Betrouwbare auto garage

Mooi bedrijf top

Goede service na snel geregelde afspraak

Snelle afspraak Correcte info gekregen Auto kon na wasbeurt weer worden opgehaald

Altijd netjes en vriendelijk geholpen!

Dit was voor ons de eerste keer dat we de auto naar AutoHoutum hebben gebracht. Makkelijk om de afspraak te maken, goed ontvangst en uitleg en naderhand ook een heldere uitleg over wat er is gedaan en de opbouw van de faktuur.

Verkoop met inruil top verlopen.

Hele mooie speciale VW T-ROC gekocht.

Ik ben voor de APK-keuring keurig geholpen door de werkplaats.

Zie hiervoor.

Vakbekwame monteurs

Onze Audi S5 cabrio had een vervelende kraak in de voorophanging als we over een verkeersdrempel reden. 2 monteurs van ZVan Houtem hebben de oorzaak vlot opgespoord en onder garantie adequaat verholpen. Het dakloze rijplezier is daardoor aanzienlijk verbeterd.

Uitstekend !

Autobedrijf Arjan van Houtum te Boekel levert keer op keer een uitstekende service en heeft zeer kundig personeel in dienst . Daarnaast is het een uiterst klantvriendelijk bedrijf !

Wij zijn zeer netjes en eerlijk te woord gestaan. En we hebben een mooie deal met Niels kunnen doen. Wij zijn zeer tevreden. Jullie zijn echt een aanrader, wat ik ook zeker zal doen. Heel veel succes en hou dit vast.

Gewoon top

Zoals altijd prima service tegen normale prijzen.

Prima en snel geregeld!

Zeer goede en fijne service!

Supersnelle service

Ondanks dat ik recent een nieuwe Audi gekocht heb niet bij AutoHoutum kon ik toch terecht voor een kleine (acute) service afspraak. Top service.

zoals het hoort

zoals het hoort

Goed geholpen

Eerlijk net bedrijf

Mooie Mercedes gekocht

goed betrouwbaar bedrijf

komen afspraken na !!

Probleem goed en snel opgelost

Prima geholpen.

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Snel afspraak kunnen maken om olie te verversen. Kon erop wachten. Mooie showroom

Wordt altijd goed geholpen

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Altijd gezellig

Snel geregeld

Auto mooi schoon terug

Goed Bedrif

Wordt goed geholpen en goede uitleg. Fijn bedrijf.

Prettig contact, komt afspraken na

Ik heb er een auto gekocht en tevens mijn vorige auto ingeruild. Alles rondom aankoop en inruil is heel soepel verlopen!

Deal snel gesloten.

Wij hebben hier een jonge occasion gekocht, proefrit maken was geen probleem. Er werd een zeer realistisch bod gedaan op onze oude auto, waarna de deal snel was gesloten. De volgende dag stond de auto al voor ons klaar, alles netjes volgens afspraak.

Dit autobedrijf is een vakkundige en betrouwbare partner voor jou en je kostbare auto

Het verrast mij altijd weer hoe fijn je als klant wordt behandeld. Ik vind zelf de communicatie en de vakmanschap van de monteurs erg goed.