De eerste kennismaking via de telefoon met het bedrijf vond ik erg prettig, het gesprek daarna bij de afrekening kreeg ik een positieve indruk omtrent de aanwezige technische kennis en tips. De werkplaats en showroom zien er schoon en opgeruimd uit. Men neemt de tijd voor u als klant. Wij van schotelexpert vinden dit erg prettig en gaan voor de volgende auto ook graag weer vanuit Friesland (Dokkum) naar Autobedrijf R. Bakker.

Al jaren een vertrouwd adres voor werkzaamheden aan mijn auto. Bij Garage\'s is vertrouwen vaak een issue, bij R.Bakker B.V. totaal niet. Kortom een prima Garage met een nette Prijs/Kwaliteit verhouding, een aanrader.

Echt een heel erg prettig bedrijf. Heel klantgericht en heel erg meedenkend. Wij zouden zeker onze volgende auto weer hier willen kopen en kunnen het iedereen van harte aanbevelen.

Snel en vlot mail contact gehad, en met het bekijken van de auto zijn we erg vriendelijk geholpen. Een paar dagen geleden de Ford opgehaald en we zijn erg tevreden!

Via marktplaats in contact gekomen met Ruud ivm de aanschaf van een Range Rover. Communicatie was vlot en helder maar bovenal eerlijk! Op een zeker moment vanuit Rotterdam naar Schagen voor een bezichtiging en dat was zeker de moeite waard. De auto voldeed aan alle verwachtingen; Zag er tip top onderhouden uit en was zeer netjes opgepoetst. Ook na de aankoop blijft Ruud betrokken en behulpzaam en komt hij alle gemaakte afspraken mbt de aankoop keurig en snel na. Ik beveel dit bedrijf van harte aan en zal voor een volgende aankoop zeker Ruud weer raadplegen.

Voor de zomervakantie bij autobedrijf R.Bakker een pracht occasion gekocht. Helaas bleek er een mankement aan de airco te zijn. Dit is perfect onder garantie opgelost. Bedankt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettige sfeer en vriendelijke, deskundige eigenaar.

Een betrouwbare vakman die met de klant meedenkt en uitstekende service verleent.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mijn mening is dat het een zeer goede eb betrouwbare garage is, en dat je met respect behandeld wordt. In een woord probeer het uit, zij verdienen het. Ik ben een kenner op het gebied van auto\'s en alles wordt in de puntjes verzorgd. Hulde.

Onze auto verkocht en een mooie auto terug gekocht. Direct reactie na een email. Geen enkele vraag was teveel en mooie prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden. Komen zeker terug.

ik kan ruud bakker nu al zo een 20 jaar ik heb nog nooit zo een fijne goede man meegemaakt hij heeft altijd voor me klaar gestaan en vooral ook voor mijn hele familie die graag bij hem kwam om de autos een goede onderhoudsbeurt te laten geven in 2004 ooit een splinternieuwe bedrijfswagen bij hem gekocht erg goed bevallen en in 2011 een splinternieuwe personen auto gekocht ik kan niks anders zeggen dat het een goed bedrijf is en ook de mensen die bij hem werken toppie ruud en natuurlijk je vrouw en kids ik hoop nog vele jaren bij jullie langs te mogen komen in de garage en blijf zo doorgaan

• Reden bezoek Andere reden

Alhoewel pas kortgeleden kennisgemaakt met voornoemd bedrijf - oude auto verkocht, nieuwe auto gekocht - wordt onderstaand een positief oordeel gegeven.

Uitstekend autobedrijf, klantvriendelijk en goede service voor klant en auto.

Wij hadden een camper gekocht van een ouder echtpaar. Na een paar uitstapjes merkten we op dat er wel wat aan mankeerde. De koppeling gierde, motor maakt veel lawaai , veel lampjes en apparaten happeren enz. Ook achterstallig onderhoud. Met onze bevindingen zijn we naar Ruud gegaan en daar kwam een prijs uit die voor ons wel meeviel. Onze opdracht naar Ruud was duidelijk, \"het moet goed\". Tijdens de werkzaamheden bleek dat de hele motor er uit moest , Ruud stelde voor om dan alle keringen en lagers ook na te kijken. \"Wet van murpy\"?. De auto is nu weer als nieuw , 22 jaar oud en loopt weer als een zonnetje. Ruud je heb er echt werk van gemaakt en dat mocht ook. Ik ben meer dan tevreden , we hebben nu 320 km gereden en hij komt weer helemaal los. Wij gaan vol vertrouwen op weer op reis. Ruud dit was weer eens ouderwets sleutelen, je hebt bewezen dat je het nog niet geleerd bent met al die moderne auto\'s van heden. Onze camper is bij Ruud in vertrouwde handen en dat blijft hij ook.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goedenavond, Bert bedankt voor deze mooie beoordeling mooi dat alles naar wens gegaan is en wij hebben het met veel plezier uitgevoerd , veel plezier met de camper de komende jaren groet Ruud

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het is een klantvriendelijk bedrijf, met een goede service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaringen zijn goed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Voor de aanschaf van een goede gebruikte bedrijfswagen prima advies gekregen en uiteindelijk de bedrijfswagen via dit bedrijf aangeschaft. Waarbij deze netjes werd afgeleverd met garantie. DIT BEDRIJF IS AAN TE BEVELEN !

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima bedrijf met sympathieke eigenaar die met de klant meedenkt en absoluut topservice levert! Ik heb bij dit bedrijf in april 2013 een occasion Toyota Aygo gekocht voor een scherpe prijs. Deze aankoop bevalt mij zeer goed. Zelfs nadat mijn Toyota Aygo afgelopen weken lekwater in de achterbak vertoonde heeft Ruud buiten de garantieperiode (!) dit volledig opgelost. Klasse Ruud. Nogmaals dank voor deze service!

Heel goed goe bedrijf....

Prima autobedrijf met kundige mensen.

zie score andere reden: onderhoud/aanschaf nieuwe wagens/reparatie etc.