Goed, duidelijk en klantgericht advies! Zeer tevreden.

Luistert naar de wens van de klant en zorgt voor een goed advies. Komt afspraken na. En een goede prijs! Kom zeker terug.

Geweldig bedrijf met gepassioneerde en zeer vakkundige eigenaar!!

Alleen maar positief!!

Perfecte kwaliteit voor een goede prijs

Klantgericht , uitstekende kwaliteit voor een goede prijs

Geweldig meedenkend bedrijf!

Het fijne van Autobedrijf Hulst is dat ze met de klant meedenken. Dat heb ik bij geen enkel garagebedrijf meegemaakt. Wij zijn heel blij met deze mensen!

Niet duur en perfecte service

TOP service namens Taxi bedrijf!

Auto van Taxibedrijf gestrand met kapotte band in Staphorst. Probleem snel en met plezier opgelost door Autobedrijf Hulst. Service en behulpzaam, geweldig.

correcte en vakkkundig personeel

ik werd rondgeleid door het bedrijf, en dat zag er zeer professioneel uit

Adequaat

Snel persoonlijk keurige werkplaats

Top bedrijf

Mooie set velgen gekocht bij deze zaak. Goede service en veel verstand van zaken.

Snelle en erg nette service, top!

Ik heb een model auto gekocht. Dit was ikvia marktplaats tegengekomen. Na contact via marktplaats hebben we het snel af kunnen handelen, service was top.

Betaalbaar en goed

Vakmanschap en topservice

Op zaterdagochtend 4 winterbanden laten vervangen. Geholpen door Klaas, de eigenaar, met een heldere visie op kwaliteit. Dat zie je dan ook terug in zijn bedrijf, kwaliteit staat hoog in het vaandel. Duidelijke toelichting op de montage en tijdens de werkzaamheden een mooi gesprek.

Vakkundig balanceren en monteren van velgen en banden

Met veel ervaring en passie werden de wielen gemonteerd. De set is stil op de auto.

Geweldig aardige mensen, met een passie voor hun vak.

Zeer goed en vakkundig geholpen door de medewerkers.

Vlotte en vriendelijke service

Gestrand met lekkende koelvloeistof. Na vervanging van het defecte onderdeel binnen 1,5 uur weer op pad.

No nonsense betaalbare kwaliteit!

Goed advies, kwaliteit & betaalbaar!

Wat een service en positief verrast.

Ik ging hier naar toe om snel een paar winterbanden onder mijn Volkswagen Golf te laten zetten. Toen de wielen eraf kwamen zat er behoorlijk wat roest op de schijven en oxidatie aan de binnenkant van de wielen. Waar andere banden speciaalzaken de wielen er zo weer onder zetten wou Klaas het eraf hebben en zo is het gedaan. Ook zat er een behoorlijke slag in 1 velg (dat wist ik) en ook dat was geen probleem. Vakkundig is de velg gericht en zijn de wielen er weer onder gezet. Tijdens mijn rit naar Emmen bleek dat mijn rit naar Staphorst niet voor niks was geweest. De Golf is een stuk rustiger geworden en geen trillingen meer. Kortom een echte aanrader.

Super service!

Precies volgens afspraak en snel geholpen tijdens de lunchpauze.

We zijn zeer tevreden.

We zijn door Klaas en z'n vrouw zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. We hebben onze werkzaamheden naar volle tevredenheid op de testbank kunnen uitvoeren. Klaas was zeer behulpzaam wanneer we vragen hadden. Dus we komen graag weer terug bij Autobedrijf Hulst. Mvgr. Jetze Visser

snelle service

Uitstekend geholpen

Deze mensen zoeken hoe dan ook een oplossing, zeer flexibel en deskundig

Op locatie voor ons een lastige reparatie uitgevoerd.

Topservice, zelfs in Kroatië! Pechhulp op de camping bij Mercedes W126 uit 1986

Wij kwamen hortend en stotend met een kokende V8 motor op de camping aan in Porec Kroatië. Een dag later komen we Klaas Hulst tegen die pechhulp verleende aan een Allianz verzekerde. Wij waren ANWB lid en belden uiteraard met de Anwb, die adviseerde maar naar een garage in de buurt te rijden en de auto te laten repareren. Pechhulp ter plekke was niet mogelijk.... Klaas Hulst gebeld en ondanks dat wij geen Allianz verzekerden waren heeft hij ons toch in zijn vrije tijd geholpen! Door het vastzetten van de versleten koelvin koppeling kreeg de Benz weer genoeg koeling. Waar vind je nog iemand die belangeloos in 34 graden volle zon iemand helpt die niet eens klant is?!?! Een topmens wat ons betreft. Wij kunnen gelukkig met onze klassieker terug naar huis.

Wat een topper die Klaas

Dubbele pech met onze campervakantie. Onze camper hield er na 650 km spontaan mee op. Vervangende camper gekregen om onze vakantie naar Slovenie af te kunnen maken. Op 2 augustus rond een uur of vier noodweer met onweer. Door een bliksem inslag in een dennenboom waar wij een meter of drie vanaf stonden en door de sterke ontlading de electtonica van de vervangende camper naar de kl.......ten. Via Aveco (ook toppers) is Klaas benaderd. Deze verbleef in Kroatie zo'n 40 km van onze camping. Wat een topper, Klaas is zaterdag van vier uur tot een uur of negen bezig geweest om in ieder geval de ruitenwissers weer aan de praat te krijgen, maar met succes. Zo konden wij in ieder geval de terugweg naar huis hervatten. Wat een klasse monteur, en nog een aardige kerel ook, en geen paniek zaaier.

Super goed geholpen! Vriendelijk en professioneel. En de rekening viel ook mee. Een aanrader! Kom van Zwolle maar heb de afstand er graag voor over.