Belln en je probleem wordt direct opgelost of gerepareerd.

prima bedrijf

prima bedrijf, afspraken worden nagekomen, beleefde medewerkers, goede communicatie, telefonisch goed bereikbaar

vriendelijk en klantgericht

Fijn dat ze, na inspectie van de auto , contact opnemen om de mankementen door te geven en vragen of ze deze moeten oplossen. Ook geven ze dan door wat dat weer gaat kosten.

Top service!

Hele fijne service, duidelijk kennis van de aangeboden auto’s en snelle aflevering. Ook het onderhoud van de auto is perfect

Ontzettend fijne garage

Al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid klant

Terugkomen na een verkeerde reparatie is vervelend.

Helaas was dit bezoek nodig na een verkeerde reparatie eerder. Dat is altijd vervelend. Verder dik tevreden.

Bedrijf wat te vertrouwen is en veel voor je doet.

Autobedrijf Arjan van Houtum is voor mij een jarenlange vertrouwde partner geweest, waar ik altijd positief ben behandeld. Heb genoeg autobedrijven, waar ik op afgekickt ben. In mijn 80e jaren levenservaring, geef ik ondanks de grote afstand tussen mijn woonplaats en het autobedrijf hun als mijn beste leverancier aan andere door. Hopelijk zullen ze nog lang bestaan en deze goede zaken blijven doen. Kees Horst en familie.

Geweldig bedrijf die met passie en auto’s verkopen

Mooie Tesla mode S gekocht bij Arjan. Eerlijk en oprecht in het handelen.

van afspraak tot afleveren goed

Een altijd correcte service, en reparaties worden uitgevoerd tegen nette prijzen.

Komt zeer betrouwbaar over. Redelijke inruilprijs.

Verkoper Niels is zeer professioneel en aangenaam om mee te handelen. Denkt mee en geeft een betrouwbaar gevoel dat eventuele 'problemen' in de toekomst vakkundig opgelost worden. Al met al een aanrader om een auto aan te schaffen!

Fijn bedrijf

Top bedrijf, we zijn goed geholpen bij het kopen van een auto. Hele aardige mensen en helemaal niet opdringerig. Zou hier zeker weer naartoe gaan!

Full Service is het zeker

Ik heb bij Houtum een Passat GTE facelift gekocht. Een hele mooie uitvoering die ik héél graag wilde hebben. De deal was snel gemaakt kreeg een mooie prijs voor mijn oude Passat. Ze hebben keurig mijn 19 inch wielset overgeplaatst en gelijk uitgebalanceerd. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen die een mooi auto wil kopen van de V.A.G. Group. Dit is namelijk een specialist!

Ik ben zowel door de automonteur als het baliepersoneel uitstekend behandeld

Snel geholpen, auto netjes en goede prijs.

Bij Houtum geweest voor een Volkswagen occasion. Ik kon snel terecht, auto zag er netjes uit en de deal was snel gemaakt. Jammer dat de centrale vergrendeling niet goed functioneert (1 deur doet niet mee) Dit hadden ze bij het klaarmaken voor de aflevering wel mogen opmerken en repareren

Bij het invoeren van mijn Audi A6 ben ik door Niels prima geholpen

Goed geholpen

Goed geholpen

Autobedrijf dat vertrouwen uitstraalt

Op zoek naar een andere auto maakten we via internet kennis met autobedrijf van Houtum. Op een inruil bod aanvraag via hun keurige website werd snel gereageerd. Via whatsapp daarna kennisgemaakt met verkoper Niels en een afspraak gemaakt voor een testrit 's-avonds. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, nam Niels uitgebreid de tijd om ons over de auto te informeren en konden we vervolgens een testrit maken. Na de geslaagde testrit kwamen we snel tot zaken en een paar dagen later werd onze nieuwe aanwinst in nieuwstaat afgeleverd. Niels, bedankt voor je vriendelijke en ongedwongen benadering. Het was prettig zaken doen met autobedrijf van Houtum!

Top autobedrijf en zeer goede service

Dit zijn zeer vriendelijke verkopers en voldoen aan de wensen van de klant

Fijne service.

Goed en vakkundig geholpen aan een nette occasion

Service beurt en APK. Van te voren netjes een prijsopgaaf gekregen en dat klopte vrij aardig. Vriendelijk personeel, volgens jaar weer terug!

Aardige mensen, ik kom hier terug voir een nieuwe wagen

Top Service

Top service. Er wordt echt meegedacht met de klant naar een oplossing.

Prima service, aardige mensen

Goede ervaring, netjes volgens afspraak