Een mooi vertouwd bedrijf

Na een rondgang door het bedrijf zie ik kennis en vakmanschap. Ik heb het gevoel als Audi liefhebber dat mijn auto hier in vakkundige handen is tegen een menselijk tarief. Mijn audi is netjes afgeleverd maar was niet compleet. Het Nederlands instructieboek en de witte kentekenplaat moesten nagestuurd worden

Goede service, klantvriendelijk

GOEDE SERVICE, VRIENDELIJK PERSONEEL

VLOTTE SERVICE

Word zeer goed geholpen

Auto gekocht heb een goed advies gekregen. De verdere service verloopt prima naar wens

Prima en vriendelijke service

Snelle reacties op mijn vragen. Goeie prijs voor de auto die ik in wilde ruilen.

Apk keuring

Klantvriendelijk

Vakkundig meedenken met de klant

Stond met problemen in Italië. Goede telefonische ondersteuning en toen auto weer in de garage was hebben zij eerlijk en vakkundig hun advies gegeven. Auto was binnen de afgesproken tijd en budget weer gerepareerd voor vele kilometers rijplezier.

Bijzonder goed!

Attent, erg hulpvaardig, zeer klantvriendelijk.

Prima APK service. De kinderen wilde nog langer blijven in de mooie showroom

Prima APK, 1 opmerking van de auto die uitgebreid uitgelegd werd en een kosten indicatie gegeven.

Oprecht, transparant, komen afspraken na

Goede uitleg. Eerlijke verhaal. Helder in prijs. Niet opdringerig, sluit aan bij de klant. Afspraak is afspraak. Het aanbieden van een kopje koffie of ietsdergelijks zou ik wel op prijs stellen bij een aankoop van € 40.000,-

Meteen geholpen

Ik had een storing in mijn auto en was op vakantie. Geen enkel probleem en kreeg meteen een leenauto mee.

Bij het kopen van mijn auto ben ik goed en vriendelijk geholpen. Ook daarna nog tijdens de officiële beurt vd auto maar ook als ik tussendoor even binnen kom met een vraag.

Al 16 jaar een tevreden klant.

Er kunnen zaken anders lopen als gepland. Maar er wordt altijd naar een passende oplossing gezocht.

Snelle service

Dacht even koelvloeistof bij te vullen, lampje temperatuur brandde.......vlg dag was mijn auto gemaakt (lekkage)

gewoon goed

volgens afspraak en deskundig

Prima bedrijf

Mooie selectie gebruikte auto’s. Goed en snel afgeleverd.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers! Ben erg tevreden met de professionele/ duidelijke werkwijze. Ben met mijn droom auto de deur uitgegaan, top!

Zeer prettig geholpen

Zeer prettig geholpen

Goede uitleg, goede service

Aardige jongen die de tijd nam, mooie auto, goede garantie . Prijs compleet zonder extra “oplever” kosten. Goede service

Heel goed!

Snel en professioneel geholpen. TOP Service!

Behulpzaam goede service

Vertrouwd en helder

De ervaring was prettig en het voelde meteen vertrouwd.

Niks te klagen. Vriendelijke mensen. En kon de auto direct meenemen

Heel blij met mijn nieuwe auto en met de service van Autobedrijf Van Houtum!

Een prachtige auto gekocht, die volgens alle afspraken werd afgeleverd. Bij dit bedrijf ben je aan het juiste adres om tegen een eerlijke prijs gewoon een goede auto te kopen. Wat ook een fijn gevoel geeft is dat ze auto's verkopen van merken die ze goed kennen. Hierdoor weten ze wat ze verkopen en kunnen ze een goede service bieden vanuit de werkplaats. Als je een mooie jonge occasion zoekt kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen.

Al jaren de beste service

Altijd meedenken nooit een probleem steeds een oplossing