Bij ophalen van de verhuisbus een prima uitleg, aanwezige schades werden direct gemeld en aangewezen. De bus reed heerlijk en er kan echt veel in. Inleveren ook gemakkelijk, gewoon parkeren en sleutel in de sleutelkluis. Voor het bedrag boven voorschot netjes een factuur via de mail.

SUPER!!!!

Vriendelijk geholpen, goede auto. Prima zo!

Wij hebben op korte termijn een personen busje nodig gehad en in nog geen halfuur na mijn oproep al mijn bevestiging binnen gehad. Ophalen ging super en ook terugbrengen na openingsuren was ook geen probleem.

Fijn en goed naar behoren behandeld

Goed geholpen net bedrijf.

Goede service; uitstekend voertuig

Ik ben prima geholpen. Ik kreeg zelfs een andere bestelauto dan dat ik oorspronkelijk gevraagd heb. Snelle afhankelijk.

Fijne huur bus, goede service!

Werd snel en goed geholpen.

Werd snel en goed geholpen.

Service is prima!

Prima bedrijf, Eerlijke mensen en prima auto's

Snelle service, vriendelijk medewerkers

Snel en goed

perfecte service

Fijne auto snelle afhandeling

Prima verhuurder

Vriendelijke mensen en prima service

Excellent

Bought a second-hand Opel Karl here for the best price for it's age and millage. The car is in perfect condition, drives and shifts as good as new. Plus there is a BOVAG guarantee, also for the best price. Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Goede service! Goede prijs!

Makkelijk geregeld en snel

Makkelijk geregeld en snel

Netjes en professioneel

Na helemaal uit Tilburg naar Schijndel te zijn gereden was ik zeker fijn gestemd dat ik een mooi en service gericht familie bedrijf aantrof, uiteindelijk goede zaken kunnen doen en tot nu toe tevreden in mijn “nieuwe” auto veilige km te kunnen maken. Zeker een aanrader

Fijn geholpen, goede communicatie en fijne afwikkeling, goede bus allemaal top

Top service voor een goede prijs

Al jaren mijn favoriete adres voor onderhoud, zelfs nadat we verhuisd zijn blijven we komen.

Alles heel goed geregeld

Voor herhaling vatbaar

Fijnemensenengoedgeholpenliefenteder.

Joost de man die ons geholpen heeft was heel aardig lief en hulpzaam ook had deze persoon veel aandacht naar ons toe,wel was ie een beetje winderig af en toe . Echt een grote bruine knuffel beer !! Echt een aanrader ! Groeten uit Lithoijen.

Perfecte service

Ik moest een bureau en een kast verhuizen. J. van Heeswijk had direct de juiste auto beschikbaar voor een schappelijke prijs. Zeer gastvrij en uitermate vriendelijke uitleg van voertuig bij overhandiging sleutel.

Super en erg klant gericht!!

Goede auto en super geweest. We zijn via Duitsland naar Frankrijk gegaan en hebben de auto voor bijna 2 weken gehad. Geen problemen en ons overal gebracht. Km waren ook ruim voldoende. En bij het terug brengen ook geen problemen en de borg ook erg op tijd terug. Zeker een aanrader voor iedereen!! Bedankt voor de goede zorgen

Zeer fijne vakantie gehad mede dankzij deze fijne personenbus. Vriendelijk personeel en alles goed en snel geregeld.

Ik had geen beter verhuurbedrijf kunnen kiezen

Ik had 2 busjes nodig voor plaatselijk vervoer van sportploegen voor een worldcup toernooi in Eindhoven. Stad en land afgebeld. Van Heeswijk had er 1 beschikbaar. Een ander was in reparatie. Zij hebben voor ons hun best gedaan om de reparatie op tijd voor elkaar te krijgen. 1 dag voor de start was het geregeld. Top!!!

De afhandeling verliep prima en de bus die ik gehuurd had was ook prima in orde