Zeer vakkundig

Nieuwe bandenset gekocht, zeer vakkundige montage. Ze maken er een sport van om het zo goed mogelijk te doen.

Goed!

Zeer goede service!

Gereedschap hier gehuurd, vlotte en goede service. Ik kom zeker terug!

Prima garage

Goede service en je kan goed afspraken maken.Hulde Klaas ga zo door Martin v te hattem

Professioneel en zeer klantvriendelijk.

Ondanks de drukte werd, wegens mijn krappe agenda, toch een gaatje gevonden om de trekhaak te monteren. 's Avonds gebracht en de volgende ochtend klaar! Uitgebreide uitleg voor- en achteraf. Steeds goed bereikbaar via alle bekende kanalen. Heldere factuur. Flexibel.

Top service!!!!!

Ontzettend vriendelijk en super snelle service in deze drukke vakantie periode! Zeer dankbaar!

Goede service snel geregeld

Goed advies vriendelijk

Technische kennis, Probleemoplossend vermogen.

Fijne, eerlijke service voor het jaarlijkse onderhoud. Auto loopt weer als een zonnetje. Klaas en collega's bedankt. Goed bezig, Ga zo door!

Goed en snel geholpen

Ondanks de drukke periode kon ik snel terecht. Zowel Klaas als zijn medewerkers zijn vakkundig en werken met de beste apparatuur. Daarnaast zeer transparant over de uit te voeren werkzaamheden en de kosten.

goede service

al jaren prima ervaring met dit bedrijf. als er iets is tijdens beurt of APK wordt er gebeld voor overleg etc. heb denk ik al wel 15 jaar onze Golf daar in onderhoud.

Onwijs goed geholpen. Mijn afspraak kon zo tussendoor gepland worden (APK)

Onwijs goed geholpen. Mijn afspraak kon zo tussendoor gepland worden (APK)

Alles volgens afspraak nagekomen

Goede uitleg en correcte voor- en nacalculatie. Een verademing.

Kan niet beter

Super service

Zeer tevreden over hun werkzaamheden op de testbank.

Ik kom al vele jaren bij het autobedrijf Hulst voor het gebruik van hun rollentestbank. Altijd kom ik hier met een goed gevoel vandaan, vriendelijke en vakbekwame mensen. Een ieder kan ik ook aanraden om ook naar Hulst in Staphorst te gaan. Mvg. Jetze visser

Super garage met zeer goede service

Top bedrijf met kundige mensen.

Ik kom al vele jaren bij dit bedrijf naar volle tevredenheid. Kundige mensen die liefde voor het vak hebben.

Klantvriendelijk!

Persoonlijk contact, klantvriendelijk, goede en prettige communicatie over de uit te voeren werkzaamheden.

super bedrijf

goed en snel geholpen

Service zoals service bedoeld is!

Autobedrijf Hulst is één van de bedrijven waar ik nog steeds met plezier zaken mee doe (lees: mijn geld heen breng als ze mij geholpen hebben). Om de doodeenvoudige reden dat ze goed en eerlijk werk leveren en een klant behandelen zoals het hoort: Namelijk als klant! Helaas is dat tegenwoordig vaak ver te zoeken maar hier niet!!

Technische en maatschappelijke onderbouwing van de reden van mijn bezoek. Breed georiënteerde onderwerpen doch met een eigenzinnige visie

Midden in Frankrijk, ventilator gemaakt

Wat een schrik, sta je op de terugreis net voor Parijs bij een tankstation en begint je motor te roken! Nou, auto aan de kant.. en kijken jemig de ventilator is er mee opgehouden! Hoe gaan we dit doen? File in Parijs kunnen we niet riskeren zonder goede koeling. Stond ik dus lichtelijk in paniek met mijn 3 kinderen van 5,8 en 12 jr oud daar.. Tot ik naast me hoor: Zal ik er zo even naar kijken? Euforisch moment, hoe is het mogelijk dat net daar op het juiste moment iemand is.. En.. de ventilator doorverbonden rechtstreeks naar de accu, zekering er tussen en zo kon ik hem tijdens het rijden inschakelen en als we stil stonden stekkertje eraf. En we konden verder en zijn zo vanaf Parijs naar Friesland gereden zonder problemen met een warme motor. (Zit me soms nog te verbazen over hoeveel mazzel we hebben gehad!) Geweldig, nog nogmaals enorm bedankt!