Super !

Top geregeld !

Kennis en kunde

Positieve en gemotiveerde mannen uitgerust met de beste gereedschappen. Hier kan menig garage een voorbeeld aannemen!

Gereedschap op voorraad en gratis advies

prima service, ik ben goed geholpen

Super geholpen bij de aankoop van mijn bedrijfswagen.

Vriendelijk geholpen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Snelle en goede service

Zeer snelle en goede service

Snelle service

In 1 dag was de auto weer klaar. En een leenauto mee. Fijn! Het regende nl hard.

Perfecte service en goed advies

Perfecte apparatuur en goede uitleg. Prijs kwaliteit perfect

Topgarage

Kwamen met pech te staan op A28, we waren onderweg vanuit Amsterdam richting Diever waar we een dagje naar familie gingen op de camping . De auto werd naar de garage gebracht en ze hebben ons netjes op de hoogte gehouden wat er allemaal stuk was en de prijs enz. Zelfs langer er aan door gewerkt, zodat we weer met eigen auto naar huis konden gaan. Jammer dat ze zo ver bij ons vandaan zitten. Echt topbedrijf en heel vriendelijke mensen.

Prima en zeer deskundig

Gewoon goed. Niets op aan te merken

Uitmuntende voorlichting

Als het gaat om flinke investeringen in je auto, wordt ik het liefst ook goed geïnformeerd wat dan in mijn geval de beste keuze is. In dat geval bent u bij Klaas Hulst aan het juiste adres, tot in de puntjes wordt je uitgelegd wat en waarom je een bepaald merk of model het beste zou kunnen kiezen. Ik typeer autobedrijf Hulst als een betrouwbaar bedrijf met een hart voor auto's en zijn klanten

Service, kwaliteit en vakmanschap

Sinds jaren ben ik klant bij autobedrijf Hulst. Dit autobedrijf denkt met je mee, zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Uitstekend werk en service

Uitstekend geholpen, lekker snel (meteen de volgende dag na bellen) en de rekening viel ook nog heel erg mee dus ik kan hier alleen maar 10 punten voor geven. Top!

zeer tevreden

gemakkelijk contact leggen en er wordt veel moeite genomen om (ons) probleem op te lossen

Prima bedrijf, kun je altijd terecht

Snelle levering van gereedschap.

Fijn bedrijf, met een gedreven eigenaar die verstand van zaken heeft!

Ik moest een trekhaak onder mijn nieuwe auto hebben en kwam uit bij autobedrijf Hulst, vanwege de goede prijs die geoffreerd was. De afspraken werden nagekomen en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd van de trekhaak en zo snel als mogelijk werd deze geplaatst onder mijn auto. Dhr. Hulst liet blijken veel verstand van zaken te hebben, waardoor ik mijn auto met een gerust hart bij hem kon achterlaten. Ik beveel deze garage dan ook van harte aan!

Zeer snelle afhandeling van m’n bestelling

Heel goed.

Altijd prima in orde

Beter en deskundiger kan níet

fantastisch

een hele eerlijke man met verstand van zaken die zelfs de dingen vertelt die niet goed zijn aan een auto

Snel en vakkundig

Snelle en vakkundige service!

Hulpvaardig, fijn en goed geholpen, scherpe prijs

Ik had een vervangende kogel nodig voor de afneembare trekhaak bij mijn auto. Via Marktplaats terechtgekomen bij Autobedrijf Hulst. Er is goed meegedacht en het nodige voor mij uitgezocht. De kogel werd netjes en snel opgestuurd omdat ik niet in de buurt woon. Perfecte service en volgens mij heb ik voor een scherpe prijs een nieuwe kogel bij de trekhaak!

Goede kennis van zaken en vriendelijke ontvangst

Wij hadden probleem met auto die bij bepaalde snelheid trilde. Verschillende malen uitgelijnd en de banden gebalanceerd. Goed merk banden er op. Bij Hulst kwamen ze d.m.v. ultramoderne apparatuur er achter dat er hardere stukken rubber in de banden zaten. Banden vervangen en probleem weg. Klasse!

Prima service !

Geweldig bedrijf met vakkundig personeel

Top autobedrijf waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Geweldige service

Perfect geholpen, bedrijf doet meer dan je verwacht!