Altijd goed voor mekaar

Al jaren klant en altijd goed geholpen.

Betrouwbaar en zeer goede kennis van de autowereld

Bij advies en reparatie staan ze altijd klaar Altijd tijd om me te denken Service staat hoog aangeschreven Leenauto altijd aanwezig Maar vooral : Mensen voor mensen Wat goed is voor de klant is ook goed voor hun Zakelijke belang telt natuurlijk ook altijd mee Kortom , prima bedrijf

Geweldige service

Met een lekke band zonder afspraak meteen geholpen, perfect!

Vertrouwelijk,vriendelijk, komt afspraken na, medewerker Niels is een prima mens,hij doet echt zijn best om de klant op zijn gemak te stellen hij is zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door de eigenaar, proefrit werd snel geregeld ondanks dat de wagen op de 1e verdieping stond. Ook bij ophalen vriendelijk geholpen door een andere medewerker. Alles duidelijk en goed geregeld. Ook een mooie schone opgeruimde werkplaats, wat mij duid op betrokken medewerkers.

goed snel en betrouwbaar

afspraak gemaakt voor remblokken, schijven en banden alles snel geregeld en netjes gemaakt, voor een goede prijs

Klantvriendelijk en professioneel

Wordt er altijd netjes en correct geholpen. Problemen worden keurig opgelost. Prima in orde.

Gewoon en goed

Snel geholpen, geen overbodige andere dingen, redelijke prijzen. Erg tevreden met deze garage.

Een geweldige service en vlotte reparatie.

's Ochtends gebeld voor een storing, ik kon direct langskomen om de auto uit te laten lezen. De storing kon niet direct verholpen worden dus de auto moest een dag blijven. Om toch verder te kunnen een leenauto meegekregen en aan het einde van de dag was alles verholpen en kon ik de auto weer ophalen. En dit zonder klant van hun te zijn. Waar vind je zo'n service tegenwoordig nog!

Prima bedrijf

Helpen je altijd correct

Keurig netjes!

Fijne garage, binnen 5 minuten reactie op een mailtje en netjes geholpen door Niels. Auto keurig afgeleverd.

Zeer content

Een gebruikte Audi A6 gekocht bij Niels van Autobedrijf van Houtum, helaas binnen een dag al een storingsmelding. Gebeld en kon gelijk de auto inruilen voor een leenauto. Na reparatie werd de auto netjes thuis bezorgd! Communicatie is duidelijk en correct en after sales meer dan uitstekend.

Prima geholpen en alles netjes in orde gemaakt

Perfect geholpen en blij met mijn.auto. Enige min puntje is dat ik een auto met zo een vies stuur (vermoedelijk wassen de monteurs hun handen niet voordat ze de auto instappen) niet aan een klant zou durven meegeven. Na 2 keer schoonmaken plakt hij nog steeds, dus dat is een beetje jammer, maar voor de rest: TOP 👌👍

Geweldig !!!

Dit is een autobedrijf met veel toewijding en deskundigheid. Elke keer als ik vanuit Heemstede in Boekel ben geweest, keer ik terug met een zeer goed gevoel. Of het nu om een aanschaf van een auto gaat of om een servicebeurt, het is altijd geweldig verzorgd.

Verstaan hun vak !

Werken zeer efficiënt ! Vakkundig personeel . Alles volgens afspraak . Super beleefd en top ontvangst . Aanrader !👍🏼

Goed ok laag drempellig
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

De aanschaf van mijn “nieuwe auto” heb ik bij dit bedrijf als zeer prettig ervaren. Er werd snel gereageerd op mijn vragen. De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en ze willen graag helpen. De prijs/kwaliteit van mijn auto vind ik zeer goed. Ik durf er bijna niet in te gaan zitten, zo netjes is de auto onderhouden en afgeleverd door de vorige eigenaar en het bedrijf.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ziet er in eerste instantie allemaal goed en gelikt uit maar ze houden schade informatie achter en houden zich dom. Als garagebedrijf moet je klanten beter kunnen informeren. Bedenk je goed voor je hier zaken gaat doen! Auto met verlies terugverkocht helaas. Auto stond zelfde dag weer voor oude bedrag in de verkoop....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk personeel, alleen jammer dat de auto niet afgetankt was en de achterbank niet gestofzuigd was. Ook is er 1 voorband van een ander merk dan de andere voorband en de 2 achterbanden alleen dit hebben wij helaas pas gezien toen wij thuis kwamen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar