Top service voor een goede prijs

Al jaren mijn favoriete adres voor onderhoud, zelfs nadat we verhuisd zijn blijven we komen.

Alles heel goed geregeld

Voor herhaling vatbaar

Fijnemensenengoedgeholpenliefenteder.

Joost de man die ons geholpen heeft was heel aardig lief en hulpzaam ook had deze persoon veel aandacht naar ons toe,wel was ie een beetje winderig af en toe . Echt een grote bruine knuffel beer !! Echt een aanrader ! Groeten uit Lithoijen.

Perfecte service

Ik moest een bureau en een kast verhuizen. J. van Heeswijk had direct de juiste auto beschikbaar voor een schappelijke prijs. Zeer gastvrij en uitermate vriendelijke uitleg van voertuig bij overhandiging sleutel.

Super en erg klant gericht!!

Goede auto en super geweest. We zijn via Duitsland naar Frankrijk gegaan en hebben de auto voor bijna 2 weken gehad. Geen problemen en ons overal gebracht. Km waren ook ruim voldoende. En bij het terug brengen ook geen problemen en de borg ook erg op tijd terug. Zeker een aanrader voor iedereen!! Bedankt voor de goede zorgen

Zeer fijne vakantie gehad mede dankzij deze fijne personenbus. Vriendelijk personeel en alles goed en snel geregeld.

Ik had geen beter verhuurbedrijf kunnen kiezen

Ik had 2 busjes nodig voor plaatselijk vervoer van sportploegen voor een worldcup toernooi in Eindhoven. Stad en land afgebeld. Van Heeswijk had er 1 beschikbaar. Een ander was in reparatie. Zij hebben voor ons hun best gedaan om de reparatie op tijd voor elkaar te krijgen. 1 dag voor de start was het geregeld. Top!!!

De afhandeling verliep prima en de bus die ik gehuurd had was ook prima in orde

Duidelijke en eerlijke advertentie

Mooie auto gekocht voor goede prijs. Nu nog de auto mooi gaan poetsen. Eerlijke verkoper, vaste prijs.

Altijd top service

Bij van Heeswijk denken ze altijd met de klant mee en geven top service bovendien.

Jullie hebben precies gedaan wat we hadden afgesproken en ook nog eens voor een geweldige prijs !

Heel vriendelijke behandeling en ook vakwerk geleverd !

Luxe 9 persoons bus. Met veel bagage ruimte.

We hebben de verlengde 9 vw persoonsbus gebruikt tijdens een wandelvakantie in Zwitserland. Het rijcomfort is buitengewoon. Ook de bagage ruimte was ruim voldoende. 8 volwassenen is lux. De 9e op de voorbank kan beter wat smal van postuur zijn. De bus reed 1 op 12. Eenvoudig in gebruik.En in de bergen is tie makkelijk hanteerbaar. Het bedrijf is benaderbaar en vooraf duidelijk in de afspraken.

Goede service en to the point!

Service was efficient, instructies waren duidelijk en to the point.

Goede nette wagen. En meegedacht met verhuur periode

Goede wagen. Netjes.

top

In bezit van een vw T3 bus. Chef monteur heeft gelukkig nog de kennis van deze soort auto s en heeft daarmee ons enorm geholpen.Vindt maar zo n bedrijf die dat kan en wil doen.

Deskundig, vriendelijk, mee denkend

Prima service, snelle reacties en meedenken om het onmogelijke mogelijk te maken

Zie boven. Verder vriendelijk en dienstbaar. Aan te bevelen

heel tevreden

goede service

Huren zonder poespas

Halen en brengen zonder problemen.

De bus die wij hadden gehuurd was super in orde, en netjes bijgehouden

Alles super netjes geregeld, en netjes afgehandeld.

Prima service , alles volgens afspraak

Zie boven

Goede kwaliteit en dienstverlening door meer dan vriendelijk en deskundig personeel

Prima als ik nog eens een huurauto nodig heb, zal ik die zeker hier gaan halen.

Hebben het beste met de klant voor

Goede service, degelijke auto en snelle afwerking.

Snel en makkelijk

Ik heb op korte termijn een auto kunnen huren. Deze was snel en makkelijk te huren en ter plaatsen werd ik goed geholpen.

Wederom zeer tevreden over de auto en over het bedrijf

Voor de zoveelste maal weer een auto (dit keer een verlengde bus) gehuurd. Snel geregeld en snel weg, terugbrengen 's avonds laat geen enkel probleem, je eigen auto fatsoenlijk kunnen parkeren/achterlaten. Goede, ruime bus, reed prima, makkelijk in en uit te laden. Zeer tevreden klant, kan het iedereen aanbevelen.

Rooiseheide 35 5481SG Schijndel