Zeer goede service.

Mooi bedrijf waar vriendelijke en behulpzame mensen werken. Je wordt altijd goed geholpen en de koffie smaakt goed.

Kwam de winkel binnen en werd meteen klantvriendelijk geholpen. Vervolgens moest ik in de wachtruimte wachten op mijn auto en er werdt met koffie of thee of chocolademelk aangeboden ik had niet lang gewacht of het probleem was al opgelost.

Geweldige service en goede afhandeling.

Schade aan de auto waardoor verder rijden geen optie meer was. Gebeld en binnen 15 min stond de auto op de autoambulance. Aangekomen bij de garage stond een leenauto klaar en na een kleine week de auto weer in perfecte conditie op kunnen halen.

Prachtige zaak zonder dat ze naast hun schoenen lopen.

We hadden een auto op het oog die bij Van Houtum stond, na telefonisch contact te hebben gezocht was een afspraak in de avond geen enkel probleem, erg fijn met een drukke agenda. Wij hadden te maken met Jan van Houtum zelf, de verkoper was met vakantie. Na een hartelijk ontvangst bespeur je direct aan de zaak en aan Jan van Houtum zelf een passie voor auto's, met in het bijzonder Audi en volkswagen. De auto die wij op het oog hadden stond klaar en zag er prachtig gepoetst uit, de proefrit verliep vlekkeloos. We hebben de auto gekocht met 6 maanden garantie (gebruikte Auto) en een helder verleden, wat niet vermeld stond in de boekjes van de auto heeft Jan van Houtum ons verteld. Niets lijkt achterwege gelaten te worden. Dat geeft vertrouwen, en dat is wat je wil ervaren als je een bak geld uitgeeft. Zaterdag halen wij onze prachtige Audi op, kan niet wachten.

Ik ben dik tevreden over het bezoek aan de werkplaats.

Het werkplaatspersoneel is deskundig, vriendelijk en de afspraken worden keurig nagekomen.

Uitstekende no-nonsense service

Vriendelijk, professioneel , geen gedoe

Snelle en goede service

Donderdag gebeld en kon maandag al terecht voor een apk. In de ochtend de auto weggebracht en kon hem een paar uur later al weet ophalen. Prima service.

vriendelijke bediening en duidelijke communicatie

Fijne gesprekken. Ondanks de corona/maatregelen. Straal vertrouwen uit. Bij aflevering te weinig aandacht voor details. Windvanger ontbreekt. Batterij sleutel niet vervangen. Mis toch wel een gedetailleerde uitleg over de mogelijkheden van de auto. Over service kan ik nog niet oordelen. Dat gaan we in de toekomst meemaken.

Prettige service, ik kan er vlot terecht!

Klantgericht en vertrouwd

Eerst contact gelegd via e-mail. Snelle doelgericht antwoord en een afspraak zelfs in het Corona tijdperk.

Snelle service

Vrijdag gebeld, maandag ochtend gebracht en al voor de middag een telefoontje dat de APK en bandenwissel gereed was.

Alles prima geregeld ook nu in de Corona tijd

Ik kwam voor apk keuring maar er was ook tijd om nog wat vragen te beantwoorden en om besmetting te voorkomen hadden ze van alles geregeld 👌🏻 Keuring was snel geregeld

Nette afhandeling en kundig personeel

super snelle service

bellen, brengen, twee uur later al ophalen. super!

snel en correct

Goed geholpen, auto keurig hersteld en mooi schoon gemaakt. alles volgens afspraak. Nette leenauto. Kortom, prima!

Leuke mensen, goede service!

Goede service!

Geweldig Team

Geldige service en klant vriendelijkheid. Mooie voorraad voertuigen, vooral voor die mensen die Audi hoog in het vaandel dragen is dit het adres bij uitstek. Ook de service en vakbekwaamheid met reparaties is uitzonderlijk hoog. Vooral van de merk specifieke probleempjes zijn ze op de hoogte en kunnen veelal ver onder dealer prijzen hoogstaande service verlenen. Nogmaals dank voor jullie snelle en geweldige service, en zeker tot gauw. MVrGr Wim Essing.

En fijn no nonsens bedrijf!

Fijne persoonlijke benadering en zijn eerlijk in hun verhaal. Doen moeite voor je.

Transparant, open en eerlijk zonder poespas

Vanaf het moment dat ik de showroom binnen liep tot het moment dat ik weg reed met een bij AutoHoutum gekochte auto heb ik een professionele organisatie mogen leren kennen. Eerlijk antwoord op alle gestelde vragen gekregen en bij aflevering de uitdrukkelijke opmerking van de eigenaar zelf dat bij eventuele onvoorziene problemen uiteraard de Bovag garantie In werking treed. Niets dan lof

Ben Super tevreden over dit bedrijf

Klantvriendelijk bedrijf en komen de afspraken na.

Snelle en adequate service.

Een afspraak was snel gemaakt. Ik kon wachten op het te verrichten onderhoud. Het onderhoud is gebeurd zoals vooraf was afgesproken.

Super goede service

Ik liet me auto chiptunen super gedaan en het beste was dat je gewoon een leen auto mee kreeg om lekker na het dorp te gaan om te shoppen , en hun je belde wanneer het klaar was super service , en me auto rijd nu 10 malen beter als voorheen !

Netjes en correct behandeld en geïnformeerd

Auto voor kleine beurt, APK en controle, vervangend vervoer geregeld en geen onnodige handelingen uitgevoerd. Prima service

Prima Service

Al ruim 10 jaren in het onderhoud , altijd prima service !

Goede en snelle service

Net personeel en klantvriendelijk geholpen.