Wij zijn prima ontvangen en hebben zeer goed advies gekregen oever de aanschaf van onze nieuwe auto

Wij waren op zoek naar een andere auto. Zijn hier prima ontvangen en hebben een goed advies gekregen over de auto. We hebben deze gekocht en alles is verder goed afgewerkt.

We zijn prettig en persoonlijk ontvangen en goed geadviseerd. Vandaag ook nog de gebruikshandleiding van de auto in boekvorm ontvangen. In het Nederlands. Fijn.

Zeer vriendelijk en kundig

Van Houtum staat altijd voor je klaar

Vlotte service

Ik kwam onverwachts binnen gelopen, het probleem met de auto werd meteen nagekeken en opgelost!

Firma list en bedrog

Hebben mij een onverkoopbare auto verkocht. Beloven het op te lossen maar komen dat niet na. De als onbeschadigd aan mij verkochte auto blijkt een wrak te zijn geweest.

Beste Johan, vervelend dat we er tot nu toe nog niet uit zijn gekomen. Natuurlijk zijn ook wij altijd op zoek naar een compromis waar zowel onze klant als wij ons in kunnen vinden. Het is echter niet realistisch om bij inruil een fors hogere inruilprijs te verwachten dan er 2,5 jaar terug voor een auto betaald is. We staan open voor een benadering die wél realistisch is. Laten we daarover rechtstreeks contact hebben.

Vriendelijk personeel

Gemoedelijke en open sfeer en voor mijn gevoel eerlijk behandeld en geïnformeerd

top

vriendelijk, correct

Goede sevice !!

Makkelijk te bereiken En gemaakte afspraken kloppen .

Prima bedrijf

Deskundig, komen afspraken na en geen verassingen! Heel prettig idee lijkt mij.

Probleem snel en adequaat opgelost.

Vriendelijke ontvangst. Kon wachten op het kleine herstel. Daarna met een gerust gevoel weer onderweg.

Goed met aanmerkingen

Mooie auto gekocht waar ik al tijden naar aan het zoeken was. Nette prijs voor mijn inruilauto die prima onderhouden was. 2 belangrijke details ten nadele van de auto die ik aankocht zijn aan mij als koper niet gemeld. Dat is echt jammer voor het vertrouwen. Zoals iedereen weet komt vertrouwen te voet en verlaat het je zonder dit te handhaven te paard. De eigenaar en verkoper hebben deze 2 onregelmatigheden gecorrigeerd waardoor ik het bedrijf toch als goed en betrouwbaar kwalificeer. Communicatie met mij is heel goed ben nog aan het bedrijf verbonden tot de volgende onderhoudsbeurt.

Gewoon top!

Auto volgens afspraak daar gebracht en keurig zijn beurt gehad. Niet duur. En snel de auto weer terug. Kom hier vaker terug

Kwalitatief en service gericht topbedrijf

Positief, oplossingsgerichte ondersteuning. Voor mij een voorbeeld voor vele andere bedrjven.

Zeer klantvriendelijk

Goed, duidelijk, realistisch handelen en prima after service

Snel en kundig

Belde voor een afspraak, werd binnen een paar dagen geholpen en een lastig probleem aan de auto werd vakkundig hersteld.

Betrouwbare auto garage

Mooi bedrijf top

Goede service na snel geregelde afspraak

Snelle afspraak Correcte info gekregen Auto kon na wasbeurt weer worden opgehaald

Altijd netjes en vriendelijk geholpen!

Dit was voor ons de eerste keer dat we de auto naar AutoHoutum hebben gebracht. Makkelijk om de afspraak te maken, goed ontvangst en uitleg en naderhand ook een heldere uitleg over wat er is gedaan en de opbouw van de faktuur.

Verkoop met inruil top verlopen.

Hele mooie speciale VW T-ROC gekocht.

Ik ben voor de APK-keuring keurig geholpen door de werkplaats.

Zie hiervoor.

Vakbekwame monteurs

Onze Audi S5 cabrio had een vervelende kraak in de voorophanging als we over een verkeersdrempel reden. 2 monteurs van ZVan Houtem hebben de oorzaak vlot opgespoord en onder garantie adequaat verholpen. Het dakloze rijplezier is daardoor aanzienlijk verbeterd.

Uitstekend !

Autobedrijf Arjan van Houtum te Boekel levert keer op keer een uitstekende service en heeft zeer kundig personeel in dienst . Daarnaast is het een uiterst klantvriendelijk bedrijf !

Wij zijn zeer netjes en eerlijk te woord gestaan. En we hebben een mooie deal met Niels kunnen doen. Wij zijn zeer tevreden. Jullie zijn echt een aanrader, wat ik ook zeker zal doen. Heel veel succes en hou dit vast.

Gewoon top

Zoals altijd prima service tegen normale prijzen.

De Vlonder 7 5427 DB Boekel