Deze mensen zoeken hoe dan ook een oplossing, zeer flexibel en deskundig

Op locatie voor ons een lastige reparatie uitgevoerd.

Topservice, zelfs in Kroatië! Pechhulp op de camping bij Mercedes W126 uit 1986

Wij kwamen hortend en stotend met een kokende V8 motor op de camping aan in Porec Kroatië. Een dag later komen we Klaas Hulst tegen die pechhulp verleende aan een Allianz verzekerde. Wij waren ANWB lid en belden uiteraard met de Anwb, die adviseerde maar naar een garage in de buurt te rijden en de auto te laten repareren. Pechhulp ter plekke was niet mogelijk.... Klaas Hulst gebeld en ondanks dat wij geen Allianz verzekerden waren heeft hij ons toch in zijn vrije tijd geholpen! Door het vastzetten van de versleten koelvin koppeling kreeg de Benz weer genoeg koeling. Waar vind je nog iemand die belangeloos in 34 graden volle zon iemand helpt die niet eens klant is?!?! Een topmens wat ons betreft. Wij kunnen gelukkig met onze klassieker terug naar huis.

Wat een topper die Klaas

Dubbele pech met onze campervakantie. Onze camper hield er na 650 km spontaan mee op. Vervangende camper gekregen om onze vakantie naar Slovenie af te kunnen maken. Op 2 augustus rond een uur of vier noodweer met onweer. Door een bliksem inslag in een dennenboom waar wij een meter of drie vanaf stonden en door de sterke ontlading de electtonica van de vervangende camper naar de kl.......ten. Via Aveco (ook toppers) is Klaas benaderd. Deze verbleef in Kroatie zo'n 40 km van onze camping. Wat een topper, Klaas is zaterdag van vier uur tot een uur of negen bezig geweest om in ieder geval de ruitenwissers weer aan de praat te krijgen, maar met succes. Zo konden wij in ieder geval de terugweg naar huis hervatten. Wat een klasse monteur, en nog een aardige kerel ook, en geen paniek zaaier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen! Vriendelijk en professioneel.\r\nEn de rekening viel ook mee.\r\nEen aanrader! Kom van Zwolle maar heb de afstand er graag voor over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto geeft een storing(woensdag) en ik ga zaterdag op vakantie. Merkdealer kon pas een week later inplannen Autobedrijf Hulst heeft het in 24 uur opgelost!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben als collega-bedrijf gereedschap van jullie geleend. Prima service, we zijn echt uit de brand geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met veel kennis en ervaring. Klaas is altijd erg behulpzaam en denkt altijd met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en behulpzame medewerkers\r\nUitstekend bedrijf
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Trekhaak onder mijn golf6 door dot bedrijf laten monteren dit hebben ze zeer netjes en vakkundig gedaan ook de omgang met de eigenaar was alsof we elkaar al jaren kende.\r\n\r\nTop bedrijf en leuk om zaken mee te doen en om de prijs hoef je het ook al niet te laten.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en zeer klantvriendelijk. Grote bereidheid om mee te denken met de klant.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Langs geweest voor reparatie van de trekhaak. Hoewel ik geen klant ben bij dit bedrijf en er toevallig terecht kwam en ook nog eens geen afspraak had werd ik ontzettend fijn geholpen en was mijn trekhaak met 5 minuutjes klaar.\r\nEn dat ook nog eens gratis. Geweldig!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als nieuwe klant ervaar ik het contact wat ik tot nu toe gehad heb als prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en goed advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, denkt mee in het belang van de klant!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dakkoffer gekocht.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De enige opmerking die ik heb is dat het meer kostte als ik had verwacht, voor de rest dikke prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vakbekwaam bedrijf goede en meedenkende services

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op vrijdagmiddag besloot ik om op zaterdag nueuwe banden te laten monteren. De banden die ik wilde, waren niet voorradig . Klaas Hulst heeft er werkelijk alles aan gedaan om , samen met mn nieuwe stalen velgen, deze banden te bemachtigen. En... het is hem gelukt. Dit, zn klantvriendelijkheid en deskundigheid maakt het, dat ik Autobedrijf Hulst een dikke tien geef.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige hulp en prettige communicatie.

Over Autobedrijf Hulst