super bedrijf

goed en snel geholpen

Service zoals service bedoeld is!

Autobedrijf Hulst is één van de bedrijven waar ik nog steeds met plezier zaken mee doe (lees: mijn geld heen breng als ze mij geholpen hebben). Om de doodeenvoudige reden dat ze goed en eerlijk werk leveren en een klant behandelen zoals het hoort: Namelijk als klant! Helaas is dat tegenwoordig vaak ver te zoeken maar hier niet!!

Technische en maatschappelijke onderbouwing van de reden van mijn bezoek. Breed georiënteerde onderwerpen doch met een eigenzinnige visie

Midden in Frankrijk, ventilator gemaakt

Wat een schrik, sta je op de terugreis net voor Parijs bij een tankstation en begint je motor te roken! Nou, auto aan de kant.. en kijken jemig de ventilator is er mee opgehouden! Hoe gaan we dit doen? File in Parijs kunnen we niet riskeren zonder goede koeling. Stond ik dus lichtelijk in paniek met mijn 3 kinderen van 5,8 en 12 jr oud daar.. Tot ik naast me hoor: Zal ik er zo even naar kijken? Euforisch moment, hoe is het mogelijk dat net daar op het juiste moment iemand is.. En.. de ventilator doorverbonden rechtstreeks naar de accu, zekering er tussen en zo kon ik hem tijdens het rijden inschakelen en als we stil stonden stekkertje eraf. En we konden verder en zijn zo vanaf Parijs naar Friesland gereden zonder problemen met een warme motor. (Zit me soms nog te verbazen over hoeveel mazzel we hebben gehad!) Geweldig, nog nogmaals enorm bedankt!

snelle deskundige service

Accuut bandenprobleem maar ondanks de vakantie werd er tijd gemaakt om nieuwe banden (per express) te bestellen en binnen een uur te monteren waardoor de vakantie gewoon voortgezet kon worden!!

Geweldige en vriendelijke service!!

Auto pech in Frankrijk….. ontzettend goed en snel geholpen door Klaas! Verstand van zaken en een ontzettend vriendelijke man!!

Goede service! Erg klantvriendelijk en een goede prijs.

Je voelt je meer dan klant.

Onverwacht geweldig! Vaklui! Jong en niet verwacht maar echt stil en deskundig!

Vriendelijk en ontspannen, nauwgezet hun werk doen volgens het boekje!

good service, strongly recommended.

A nice experience of APK examination in this workshop, it's not a big one but well organised. The owner is very kind.

• Would you recommend us? Yes

Exellent

Verstand van zaken

Keurig, vriendelijk en goed geholpen.

Toppers

Fijne vent die Klaas :)

Super betrouwbaar bedrijf en aardige mensen.

Auto gebracht voor spoedreparatie, duidelijke communicatie en een hele nette prijs + snelle service.

deskundig, correct, service, vriendelijke

Zoals alle keren ervoor snelle service, goede uitleg over de problemen en de gekozen oplossingen. Absolute aanrader

Goed en alles in overleg.

Correct en plezierig.

Snelle afhandeling en nette service

Vakwerk geleverd, zeer professioneel

Vakwerk geleverd, zeer professioneel

Snelle service en deskundig geholpen

Lekke band werd tijd voor vrij gemaakt om dat de zelfde dag te repareren. Altijd eerlijk advies

Goede en snelle service

Leveren van Brink trekhaak

Bedankt voor de fijne samenwerking

Alles volgens afspraak verlopen

Prettig en duidelijk

Top service

Klant vriendelijk Fijne service Onze auto gaf een storing aan en Klaas had die na even zoeken gelukkig gevonden zodat wij weer verder konden rijden naar Duitsland.

Eerlijke en professionele garage

Omdat ik nieuwgierig was hoeveel vermogen en koppel mijn Subaru heeft heb ik een afspraak gemaakt bij Autobedrijf Hulst. Hier hebben ze namelijk een vermogenstestbank geschikt voor vierwielaangedreven auto's. Ik ben vervolgens erg prettig geholpen, het lijkt me een professioneel bedrijf met de nieuwste equipment en de prijs was ook heel schappelijk!

Sinds kort klant bij Klaas maar vind hem helemaal geweldig

Nog niet zo lang klant bij Klaas maar hoe het tot nu toe gaat met de afwikkeling van mijn gekochte auto met een woord Geweldig!!