Zeer zeer respect voor dit bedrijf!

Ik heb vorige week een auto van dit bedrijf gekocht. Uit lijzenga auto’s administratie bleek het te zijn dat er te veel afgerekend zou zijn. Meneer verkoper Niek nam netjes contact met me op om dit aan te geven dat er te veel is afgerekend zonder dat ik door zou hebben. Ik heb echt heel veel meer vertrouwen in dit bedrijf gekregen en respect! Uit mijn ervaring kunt u uiteraard blind uw voertuig kopen van dit zeer betrouwende bedrijf ik weet bijna niet hoe ik om moet schrijven hoe vertrouwelijk dit bedrijf is !! Topp topp topp

• Service N.v.t.

Prima geholpen.

Deskundig en toegewijd bedrijf

Zeer tevreden.

Eerlijke vriendelijke aankoop

Veel oog voor klanten ervaring en goede communicatie. Zeer vriendelijke en oprechte mensen. Aankoop van een occasion verliep zonder problemen of nare nasleep. Zeer aan te raden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super no nonsens service top!!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een prima bedrijf

Goede auto bij jullie bedrijf gekocht en bevalt prima goede service en vriendelijk personeel en directie.

Excellent.

Jarenlange band tussen oprichter en huidige eigenaren waarbij problemen altijd worden opgelost. Overleg en redelijkheid en billikheid staan voorop. Altijd wordt er met de klant meegedacht. Ik zal niet of nooit een tien als cijfer weggeven, maar dat doe ik nu wel.

Fijne garage

wat wil je meer weten als je al 20 jaar bij dezelfde garage klant bent

prima garage

ondanks de corona perikelen, prima regeling. fijne garage, mijn DSje in goede handen!

Fijne en goede ervaring

Eerste auto beetje pech mee gehad , maar door meedenken tot een prima oplossing gekomen . Super blij en rij nu in een heerlijke auto zonder gekkigheid en is mijn vorige review totaal niet meer van waarde .

Een vertrouwde garage en prima service

Een vertrouwde garage en prima service

Goede service!!

Je wordt altijd erg goed geholpen, er wordt meegedacht en ze hebben goede prijzen.

Betrouwbaar, vakbekwaam, klantvriendelijk

Uitstekende ervaringen

neat mis mei

Zeer klantvriendelijk en ze trekken je geen poot uit.

• Reden bezoek: N.v.t.

Staan voor je klaar

Het eerste contact over inruil verliep vlot, op afstand woon in Zuid Holland. Ook het contact daarna, probleempje met de auto werd direct opgelost, klasse! Goede service, fijn in omgang. Een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vakkundig, begripvol, dienstverlenend en vriendelijk team.

Ben zeer tevreden over het team, had een motorstoring en kon gelijk geholpen worden. Mijn. Citroën C4 Picasso weer in prima conditie. Fijne vlotte behandeling.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goed en vriendelijke mensen

Ik heb een Volkswagen Passat gekocht en ben zeer goed geholpen door de verkoper en de mensen van de garage. Perfecte service en bekwaam en vriendelijk personeel !

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Duidelijk netjes correct afspraak is afspraak en korte lijntjes.

Dit is een bedrijf met liefde voor de auto en aandacht voor de klant. Groot door gewoon te blijven, geen buigende pinguïns in een gelikte showroom maar open en eerlijk en recht op de man af. Duidelijke afspraken duidelijke factuur . Kom hier absoluut weer.

Zeer goede service

Na de aankoop bij ophalen kleine storing welke gelijk werd verholpen, na vier maanden een vreemd geluid bij optrekken. De oorzaak bleek het druklager, auto gebracht en een fijne leenauto mee. Na twee dagen telefoon, de gehele koppeling was vervangen en ook nog een nieuwe voorveer , hadden zij bij de reparatie gezien. Zodat wij weer als nieuw rijden. Top!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hier wordt niet gewerkt met de Franse Slag!

Gezellige nostalgie,welke me doet denken aan mijn eerste Eend(kilometerteller bij voordeur) Prettige ontvangst en bejegening door deskundige medewerkers. Werkzaamheden korrekt uigevoerd bij onderhoudsbeurten. Gemakkelijk te regelen leenauto, Gosse lijkt me ook een aanwinst.

Redelijk

Ik had zelf deze auto citroen C5 HDI niet verkocht . Deze auto heeft te lang stil gestaan dus ellende kon niet uitblijven. Echter deze auto is ook afgeleverd met een kapotte airco en winterbanden . Maar goed ik was er zelf bij , automaat functioneerde niet goed en de vering is slecht , motor geregeld in emissie storing en stottert kortom geen lotje uit de loterij , maar hoe kan gebeuren toch

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al 11 jaar een vaste klant.

Ik kom hier al jaren voor auto's en onderhoud. Ze zijn oplossingsgericht en prijs/kwaliteit is dik in orde. Prima service en vriendelijke en vakkundige medewerkers. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Staan klaar met advies en hulp

Denken mee aan een oplossing en persoonlijk contact voor overleg. Proberen voor de klant een zo voordelig mogelijk oplossing te vinden

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Adverteren met garantie maar leveren zonder garantie

Fijne aankoop gedaan met uitstekende service en klantgerichtheid. Mvg Frank

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wij hebben een zeer goede ervaring met autobedrijf Lijzenga

Ze geven je voor de volle 100% het gevoel dat jij als klant op de eerste plaats komt. ... ligt zeer hoog, er zouden een hoop garages een voorbeeld moeten nemen al 2 maal een goede prachtige auto gekocht en een goede inruilprijs voor de oude auto gekregen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Over Autobedrijf M. Lijzenga

Autobedrijf Lijzenga Damwoude is al jaren een begrip in de regio. Op zoek naar mooie occasions in Friesland? Dankzij de jarenlange ervaring wordt Autobedrijf Lijzenga met recht de specialist op het gebied van Franse auto’s genoemd. Uiteraard is ook ieder ander merk van harte welkom bij dit familiebedrijf in Damwoude. Onze vakbekwame monteurs en modernste diagnoseapparatuur staan garant voor gedegen auto onderhoud. Autobedrijf Lijzenga heeft altijd rond de 100 kwaliteitsoccasions op voorraad tegen een acceptabele prijs, die altijd worden geleverd met een nieuwe APK. Deze auto’s zijn voornamelijk van de merken Citroën en Peugeot. Door de verschillende afleverpakketten kunt u zelf kiezen waar u wel en niet voor wilt betalen bij de aanschaf van een andere auto! Benieuwd? U bent van harte welkom voor een proefrit of kennismakingsgesprek in Damwoude bij Autobedrijf Lijzenga in Friesland!