snelle deskundige service

Accuut bandenprobleem maar ondanks de vakantie werd er tijd gemaakt om nieuwe banden (per express) te bestellen en binnen een uur te monteren waardoor de vakantie gewoon voortgezet kon worden!!

Geweldige en vriendelijke service!!

Auto pech in Frankrijk….. ontzettend goed en snel geholpen door Klaas! Verstand van zaken en een ontzettend vriendelijke man!!

Goede service! Erg klantvriendelijk en een goede prijs.

Je voelt je meer dan klant.

Onverwacht geweldig! Vaklui! Jong en niet verwacht maar echt stil en deskundig!

Vriendelijk en ontspannen, nauwgezet hun werk doen volgens het boekje!

good service, strongly recommended.

A nice experience of APK examination in this workshop, it's not a big one but well organised. The owner is very kind.

• Would you recommend us? Yes

Exellent

Verstand van zaken

Keurig, vriendelijk en goed geholpen.

Toppers

Fijne vent die Klaas :)

Super betrouwbaar bedrijf en aardige mensen.

Auto gebracht voor spoedreparatie, duidelijke communicatie en een hele nette prijs + snelle service.

deskundig, correct, service, vriendelijke

Zoals alle keren ervoor snelle service, goede uitleg over de problemen en de gekozen oplossingen. Absolute aanrader

Goed en alles in overleg.

Correct en plezierig.

Snelle afhandeling en nette service

Vakwerk geleverd, zeer professioneel

Vakwerk geleverd, zeer professioneel

Snelle service en deskundig geholpen

Lekke band werd tijd voor vrij gemaakt om dat de zelfde dag te repareren. Altijd eerlijk advies

Goede en snelle service

Leveren van Brink trekhaak

Bedankt voor de fijne samenwerking

Alles volgens afspraak verlopen

Prettig en duidelijk

Klant vriendelijk Fijne service Onze auto gaf een storing aan en Klaas had die na even zoeken gelukkig gevonden zodat wij weer verder konden rijden naar Duitsland.

Eerlijke en professionele garage

Omdat ik nieuwgierig was hoeveel vermogen en koppel mijn Subaru heeft heb ik een afspraak gemaakt bij Autobedrijf Hulst. Hier hebben ze namelijk een vermogenstestbank geschikt voor vierwielaangedreven auto's. Ik ben vervolgens erg prettig geholpen, het lijkt me een professioneel bedrijf met de nieuwste equipment en de prijs was ook heel schappelijk!

Sinds kort klant bij Klaas maar vind hem helemaal geweldig

Nog niet zo lang klant bij Klaas maar hoe het tot nu toe gaat met de afwikkeling van mijn gekochte auto met een woord Geweldig!!

Vriendelijke mensen en prima service!

We werden vriendelijk en goed geholpen en kregen leenfietsen mee zodat we even Staphorst in konden. Prima en snelle service en eerlijke prijzen!

Meest betrouwbare garage die ik ken!

Garagehouder die meedenkt, snel levert, voor een goed prijs, en bovenal eerlijk is!

Betrokken, rustig en veel ervaring.

Wanneer je naar een auto garage moet omdat er een probleem is met jou auto, is het meestal geen prettige ervaring. Het gaat namelijk altijd geld kosten. In die situatie is het erg prettig dat Autobedrijf Hulst de tijd neemt om je uit te leggen wat de situatie is, hoe ze het kunnen oplossen en wat het gaat kosten. Ook de mogelijke oorzaak wordt uitgelegd zodat een probleem wellicht ook voorkomen kan worden een volgende keer. En wat dit bedrijf dan een cijfer 10 geeft? De flexibele openingstijden, 09.00 tot 17.00 mentaliteit kennen ze hier niet. Klaas, wederom bedankt!

Eerlijk en flexibel, wou dat meer bedrijven zo waren