Wij hebben een zeer goede ervaring met autobedrijf Lijzenga

Ze geven je voor de volle 100% het gevoel dat jij als klant op de eerste plaats komt. ... ligt zeer hoog, er zouden een hoop garages een voorbeeld moeten nemen al 2 maal een goede prachtige auto gekocht en een goede inruilprijs voor de oude auto gekregen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service helder en duidelijk

Zeer positief goede communicatie.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

zeer klantvriendelijk, goede communicatie en voorlichting over reparatie en kosten

Mijn Citroen CX 2000 Super is met zorg gerepareerd tegen een alleszins redelijk factuurbedrag.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Auto weer helemaal top na grote beurt. Autobedrijf M. Ljzenga kan ik iedereen aanbevelen.

Zeer goed en goede sfeer.

Zeer goec

Al tijd prettig geholpen, snel en denken mrt je mee,

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

zeer klantvriendelijk en goede service

Ze hebben ons heel goed geholpen. Je merkt aan alles dat dit bedrijf gerund wordt door liefhebbers. We komen zeker terug.

Heel erg goed

Keurig geholpen en keurige auto kunnen ophalen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mooie auto gekocht met goede service

Via internet een leuke auto gevonden en een aardig bod op mijn auto. Vanuit Alkmaar die kant op gereden en de deal was snel gemaakt. Vlak na ophalen een kleine storing, maar deze werd gelijk hersteld op de zaterdagmiddag.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een autohandelaar waar je een naam bent en geen nummer

Via telefoon en Whatsapp een deal gesloten over een grand c4 picasso. Een redelijke prijs voor mijn 17 jaar oude brikkie gekregen. Een maal thuis, bleek het witte nummerbord te ontbreken, ik heb immers een auto met trekhaak gekocht. Even contact en 2 dagen later het nummerbord in huis, splinternieuw. Ik ben vanuit Amsterdam helemaal naar Damwoude gereden voor deze deal, maar dat was het zeker waard. Rustige mensen die de tijd voor je nemen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vandaag een prachtige Porsche Panamera mogen halen , NIek bedankt voor de goede service, Anderhalf uur moeten rijden maar dubbel en dwars waard , jongens bedankt voor deze mooi auto en een garage om zeker terug te komen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Alles via de app en mail geregeld!! Geen gezeur en afgekraakt van de in te ruilen auto, gewoon geleik een goeie prijs voor onze a3 gekregen(kunnen andere garages een voorbeeld aan neme,) En nu een super mooie outlander plughybrid, Inc 6 mnd garantie, Kom hier zeker terug Fam wagenaar

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijke prijs en snel geholpen

De turbo van mijn Volvo moest vervangen worden icm nog wat andere zaken. Ik heb Lijzenga gebeld en de situatie uitgelegd. Ze hebben goed meegedacht en mij voor een zeer schappelijke prijs (50% goedkoper dan 2 andere offertes) uit de brand geholpen. Vriendelijk en zeer kundig personeel, geen nummer maar een naam!

Kundig en vriendelijk personeel en snel geholpen

Kundig en vriendelijk personeel en snel geholpen

Servicegericht en vertrouwd adres

Bij de familie lijzenga voel je je thuis als klant. Geen nummer maar een naam. En meedenken met de klant en de hoogste service verlenen staat bij dit bedrijf voorop!

zeer tevreden

zeer tevreden

Prima bedrijf.

Ik kom hier al jaren met de Eend en bevalt me altijd prima. Daarom rijd ik hier, vanuit Leeuwarden, altijd speciaal naar toe.

Topservice!

Peugeot 208 langs gebracht omdat deze erg inhield / bonkte bij het optrekken. na een uitgebreide inspectie werd telefonisch medegedeeld dat er geen rariteiten zijn aangetroffen en dat het euvel verhielpen zou kunnen worden d.m.v. een update van het EBE. Tijdens de inspectie trof men ook een db-riem vol droogtescheuren aan. Voor beide reparaties werd een nieuwe afspraak gepland, werden de kosten helder geschetst en kon ik gebruik maken van een leenauto. Auto rijdt inmiddels weer als een zonnetje en ik zou Autobedrijf Lijzenga dan ook zeker aanbevelen.

positief en adeauaat reagerend

Bij storing van de auto wordt er snel gereageerd. Er wordt meegedacht en uitgelegd wat er aan de hand kan zijn. Er volgt een snelle reparatie en in no time is je auto weer beschikbaar.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super goed en netjes geholpen bij de aanschaf andere auto

Gisteren onze nieuwe auto opgehaal, Citroen C4 Grand Picasso, en stond helemaal netjes kllar op ons te wachten. De afhandeling was keurig en alle afspraken zijn goed nagekomen !! Prima bedrijf zeker aan te bevelen.

Top bedrijf

Inmiddels meerdere keren een auto aangeschaft, goede garantie voorwaarden, nette aflevering en er valt goed te overleggen...top bedrijf!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en je word zeer vriendelijk geholpen.

We waren op zoek naar een andere C3 onze oude was van 2006. Via de website hebben we de Citroen C3 uit 2017 gevonden die we mooi vonden . Op zaterdagmorgen 30-11-19 na de koffie zijn we naar Lijzenga gereden om hem te bekijken en te oriënteren . We konden rustig eerst zelf rond kijken en toen we naar binnen zouden gaan kwam de verkoper naar ons toe. Hij heeft de auto even verplaatst zodat we ook van binnen konden bekijken, hij vroeg of we ook een proefrit wouden maken. Tja dan ben je verkocht we waren snel klaar met inruil/prijs van onze ,, nieuwe'' C3. Vandaag 15-1-20 zijn we langs geweest om de nieuwe reservesleutel uit te lezen. We werden daar ook zeer goed op de hoogte gehouden en gebeld wanneer we langs konden komen.

Zeer goede behandeling

Klant vriendelijk en behulpzaam ervaring zeer goed.

Klasse

Dit bedrijf is een TOPPER over de gehele linie. Als wij een cijfer mogen geven dan is het een 10!

• Reden bezoek: N.v.t.

Snelle service

Via internet terecht gekomen bij Autobedrijf Lijzenga voor een gebruikte bestelauto, vervolgens online een offerte aangevraagd en ik werd binnen 15 min al gebeld. Foto's opgestuurd van mijn in te ruilen auto, we waren er snel uit en de auto is per transport keurig op locatie afgeleverd.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige omgeving met betrouwbare mensen

Tweedehands Grand Picasso gekocht bij Lijzenga. Helaas technische problemen wat natuurlijk kan gebeuren. Hiervoor nam Lijzenga zonder slag of stoot de volle verantwoordelijkheid (ik had Bovaggarantie) Omdat ik geen goed gevoel meer had bij deze auto, heb ik hem kunnen ruilen. Hiervoor hebben we een coulante regeling getroffen. Dus, ondanks technische problemen, een prima gevoel overgehouden aan de firma Lijzenga!

Conradi-Veenlandstraat 120 9104 BN Damwoude

Over Autobedrijf M. Lijzenga

Autobedrijf Lijzenga Damwoude is al jaren een begrip in de regio. Op zoek naar mooie occasions in Friesland? Dankzij de jarenlange ervaring wordt Autobedrijf Lijzenga met recht de specialist op het gebied van Franse auto’s genoemd. Uiteraard is ook ieder ander merk van harte welkom bij dit familiebedrijf in Damwoude. Onze vakbekwame monteurs en modernste diagnoseapparatuur staan garant voor gedegen auto onderhoud. Autobedrijf Lijzenga heeft altijd rond de 100 kwaliteitsoccasions op voorraad tegen een acceptabele prijs, die altijd worden geleverd met een nieuwe APK. Deze auto’s zijn voornamelijk van de merken Citroën en Peugeot. Door de verschillende afleverpakketten kunt u zelf kiezen waar u wel en niet voor wilt betalen bij de aanschaf van een andere auto! Benieuwd? U bent van harte welkom voor een proefrit of kennismakingsgesprek in Damwoude bij Autobedrijf Lijzenga in Friesland!