag was ben ik maar die 335 km gereden met de auto omdat ik 1 maand garantie had! Op maandag thuis direct naar de citroen garage in beek Limburg gegaan omdat er een onbalans in de banden was1 De achterbanden waren totaal niet uitgebalanceerd en bij controle bleek dat de motorstoring zat in de lambdasonde zat die de emissie regelt! Ook bleek er geen wieldopsleutel aanwezig te zijn zodat ik het reserve wiel niet kan controleren! Omdat het voor mij 670 km was om deze service te krijgen hebben wij afgesproken dat de dopsleutel en de lambdasonde zou worden opgestuurd en dat gebeurde ook want de volgende dag kreeg ik deze met de post! Met de wieldopsleutel kon ik eindelijk het reserve wiel onder de wagen halen en daar moest ook de krik aanwezig zijn? Maar geen krik en een reserve wiel met scheuren en totaal versleten! Het verhaal was dat ik maar langs moest komen en het reserve wiel en de krik moest ik wel betalen! Het resetten van het systeem zou wel onder de garantie vallen! Dus werd ik op pad gestuurd met een motorstoring, geen bezine, geen krik en een totaal versleten reserve band die ik zonder krik en wieldopsleutel nooi had kunnen vervangen?

Citroën C5 gekocht en ingeruild . dit alles via de mail en telefoon met Anne Lijzenga. (ik kom uit Brabant)Zaterdags de auto opgehaald , na een proefritje een paar dingen aan gepast c.q. verholpen. Onderweg naar huis motorstoring!! , Eric van de Garage gebeld en advies gekregen om de ANWB even te laten kijken en daarna de auto terug naar Damwald te brengen. geen leen auto beschikbaar , dan neem de auto waar ik mee rij maar mee naar Brabant . zo terug gereden en de zaterdag daarop de(Kosteloos) gerepareerde auto opgehaald. Geen storing meer gehad . zeer goed geholpen door Garage Lijzenga. ben heel tevreden. Ger Adriaans (NB)

Citroën C4 gekocht, alles werd snel geregeld, waarvoor onze dank. Echter na een week ondervonden wij wat problemen. Na dit met het bedrijf besproken te hebben konden wij hem brengen naar de werkplaats. Het \"probleem\" is zonder morren en kosteloos verholpen. Dat is ouderwetse service, wij danken het team voor het meedenken naar de oplossing. Top!

Auto gekocht en diverse auto´s in onderhoud.

Reparatie aan remmen en bandenwissel achter. Alles is vlot en professioneel uitgevoerd, door vriendelijk en kundig personeel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

recent hier voor de tweede maal een occasion gekocht, ditmaal een mooie C6. Niet naast de deur (wonen in Santpoort), maar door eerdere ervaring niet getwijfeld. Kwamen ook niet bedrogen uit, noodzakelijke reparatie werd zonder mankeren uitgevoerd onder garantie, kregen gedurende een week een leenauto mee. Bravo!

Goede service, goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto, verkoper luistert goed naar de wensen van de klant. Kom hier zeker weer terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf. Vandaag een set nieuwe winterbanden laten monteren.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Sterk klantgevoel, service is uitstekend en de prijzen zijn goed.

Deskundigheid, meedenken. oplossinggericht maar ook ruimte voor je eigen mening. Kon mijn fantastisch XM niet meer onderhouden. Samen tot een goede oplossing gekomen. En rijd nu citroen xsara picasso. Op de kwaliteit ben ik niet achteruit gegaan.

• Reden bezoek Andere reden

Goede onderhoudsbeurt. Alleen de volgende dag de wegenwacht gebeld. Oude rubber van het oliefilter laten zitten. Wel een slordigheidje.

Vandaag is onze nieuwe auto Citroen Berlinga keurig afgeleverd in Tiel! Onze Youngtimer een Volvo S70 en een Toyota IQ hebben we in kunnen ruilen! Wat een vertrouwen....ongezien 2 auto\'s ingeruild en de nieuwe auto keurig aan huis afgeleverd! Een eerlijk betrouwbaar deskundig vriendelijk bedrijf!

• Reden bezoek Andere reden

Een garage die mee denk met de klant en kwam prijs ver onder de citroendealer dijkstra ligt Moet 70 kilometer er voor rijden elke kilometer waard

Prima kwaliteit, snelle service, vriendelijk en kundig personeel!

Aanschaf Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 2013 Na aanschaf wat problemen met de auto gehad die te maken hadden met fouten van Citroen. Problemen werden door Lijzenga goed opgelost.

Vandaag een Citroen Berlingo 2003 gekocht. zeer teveden over de behandeling en omgang met de klant onafhankelijk van het budget.

Weer een gebruikte citroen gekocht bij de specialist van Friesland.

Na aankoop van een Pluriel bleef het (open)dak een beetje lekken, de goot loopt bij harde regenval te snel vol en kan zijn water niet kwijt, een lastig op te lossen probleem. Dit autobedrijf heeft 3 pogingen ondernomen om het op te lossen, we kregen na de derde poging nieuwe stoelhoezen, om als er toch weer wat druppeltjes naar binnen komen, de stoelen droog blijven. Ook zijn beide stoelen grondig gereinigd van de ontstaande waterkringen, alles viel onder de gararantie en toch geen onvertogen woord, een aanrader !

Heel erg goede service. Vriendelijk geholpen

Altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je. Kundig personeel, eerlijk. Erg prettig bedrijf, het soort garage waar je als autobezitter naar op zoek gaat.

Conradi-Veenlandstraat 120

9104 BN Damwoude

Over Autobedrijf M. Lijzenga

Autobedrijf Lijzenga Damwoude is al jaren een begrip in de regio. Op zoek naar mooie occasions in Friesland? Dankzij de jarenlange ervaring wordt Autobedrijf Lijzenga met recht de specialist op het gebied van Franse auto’s genoemd. Uiteraard is ook ieder ander merk van harte welkom bij dit familiebedrijf in Damwoude. Onze vakbekwame monteurs en modernste diagnoseapparatuur staan garant voor gedegen auto onderhoud. Autobedrijf Lijzenga heeft altijd rond de 100 kwaliteitsoccasions op voorraad tegen een acceptabele prijs, die altijd worden geleverd met een nieuwe APK. Deze auto’s zijn voornamelijk van de merken Citroën en Peugeot. Door de verschillende afleverpakketten kunt u zelf kiezen waar u wel en niet voor wilt betalen bij de aanschaf van een andere auto! Benieuwd? U bent van harte welkom voor een proefrit of kennismakingsgesprek in Damwoude bij Autobedrijf Lijzenga in Friesland!