Klantvriendelijk

Naar volle tevredenheid zaken mee gedaan

Vakkundig en goed georganiseerd automobielbedrijf !

Kom al een aantal jaren voor onderhoud en aankoop bij dit autobedrijf . Mochten er problemen zijn , alsdan worden ze snel en vakbekwaam opgelost . Tot volle tevredenheid. Aanrader !

Snelle reactie op belletje of app.

Snelle reactie en oplossing op vraag of probleem .

No nonsense uitstekende service

APK, olie verversen, winterbanden wissel

Fijn bedrijf.

Heel prettig geholpen door Niels

Uitgebreide aankoopkeuring

Bevindingen werden goed onderbouwd uitgelegd

Professioneel

Ik kwam hier voor een seat Leon Station uit 2014. Op de zaterdag ochtend een afspraak gemaakt vlak voor sluitingstijd omdat het ons niet eerder uitkwam. Was geen probleem en de auto stond klaar toen we aankwamen. Proefritje gemaakt en thuis nog goed nagedacht. Uiteindelijk toch besloten dat we de auto graag wouden, onder voorbehoud van een aankoopkeuring bij een bedrijf elders, was allemaal geen probleem. Dit gaf mij al een goed gevoel. Uit keuring bleken remschijven en banden niet optimaal meer tezijn, kon gelijk een afspraak maken het te repareren kosteloos. Top geregeld. Nu ben ik zelf altijd een beetje huiverig over het aankopen van een andere auto, dus vroeg ik of er garantie op zat naast de standaard huisgarantie van 3 maanden. Gehele garantie op de auto van 3, 6 of 12 maanden, dit hoefde ik niet gelijk te beslissen of te betalen, werken met terugwerkende kracht, dit is een super regeling. Ik beveel Autobedrijf Arjan Houtum aan!

fijn bedrijf

goede service

Altijd goede service, ik koop mijn auto's al 12 jaar daar een kan het iedereen aanraden

Super service

Hele fijn berdrijf. Heb er een prachtige wagen gekocht met een topservice

Werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak

Professioneel en klantvriendelijk autobedrijf.

Autohoutum beschikt over deskundig en aardig personeel. Afspraken worden keurig nagekomen.

perfect

fijn bedrijf met zeer vriendelijke en deskundig personeel. Eigenaar goed benaderbaar. Kunnen latijd op mijn aanbeveling rekenen.

Altijd goede service!

Al jaren kopen wij onze auto’s bij Van Houtum. Altijd goede service en zeer prettig personeel. Denken graag met de klant mee!

Je weet waar je aan toe bent.

Je wordt goed geholpen.

Erg goede service.

V

V

vriendelijk personeel dat ons snel en vakkundig heeft geholpen .

vriendelijk personeel dat ons snel en vakkundig heeft geholpen .

Precies zoals je mag verwachten van een professioneel bedrijf.

We gingen voor een apk. Kregen duidelijke en nette uitleg over alles. Zeer behulpzaam. Top!

Vakkundige vriendelijke werknemers.

Vakkundige vriendelijke werknemers.

Wij zijn prima ontvangen en hebben zeer goed advies gekregen oever de aanschaf van onze nieuwe auto

Wij waren op zoek naar een andere auto. Zijn hier prima ontvangen en hebben een goed advies gekregen over de auto. We hebben deze gekocht en alles is verder goed afgewerkt.

We zijn prettig en persoonlijk ontvangen en goed geadviseerd. Vandaag ook nog de gebruikshandleiding van de auto in boekvorm ontvangen. In het Nederlands. Fijn.