Uitstekend !

Autobedrijf Arjan van Houtum te Boekel levert keer op keer een uitstekende service en heeft zeer kundig personeel in dienst . Daarnaast is het een uiterst klantvriendelijk bedrijf !

Wij zijn zeer netjes en eerlijk te woord gestaan. En we hebben een mooie deal met Niels kunnen doen. Wij zijn zeer tevreden. Jullie zijn echt een aanrader, wat ik ook zeker zal doen. Heel veel succes en hou dit vast.

Gewoon top

Zoals altijd prima service tegen normale prijzen.

Prima en snel geregeld!

Zeer goede en fijne service!

Supersnelle service

Ondanks dat ik recent een nieuwe Audi gekocht heb niet bij AutoHoutum kon ik toch terecht voor een kleine (acute) service afspraak. Top service.

zoals het hoort

zoals het hoort

Eerlijk net bedrijf

Mooie Mercedes gekocht

goed betrouwbaar bedrijf

komen afspraken na !!

Probleem goed en snel opgelost

Prima geholpen.

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Snel afspraak kunnen maken om olie te verversen. Kon erop wachten. Mooie showroom

Wordt altijd goed geholpen

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Altijd gezellig

Snel geregeld

Auto mooi schoon terug

Goed Bedrif

Wordt goed geholpen en goede uitleg. Fijn bedrijf.

Prettig contact, komt afspraken na

Ik heb er een auto gekocht en tevens mijn vorige auto ingeruild. Alles rondom aankoop en inruil is heel soepel verlopen!

Deal snel gesloten.

Wij hebben hier een jonge occasion gekocht, proefrit maken was geen probleem. Er werd een zeer realistisch bod gedaan op onze oude auto, waarna de deal snel was gesloten. De volgende dag stond de auto al voor ons klaar, alles netjes volgens afspraak.

Dit autobedrijf is een vakkundige en betrouwbare partner voor jou en je kostbare auto

Het verrast mij altijd weer hoe fijn je als klant wordt behandeld. Ik vind zelf de communicatie en de vakmanschap van de monteurs erg goed.

Goed bedrijf met jonge autos.

Correct, eerlijk en open.

meer dan goed

prettig deskundig en betrouwbaar

Heel tevreden

Fijne service, onderdelen besteld en ik kon snel terecht. Lekkere koffie terwijl ik wacht!

Net bedrijf. Doen wat er is gevraagd.

heel goed.

Zeer goed geholpen.

Erg behulpzaam en vakkundig.

Erg behulpzaam en vakkundig.

Belln en je probleem wordt direct opgelost of gerepareerd.

De Vlonder 7

5427 DB Boekel