Uitstekende service.

Prijs onderhoudsbeurt werd vooraf doorgegeven incl. eventuele andere punten die nagekeken moesten worden. Geen verrassingen achteraf!

Goede nazorg

Goede ervaring bij de aankoop. De garantie belofte worden echt nagekomen. Bedankt!

Goed advies, communicatie en snelle reparatie.

Kundig en meedenkend.

Zeer klantgericht bedrijf

Hier willen ze je niet even snel een auto verkopen maar willen graag een relatie opbouwen met tevreden klanten. Dat begint met een aanbod betrouwbare auto’s waarvan ze precies weten wat ze verkopen. Daarna wordt er altijd meegedacht in het onderhoud maar ook alles daar omheen. Ik moet best van ver komen om het onderhoud van mijn auto te laten uitvoeren, maar niets is te veel gevraagd als het gaat om planning en logistiek met bijvoorbeeld een leen auto. Als je een jong gebruikte auto zoekt is dit zeker een zeer betrouwbaar adres waar afspraken worden nagekomen en waar in iedere prijsklasse kwaliteit geboden wordt.

SOS storing goed en snel gemaakt

Prima en Eén betrouwbare autogarage

Goed en vakkundig

Geen audidealer maar wel veel kennis van audi waardoor ook het uurtarief menselijk is

prima geholpen!

Klein probleempje (veroorzaakt door iemand anders) snel opgelost!

mooie nette zaak, prima vriendelijke service

prima ervaring, nette auto's. geen poespas, afspraken nakomen. prettig zaken doen.

Goede ervaring met dit bedrijf.

De auto snel met goede beurt afgeleverd. Dit was de eerste auto die ik hier gekocht heb ik ben zeer goed tevreden.

heel prettig

Er wordt bij een reparatie vooraf gebeld. En je hebt als klant ook een keuze. Dus het is niet alleen maar hun voorstel volgen. Deskundig; zij signaleren aspecten, die een ander garage bedrijf over het hoofd ziet. Grondig. En zij kunnen auto s van niveau en complexiteit aan.

Direct en goed geholpen

Spontaan voor klein pechgeval langs gegaan. Direct en goed verholpen.

Prettige communicatie Goede service

Prettige en mooie zaak .

Vriendelijke goede service

Mijn ervaring is erg positief. Ik werd goed geholpen met mijn aankoop, concreet en snel. Extra geholpen door de auto bij mij aan huis om te ruilen. Vriendelijke vakkundige medewerkers. Super!

Dikke prima

Tip Service, vlot geholpen en vriendelijk personeel

Vriendelijke ontvangen in de showroom.

Vriendelijk ontvangen in de showroom door Niels in het filiaal in Boekel. Na een duidelijke uitleg over de auto en een proefrit te hebben gereden, hadden wij besloten om de auto te kopen, ook kregen wij een goede prijs terug voor mijn oude auto. Ik beveel Van Houtum zeker aan voor de aankoop van een auto.

Aankoop goed en netjes maar auto vies bij oplevering

De aankoop van de auto ging goed netjes en snel. Echter als je voor veel geld een auto koopt verwacht ik dat hij van binnen ook gepoetst is en niet dat je zelf de friet tussen de rand van de stoelen en het midden console moet halen. Echt vies en heel slecht!

Eerlijk klantvriendelijk top service

Een van de weinige autobedrijven die vertrouwd aanvoelt . Duidelijk over de staat van auto. Prijs kwaliteit verhouding een 10

Servicebeurt volgens specificatie uitgevoerd en adviezen gekregen

Prettig bedrijf met goede service!

prettig

Auto omruilen ging vlot.

Tot op heden zijn we tevreden.

Netjes en kennis van zaken.

Hebben mooie goeie Audi s staan en de auto waarna ik op zoek was. De Audi A6 met weinig km op de teller en mijn favoriet. Met werkplaats waardoor ze goede service kunnen geven.

Customer friendly

The representative was easy going, open, and helpful. I believe we will also get enough support also during our 12-month warranty.

• Would you recommend us? Yes

Erg goede ervaring bij Autobedrijf Arjan van Houtum

Het assortiment biedt mooie nette auto's voor een eerlijke prijs. Verkoper Niels was vriendelijk en deskundig, waardoor ik me goed begeleid voelde tijdens mijn aankoop van mijn VW Golf. Het enige minpuntje was dat het aangeschafte servicepakket een volle tank beloofde, maar ik ontving slechts een halfvolle tank bij aflevering. Desondanks ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en zou dit bedrijf zeker aanbevelen

De Vlonder 7

5427 DB Boekel