No nonsens, kwaliteit en servicegericht👍

Fijn bedrijf, altijd 100% service en kwaliteit

Zeer snel geholpen

Goede ervaring, zeer snel en goed geholpen.

Snelle service

Mijn dochter kwam er op 12 december achter dat haar auto op 13 december gekeurd moest zijn. Dus van Houtum gebeld en de auto kon er nog wel tussen gepland worden op 13 december. Top!

Deskundig en vriendelijk bedrijf!

Perfect bedrijf

Altijd zoekend naar de juiste oplossing. Vriendelijk en deskundig personeel. Prijs/kwaliteit uitstekend

Bedrijf staat voor zijn klanten. Geruststellende gedachte

Goede service en uitleg bij aankoop

Goede service en uitleg bij aankoop van de auto

Nette en goede service!

Schade aan auto laten maken. Alles was snel en goed geregeld. Kreeg een auto mee van de zaak zodat wij toch vooruit konden. En ze hebben zelf een kleine schade bij de nummerbord plaat gerepareerd zonder dat we dit hadden aangegeven. TOP!!!

Prima geholpen

Duidelijke communicatie en gemaakte afspraak snel en correct nagekomen.

Top deal op nieuwe auto

Mijn vorige auto een volkswagen passat had ik gekocht via Arjan van Houtum (rechtstreekse import begeleiding uit duitsland). Nu op zoek naar een andere een nieuwe E-Golf gekocht. Ten eerste goedkoper als bij de dealer en ten tweede een super mooie prijs terug gekregen voor mijn passat. Al met al wederom dik te vreden.

Altijd goed voor mekaar

Al jaren klant en altijd goed geholpen.

Betrouwbaar en zeer goede kennis van de autowereld

Bij advies en reparatie staan ze altijd klaar Altijd tijd om me te denken Service staat hoog aangeschreven Leenauto altijd aanwezig Maar vooral : Mensen voor mensen Wat goed is voor de klant is ook goed voor hun Zakelijke belang telt natuurlijk ook altijd mee Kortom , prima bedrijf

Geweldige service

Met een lekke band zonder afspraak meteen geholpen, perfect!

Vertrouwelijk,vriendelijk, komt afspraken na, medewerker Niels is een prima mens,hij doet echt zijn best om de klant op zijn gemak te stellen hij is zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door de eigenaar, proefrit werd snel geregeld ondanks dat de wagen op de 1e verdieping stond. Ook bij ophalen vriendelijk geholpen door een andere medewerker. Alles duidelijk en goed geregeld. Ook een mooie schone opgeruimde werkplaats, wat mij duid op betrokken medewerkers.

goed snel en betrouwbaar

afspraak gemaakt voor remblokken, schijven en banden alles snel geregeld en netjes gemaakt, voor een goede prijs

Klantvriendelijk en professioneel

Wordt er altijd netjes en correct geholpen. Problemen worden keurig opgelost. Prima in orde.

Gewoon en goed

Snel geholpen, geen overbodige andere dingen, redelijke prijzen. Erg tevreden met deze garage.

Een geweldige service en vlotte reparatie.

's Ochtends gebeld voor een storing, ik kon direct langskomen om de auto uit te laten lezen. De storing kon niet direct verholpen worden dus de auto moest een dag blijven. Om toch verder te kunnen een leenauto meegekregen en aan het einde van de dag was alles verholpen en kon ik de auto weer ophalen. En dit zonder klant van hun te zijn. Waar vind je zo'n service tegenwoordig nog!

Prima bedrijf

Helpen je altijd correct

Keurig netjes!

Fijne garage, binnen 5 minuten reactie op een mailtje en netjes geholpen door Niels. Auto keurig afgeleverd.

Zeer content

Een gebruikte Audi A6 gekocht bij Niels van Autobedrijf van Houtum, helaas binnen een dag al een storingsmelding. Gebeld en kon gelijk de auto inruilen voor een leenauto. Na reparatie werd de auto netjes thuis bezorgd! Communicatie is duidelijk en correct en after sales meer dan uitstekend.

Prima geholpen en alles netjes in orde gemaakt

Perfect geholpen en blij met mijn.auto. Enige min puntje is dat ik een auto met zo een vies stuur (vermoedelijk wassen de monteurs hun handen niet voordat ze de auto instappen) niet aan een klant zou durven meegeven. Na 2 keer schoonmaken plakt hij nog steeds, dus dat is een beetje jammer, maar voor de rest: TOP 👌👍