Gewoon een goede garagebedrijf

Al jaren lang de beste garagebedrijf dat ik ken

Goede service, transparant en betrouwbaar

Je weet precies waar je aan toe bent. Er wordt keurig overlegd. Het bedrijf is professioneel en bij de tijd.

echt heel leuk

goed en leuk gesprek gehad met de baas en had het gevoel dat ik daar eerlijk behandelt ben.

Goed gesprek en met goede Service

Goed gesprek en met goede Service

Zeer goed en plezierig geholpen!

Op zaterdag, op de heenweg van onze vakantie, kregen wij een klapband in de buurt van Staphorst. Na afgesleept te zijn naar een veilige plek, zijn we op zoek gegaan naar een garage die ons kon helpen. Autobedrijf Hulst heeft ons goed opgevangen en gezorgd dat wij binnen een paar uurtjes weer op weg konden. 2 nieuwe voorbanden (uiteraard in een uitzonderlijke maat) werden snel geregeld bij een groothandel in de buurt. Alles werd geregeld voor een redelijke prijs. Sommige garages maken ‘gebruik’ van de noodzaak en rekenen exorbitante prijzen. Daar is bij garage Hulst geen sprake van. Goede service, werkzaamheden keurig en compleet uitgevoerd, goede adviezen en een nette prijs. Natuurlijk hopen we geen pech weer te krijgen, maar als…. dan graag in de buurt van Staphorst.

Zeer vriendelijk en als prettig ervaren.

Zie hier boven.

Super geregeld

Vlotte communicatie en alles volgens afspraak!

Levert prima werk en communiceert helder!

NVT.

perfecte service

Deskundig en vriendelijk geholpen .

Mooi bedrijf. Aardige, vakkundige mensen!

Ik kom al jaren bij Klaas en zijn werknemers. Altijd goede ervaringen gehad en vakkundige tips meegekregen.

Deskundig advies, goede kwaliteit

Een garage dat eerlijk en goed advies geeft, afspraken nakomt en vakkundig werk levert!

zeer goed advies

super fijn geholpen

Klant vriendelijk en hulpbewust!

Zeer klant vriendelijk. Duidelijk in wat ze doen. Ook erg mee denkend met de klant.

gewoon goed

naar tevredenheid

Zeer goede en kundige service.

Een autobedrijf waar je kunt ervaren wat kennis en goed gereedschap samen kunnen.

Erg vriendelijk en gastvrij

Ik belde op voor nieuwe banden die ik had gezien in een advertentie. Erg scherp geprijst. Ook kon gelijk komen en werd erg gastvrij ontvangen.

Erg goed!

Snelle, goede service

Zeer kundig! En vriendelijk contact!

Zeer kundig en up to date werkplaats!!!

Prettig contact en correcte afhandeling

Prettig contact en correcte afhandeling (vermogensmeting)

Zeer netjes te woord gestaan en vakkundige afwikkeling van de werkzaamheden.

Winterbanden gekocht. Door eigenaar telefonisch duidelijk aangegeven wat de kosten zijn zodat er geen verrassingen achteraf zijn. Zeer netjes geholpen door de monteurs. Aanbevolen! Groet Pierre

Geweldig. Professioneel en uiterst vriendelijk

Na zoektocht winterbanden in een specifieke maat kwam ik terecht bij Hulst. Wist niet wat ik moest verwachten. Om 14.00 uur afgesproken en om 14.00 uur geholpen. Top!. Banden en velgen gedemonteerd en deze werden gewassen. Banden gedemonteerd met uiterste precisie van velg en nieuwe banden op dezelfde manier gemonteerd. Sympathieke medewerkers met wie ik mijn voorliefde voor Audi ( A7) kon delen. Leuker wordt het niet. Banden en wielen gereinigd, ontvet, schoongemaakt/geschraapt. Service gaat echt heel ver. Dan nog het aanbod; 4 Dunlop 3D winterbanden, montage en balanceren.. 650,- euro. Ongekend. Dus zelfs voor mijn "dikke" auto geen "dikke" prijzen. Bedankt!

Super !

Top geregeld !

Kennis en kunde

Positieve en gemotiveerde mannen uitgerust met de beste gereedschappen. Hier kan menig garage een voorbeeld aannemen!

Gereedschap op voorraad en gratis advies

Burg Nawijnstraat 6 7951TC Staphorst

0522 465317