Vriendelijke goede service

Mijn ervaring is erg positief. Ik werd goed geholpen met mijn aankoop, concreet en snel. Extra geholpen door de auto bij mij aan huis om te ruilen. Vriendelijke vakkundige medewerkers. Super!

Dikke prima

Tip Service, vlot geholpen en vriendelijk personeel

Vriendelijke ontvangen in de showroom.

Vriendelijk ontvangen in de showroom door Niels in het filiaal in Boekel. Na een duidelijke uitleg over de auto en een proefrit te hebben gereden, hadden wij besloten om de auto te kopen, ook kregen wij een goede prijs terug voor mijn oude auto. Ik beveel Van Houtum zeker aan voor de aankoop van een auto.

Aankoop goed en netjes maar auto vies bij oplevering

De aankoop van de auto ging goed netjes en snel. Echter als je voor veel geld een auto koopt verwacht ik dat hij van binnen ook gepoetst is en niet dat je zelf de friet tussen de rand van de stoelen en het midden console moet halen. Echt vies en heel slecht!

Eerlijk klantvriendelijk top service

Een van de weinige autobedrijven die vertrouwd aanvoelt . Duidelijk over de staat van auto. Prijs kwaliteit verhouding een 10

Servicebeurt volgens specificatie uitgevoerd en adviezen gekregen

Prettig bedrijf met goede service!

prettig

Auto omruilen ging vlot.

Tot op heden zijn we tevreden.

Netjes en kennis van zaken.

Hebben mooie goeie Audi s staan en de auto waarna ik op zoek was. De Audi A6 met weinig km op de teller en mijn favoriet. Met werkplaats waardoor ze goede service kunnen geven.

Customer friendly

The representative was easy going, open, and helpful. I believe we will also get enough support also during our 12-month warranty.

• Would you recommend us? Yes

Erg goede ervaring bij Autobedrijf Arjan van Houtum

Het assortiment biedt mooie nette auto's voor een eerlijke prijs. Verkoper Niels was vriendelijk en deskundig, waardoor ik me goed begeleid voelde tijdens mijn aankoop van mijn VW Golf. Het enige minpuntje was dat het aangeschafte servicepakket een volle tank beloofde, maar ik ontving slechts een halfvolle tank bij aflevering. Desondanks ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en zou dit bedrijf zeker aanbevelen

Prima Autobedrijf

Snel en professioneel geholpen.

Prima service, komen gemaakte afspraken na. Vriendelijk en transparant.

super

Heel goed en vriendelijk en kennis.

zeer goed

koplamp vw sportsvan

Net correct bedrijf.

Netjes behandeld.

Prima bedrijf!!!

Wordt altijd goed geholpen door vriendelijke medewerkers. Prijs/kwaliteit is goed. En nog een mooie showroom om je te verlekkeren aan andere dikke Audi's terwijl je wacht...;)

Vriendelijke autodealer

Vriendelijke autodealer zonder mannen in nette pakken.

Al meerdere jaren verzorgen zij het onderhoud van de auto's

Kundig, Behulpzaam, Vriendelijk

Uitmuntend bedrijf

In 2011 kocht ik bij AutoHoutum een occasion Audi A4, ik was en ben nog steeds uiterst tevreden met de auto en de toen verleende service en nazorg. Vanwege een in mijn ogen zeer hoge offerte voor automaatrevisie bij een gerenommeerd bedrijf in mijn buurt (Randstad) ging ik weer naar AutoHoutum voor een second opinion. Ze waren mij niet vergeten. Hun diagnose was geheel verschillend, niet de automaat was het probleem maar een kapotte aandrijfas met homokinetische koppeling veroorzaakte het hinderlijke trillen dat ik al geruime tijd voelde en hoorde. Men bood mij aan dit onderdeel terstond te vervangen welk aanbod ik uiteraard aannam. Duizenden euro’s goedkoper! Dit bezoek was een gouden greep, mede door de service en vriendelijkheid die bij hen onverminderd uitstekend zijn, evenals de koffie trouwens.

Goede service. Vriendelijk personeel

Goede service. Vriendelijk personeel

goed geholpen en vlug

Mooi bedrijf maar zeer matig qua uitstraling

Ik heb in t verleden diverse nieuwe en occasions gekocht bij verschillende garages. En overal werd er een fles wijn of bloemetje kado gedaan. Bij dit bedrijf niet. Je betaald toch best wat geld voor een auto en door dit soort kleine attenties voel je als klant toch gewaardeerd, helaas heb ik dat hier niet mogen ervaren. Ook de feedback ontbreekt hier bij dit bedrijf, zou mooi zijn om na een aantal dagen even een telefoontje te doen hoe de auto bevalt en of er nog problemen zijn of alles duidelijk is. Ondanks dat ik een zelfde model auto heb gekocht zijn er weer andere andere technische snufjes die aan mij niet zijn uitgelegd. Ook ontbreekt tot op heden het boekje van de gebruiksaanwijzing die opgestuurd zou worden. En omdat het een hybride model is was mijn vraag of deze tijdens het rijden oplaad. Helaas na 1 week nog geen reactie gehad. Prachtige auto’s in de showroom uit het hoge segment maar de entourage erom om heen is middenklasse segment.

Hallo Emile, Dankjewel voor je review. Wat ontzettend jammer dat we je niet de ervaring hebben kunnen geven waarop je gehoopt had. Allereerst excuses voor het feit dat we je op een antwoord hebt laten wachten. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ook bij ons lopen dingen wel eens anders dan gepland en blijven er wel eens dingen liggen. Niets menselijks is ons vreemd. Het instructieboekje is nagestuurd (en waarschijnlijk al in je bezit), zoals toegezegd. Specifiek ten aanzien van je ervaring met ons bedrijf: Wij hebben in ons bedrijf 'What you see is what you get' hoog in het vaandel staan. Onze klanten willen over het algemeen een eerlijke prijs, niet voor verrassingen komen te staan en verwachten goede service. Ons bedrijf en ons concept zijn daar volledig op afgestemd en ingericht. Geen overdadige opsmuk, wél kwaliteit. De service die we bieden is geheel op maat en wordt naar behoefte ingevuld. Als iemand meer toelichting op functionaliteiten in de auto wil, dan maken we daar graag tijd voor. Natuurlijk geldt dat ook voor andere vragen die je hebt. Geen enkel probleem. Zo zorgen we dat het kopen van een auto vlotjes verloopt voor wie dat wil en dat er juist (meer) tijd wordt vrijgemaakt als onze klant daarom vraagt. Het enige wat je hoeft te doen is aangeven waar je behoefte aan hebt en wij kijken wat we voor je kunnen betekenen. Dat is hoe het bij AutoHoutum werkt en dat is ook waarmee we ons van andere autobedrijven onderscheiden. Wellicht tot een volgend keer, we helpen je graag verder. Vriendelijke groet, Team AutoHoutum.